تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813242349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرخ جنايت در آمريكا به اوج خود رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نرخ جنايت در آمريكا به اوج خود رسيده است
موسسات تحقيقاتي و كارشناسان دانشگاه كاليفرنيا، در گزارشي جديد اعلام كردند؛ طي سالهاي اخير، نرخ جرم و جنايت در ايالات مختلف آمريكا بخصوص لس آنجلس، به اوج خود رسيده است.


به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي؛ موسسه تحقيقاتي آمريكاي شمالي، يكي از بزرگترين و قديمي ترين موسسه تحقيقاتي خصوصي اعلام كرد؛ در حال بررسي علل افزايش جنايات و خشونت هاي شهروندي در آمريكا مي باشد.

بخشي از اين بررسي كه در منطقه لس آنجلس به اتمام رسيده، نشان مي دهد هرچه اقدامات امنيتي دولت و ارتش در سطح شهرها بيشتر مي شود، به همان نسبت نرخ جنايت نيز بالاتر مي رود و تنها، اشكال آن تغيير مي كند.

"دارين گيگليو" رئيس اين موسسه تحقيقاتي، در اين باره اظهار داشته است؛ در سالهاي گذشته با انواع جديدي از جرم هاي شهروندي مواجه بوده ايم. حملات سايبري و جنايات اينترنتي بشدت در ميان جوانان و نوجوانان افزايش يافته و در شهرهاي بزرگ و عليه شركت هاي سرشناس و سايت هاي دولتي، وقوع بيشتري داشته است.

"گيگليو" در ادامه، افزود: آمار طلاق در مجموع ايالات به 75 درصد افزايش داشته كه نرخ بسيار بالا و هشدار دهنده اي است.

اين درصد، بالاترين رقم طلاق در كل دنيا بشمار مي رود. دادگاه هاي خانواده روزانه با ميليونها پرونده طلاق، واگذاري حزانت فرزندان و شكايت همسران از يكديگر، مواجه است.

عدم توانايي مالي بسياري از خانواده ها براي پرداخت قسط هاي بانكي، خود آنان را وادار به دزدي از بانكها يا گروگانگيري از اقشار مرفه جامعه كرده كه بعضا اين اقدامات، منجر به قتل افراد مي شود.

كارشناسان سياسي و اقتصادي نيز طي سالهاي اخير در مقالات خود كه از رسانه هاي معتبري مانند يو اس اي تودي، سي ان ان و نيويورك پست منتشر شده، افزايش بي سابقه جرم و جنايات در سطح شهرها را از نتايج سياست هاي نادرست و غير منطقي دولت در داخل و خارج از كشور دانسته اند.

استفاده از نيروهاي پليس و امنيتي بطور مخفي در سطح شهرها، دستگيري و زنداني كردن درازمدت مظنونان بدون برگزاري دادگاه محاكمه يا تفهيم اتهام و شكنجه و رفتارهاي خشونت آميز افسران پليس، از جمله راهكارهاي كاخ سفيد براي حل اين بحران محسوب مي شود كه همواره با شكست مواجه بوده است./ا

سه|ا|شنبه|ا|5|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن