تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804933612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري اعضاي باند سارقان مامورنما


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دستگيري اعضاي باند سارقان مامورنما
سارقاني كه با اخاذي و ارعاب مردم در تهران مرتكب چندين فقره سرقت به عنف تحت پوشش مامور شده بودند سرانجام با پيگيري هاي شبانه روزي پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير و روانه زندان شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ در اواخرسال گذشته مأموران كلانتري 129 جامي از طريق مركز فوريت هاي پليسي ، در جريان وقوع يك فقره سرقت به عنف از داخل منزلي واقع در خيابان حسن آباد قرار گرفتند كه بلافاصله با حضور مأموران در محل ، يك نفر از سارقان به هويت مهدي . ب ( 33 ساله ) دستگير و به كلانتري انتقال داده شد .
با حضور شاكي در كلانتري ، وي در اظهارات اوليه خود به مأموران گفت : "چهار نفر در حاليكه به همراه خود اسلحه ، بي سيم و دستبند به همراه داشتند ، ابتدا به عنوان مأمور مرا به داخل خانه برده و پس از بستن دست و پا و دهانم اقدام به سرقت دهها گوشي تلفن همراه و تعداد 18 فقره چك و طلاهاي متعلق به همسرم كردند " .
اظهارات شاهد صحنه سرقت
يكي از همسايگان مالباخته كه از طبقه دوم ساختمان محل سكونت خود شاهد صحنه بود و بلافاصله از طريق شماره تلفن 110 موضوع را به پليس اطلاع داده بود نيز به مأموران گفت : " مقابل پنجره ايستاده بودم كه ناگهان متوجه ورود چهار نفر به داخل حيات خانه آقاي ... شدم ؛ ناگهان پس از ورود اين افراد به داخل خانه ، آنها به سمت آقاي ... حمله ور شده و شروع به بستن دست و پاي وي كردند ؛ بلافاصله تصميم گرفتم تا موضوع را از طريق 110 به پليس بدهم كه پس از دقايقي مأموران در محل حاضر و موفق به دستگيري يكي از آنها شدند ".
با تشكيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 11 تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
مالباخته كه در زمينه خريد و فروش گوشي تلفن همراه در خيابان جمهوري فعاليت دارد ، پس از حضور در اداره پنجم در خصوص زمان سرقت به كارآگاهان گفت : ساعت 12:30 در حاليكه همسرم در خانه حضور نداشت ، در مقابل درب منزل ايستاده بودم كه ناگهان چهار نفر در حاليكه اسلحه ، بي سيم و دستبند به همراه داشتند ابتدا خود را به عنوان مأمور معرفي كرده و از من خواستند تا براي جواب دادن به چند سؤال ، به داخل حيات خانه برويم ؛ به محض ورود به داخل حيات خانه بود كه يكي از آنها درب خانه را بست و سه نفر ديگر نيز به سمت من حمله ور شدند و دست و پا و دهانم را با چسب بستند و پس از آن به سرعت وارد خانه شدند و اقدام به سرقت دهها گوشي تلفن همراه و همچنين 18 فقره چك بانكي و يك رشته گردنبند و دستبند طلاي متعلق به همسرم كردند ".
با آغاز تحقيقات از متهم دستگير شده به هويت "مهدي . ب" ، وي كه چاره اي جز اعتراف و معرفي ديگر همدستان خود نداشت ،
به ناچار لب بهبيان حقيقت گشود و همدستان خود به اسامي "مهدي . الف" ، "محمد . ق" ، "سيامك ـ مهرداد و رامين . ب" ( كه هر سه نفر با يكديگر پسر عمو مي باشند ) و "عرفان . م" را به كارآگاهان معرفي كرد .
"مهدي . ب" در ادامه اعترافات خود در خصوص سرقت نيز به كارآگاهان گفت : "با سه دستگاه خودرو پرايد ، سمند و پژو 206 و به پيشنهاد يكي از بچه محل ها به هويت "عرفان . م" كه مالباخته را از قبل مي شناخت ، تصميم به سرقت گرفتيم . در روز سرقت ، من به همراه مهدي . الف ، محمد . ق و سيامك . ب در حاليكه به همراه خود يك قبضه اسلحه تقلبي ، يك رشته دستبند و يك عدد بي سيم در اختيار داشتيم ، تحت عنوان مأمور به درب خانه مالباخته رفته و عرفان نيز به همراه مهرداد و رامين در داخل ماشين ها منتظر ماندند . پس از معرفي خود به عنوان مأمور ، به بهانه جواب دادن به چند سوال از مالباخته خواستيم تا وارد حيات شود و .... ؛ در زمان خروج از داخل خانه بوديم كه ناگهان گشت كلانتري در محل حاضر شد و براي همين به سرعت سوار ماشين ها شديم تا از محل فرار كنيم كه ماشين پرايد من روشن نشد و من دستگير شدم و مابقي همدستانم به همراه اموال سرقت شده از داخل خانه ، متواري شدند ".
با شناسايي دو خودرو 206 و سمند متعلق به همدستان "مهدي . ب" ، دستور توقيف خودروها در سيستم جامع پليس ثبت و همزمان كارآگاهان با شناسايي محل هاي تردد متهمان در منطقه 13 آبان ، به اين محل رفته و در مورخه 18/11/1390 موفق به دستگيري يكي ديگر از متهمان به هويت "محمد . ق" ( 21 ساله ) شده ، اما در ادامه تحقيقات خود اطلاع پيدا كردند كه ساير متهمان از محل هاي سكونت خود گريختند .
در شرايطي كه انجام اقدامات پليسي جهت شناسايي مخفيگاه هاي جديد متهمان در دستور كار كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته بود ، مأموران گشت كلانتري 150 تهرانسر در نهم فروردين سال جاري موفق به شناسايي خودرو 206 متعلق به متهمان و دستگيري سرنشين خودرو شدند .
با آغاز تحقيقات از سرنشين خودرو 206 ، وي به كارآگاهان گفت : خودرو را به صورت قولنامه اي خريداري كرده ام؛ بلافاصله با شناسايي محل فروش خودرو در يكي از نمايشگاه هاي خودرو واقع در منطقه تهرانسر ،كارآگاهان در تحقيقات از اين محل متوجه شدند كه يكي از سارقان تحت تعقيب به هويت "مهدي . الف" با مراجعه به نمايشگاه خودرو ، اقدام به فروش خودروي شخصي خود كرده است .
با توجه به اطلاعات بدست آمده از "مهدي . الف" ، كارآگاهان موفق به شناسايي محل تردد "مهدي . الف" در منطقه تهرانسر شده و وي را دستگير كردند ؛ بلافاصله با دستگيري "مهدي . الف" ، مخفيگاه ديگر عضو گروه سارقان به هويت "رامين . ب" در خانه مادر بزرگش واقع در شهرري شناسايي و در بيست و نهم فروردين سال جاري دستگير شد . با دستگيري رامين ، وي در اعترافات خود مخفيگاه پسرعموي خود به هويت "مهرداد" را به كارآگاهان معرفي و اين متهم نيز در همان تاريخ به همراه يك دستگاه خودرو سمند سفيد رنگ در منطقه اتوبان نيايش دستگير شد . با دستگيري مهرداد ، مخفيگاه عرفان . م ( 28 ساله ) نيز در منطقه شهرآرا شناسايي و توسط پليس دستگير شد كه پس از انتقال به اداره پنجم ، بلافاصله از سوي مالباخته به عنوان يكي از افرادي كه تا چندي پيش در زمينه خريد و فروش گوشي تلفن همراه در خيابان جمهوري فعاليت داشته است ، مورد شناسايي قرار گرفت .
با دستگيري تمامي اعضاي گروه ، سيامك نيز كه از دستگيري تمامي اعضاي گروه اطلاع پيدا كرده بود و اطمينان داشت كه كارآگاهان تمامي مخفيگاه هاي وي را شناسايي كرده و او نيز به زودي دستگير خواهد شد ، در سي و يكم فروردين سال جاري به اداره پنجم پليس آگاهي مراجعه و خود را تسليم كارآگاهان كرد .
سرهنگ كارآگاه علي غياثوند ، معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : " با شناسايي و دستگيري تمامي اعضاي اين گروه از سارقان ، علاوه بر كشف 18 فقره چك و همچنين طلا و جواهرات مالباخته ، كارآگاهان با شناسايي خريدار گوش هاي تلفن همراه مسروقه موفق به كشف تمامي اين اموال مسروقه شده و در ادامه تحقيقات ، علاوه بر كشف يك قبضه اسلحه كمري تقلبي ، يك رشته دستبند و يك دستگاه بي سيم نيز از متهمان كشف شد "./ل

سه|ا|شنبه|ا|5|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن