تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816305429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين فرمانده سپاه صومعه‌سرا:1200 زائر صومعه‌سرايي عازم حرم امام (ره) مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشين فرمانده سپاه صومعه‌سرا:1200 زائر صومعه‌سرايي عازم حرم امام (ره) مي‌شوند
خبرگزاري فارس: جانشين سپاه ناحيه صومعه‌سرا از اعزام يك هزار و 200 نفر زائر در قالب كاروان‌هاي سواره از اين شهرستان به حرم امام خميني (ره) خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از صومعه‌سرا، مرتضي رضايي عصر امروز در جمع مسئولان و مديران در سالن فرمانداري اين شهرستان با اشاره به گراميداشت فتح خرمشهر اظهار كرد: خرمشهر با 40 تيپ و لشكر و حضور مقتدرانه رزمندگان پيروز و فتح شد.

وي، خرمشهر را آرمان دست نيافته عراق و كشورهاي دست نشانده آن دانست و افزود: با وجود امكانات نظامي و نفراتي كه عراق به همراه داشت تصور پيروزي رزمندگان سخت و باور نكردني بود.

جانشين فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بيان اينكه خرمشهر را روحيه معنوي و الهي رزمندگان آزاد كرد، يادآور شد: خرمشهر يك منطقه مهم براي ايران محسوب مي‌شود كه با خون شهدا و ايثارگري ايثارگران حراست شد.

وي، تبيين فتح خرمشهر براي نسل‌هاي حاضر را امري مهم خواند و بيان كرد: دلير مردي‌ها و ايثار جوانان انقلابي براي حفظ تماميت ارضي بايد به نسل حاضر شناخته شود تا آموزه‌ها و ارزش‌هاي انقلابي همچنان پايدار و ماندگار بماند.

رضايي با اشاره به اجراي برنامه‌ها و مراسم‌هاي ويژه سوم و 14 خرداد امسال در صومعه‌سرا خاطرنشان كرد: برنامه‌هاي سالگرد رحلت امام خميني (ره) و سالروز فتح خرمشهر بايد هر چه باشكوه‌تر از گذشته در صومعه‌سرا برگزار شود.

وي، حضور و شركت با بصيرت و قدرتمندانه در برنامه‌هاي اين ايام را اثرگذار خواند و بيان كرد: حضور مسئولان و مديران در برپايي باشكوه اين مراسم‌ها و برنامه‌ها ضروري است.

جانشين فرمانده سپاه صومعه‌سرا با تصريح بر اينكه برنامه‌هاي سالگرد رحلت امام راحل و فتح خرمشهر در حال تنظيم و جدول‌بندي است، اذعان كرد: اجراي رژه موتوري، گلباران مزار شهدا و اعزام كاروان‌هاي سواره و پياده از جمله اين برنامه‌ها هستند.

وي از اعزام يك‌هزار و 200 نفر در قالب كاروان‌هاي سواره به حرم امام خميني(ره) خبر داد و افزود: اين كاروان‌ها متشكل از 24 اتوبوس در 13 خرداد امسال به تهران اعزام مي‌شوند.

رضايي با اشاره به اعزام كاروان‌هاي پياده نيز خاطرنشان كرد: اين كاروان‌ها با حضور 20 نفر از صومعه‌سرا به همراه كاروان اعزامي گيلان به حرم امام (ره) به صورت پياده اعزام مي شوند.

وي، طول مسير كاروان پياده را بين 11 تا 13 روز عنوان كرد و افزود: از صبح روز سوم خرداد حركت اين كاروان آغاز مي‌شود.

جانشين فرمانده سپاه صومعه‌سرا از همكاري خوب مسئولان و مديران اين شهرستان در اعزام كاروان‌هاي راهيان نور قدرداني كرد و متذكر شد: براي اعزام كاروان‌هاي سواره و پياده به حرم امام خميني (ره) و شركت آنها در مراسم باشكوه 14 خرداد نيازمند كمك‌ها و مساعدت بيشتر مسئولان صومعه‌سرا هستيم.

وي با توجه به اعزام كاروان‌هاي راهيان نور از صومعه‌سرا به مناطق عملياتي جنوب كشور در سال گذشته، اظهار كرد: بالغ بر هشت دوره اعزام كاروان‌هاي راهيان نور از اقشار مختلف دانش‌آموزي، فرهنگيان، كارمندان، بازاريان و ... در سال گذشته به مناطق جنگي جنوب كشور اعزام شده‌اند.

رضايي، ميزان اعزام و استقبال‌هاي شهروندان را از كاروان‌هاي راهيان نور بسيار شگفت‌انگيز خواند و تصريح كرد: به صورت ميانگين از هر خانوار صومعه‌سرايي يك نفر در سال گذشته به صورت داوطلبانه به مناطق جنوب كشور به مدت چهار روز اعزام شده بودند.

انتهاي پيام/ي20

سه|ا|شنبه|ا|5|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن