تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816024999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اگر با جادوگر مي‌شد نتيجه گرفت تيم‌ها به جاي مربي و بازيكن جادوگر مي‌گرفتند مجتبي تقوي: صحبت از جادوگري آزارم مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اگر با جادوگر مي‌شد نتيجه گرفت تيم‌ها به جاي مربي و بازيكن جادوگر مي‌گرفتند مجتبي تقوي: صحبت از جادوگري آزارم مي‌دهد
ايران ورزشي- از سال‌ها قبل بحث جادوگر در فوتبال ايران مطرح شد و در چند مورد بعضي از نتايج تيم‌ها را به جادوگر ربط مي‌دادند. در همان سال‌ها از چند مربي هم درباره ارتباط با جادوگر نام برده مي‌شد كه يكي از آنها مجتبي تقوي بود. اين شايعات باعث شد پيروزي‌هاي سايپا در چند بازي اخير هم به جادوگر ارتباط داده شود چرا كه تماس‌هاي تلفني تقوي از روي نيمكت سايپا از نظر خيلي‌ها مشكوك به نظر مي‌رسد و فكر مي‌كنند اين تماس‌ها باعث مي‌شود تا تيم تقوي مقابل حريفان به برتري برسد. اما سرمربي نارنجي پوشان كرجي كه ديگر از اين صحبت‌ها خسته شده، بار ديگر تاكيد مي‌كند تماس‌هايش با آناليزور تيم است، نه شخص ديگري. تقوي در رابطه با مساله جادوگر، پيروزي مقابل پرسپوليس، تغيير و تحولات مديريتي در سايپا و ... صحبت مي‌كند.

قبل از هر چيز، بهتر است در مورد پيروزي مقابل پرسپوليس صحبت كنيد. خودتان فكر مي‌كرديد بتوانيد اين تيم را با چنين نتيجه‌اي شكست بدهيد؟ بعضي‌ها معتقدند اين پيروزي به خاطر ارتباط شما با جادوگر است.
بازي خيلي سختي بود. پرسپوليس تيم كوچكي نيست و با اين همه هوادار و بازيكنان بزرگي كه دارد، اين پيروزي نشان از قدرت بالاي جوانان تيم سايپا است. برنامه‌هايي كه براي اين بازي داشتم به خوبي پياده شد و البته برخي‌ها هم پياده نشد. كم ارزش كردن پيروزي بازيكنان جوانم بي انصافي است. همه بازيكنانم ايراني هستند و صحبت از جادوگر آزارم مي‌دهد. اگر با جادوگر مي‌شود نتيجه گرفت كه اول فصل همه تيم‌ها به جاي بازيكن و مربي، جادوگر بگيرند تا راحت قهرمان شوند. به بازيكنانم گفتم به اين حاشيه‌ها توجه نكنند.
پس چرا اين صبحت‌ها در مورد شما و باشگاه سايپا مطرح مي‌شود؟
باشگاه سايپا صاحب دارد و مثل بعضي باشگاه‌ها بي در و پيكر نيست. همه كارها روي حساب و كتاب است. فكر مي‌كنم بعضي‌ها با من مشكل شخصي دارند چون درآمدي از كنار من ندارند. جوانان سايپا زحمت كشيدند و مقابل پرسپوليس غرورآفريني كردند. اين صحبت‌ها آب به آسياب بعضي‌ها ريختن است. مي‌خواهند شكست بعضي‌ها را كمرنگ كنند. از باشگاه سايپا مي‌خواهم اين مسائل را از طريق مراجع قضايي پيگيري كند. متاسفانه بايد قبول كرد كه هميشه اين در فوتبال ما بوده كه بعضي‌ها اول فصل مربيان را تحت فشار بگذارند تا بازيكنانشان را در تيمي جا بزنند. هر مربي بگويد اينطور نيست، دروغ مي‌گويد. خدا را شكر در سايپا تصميم‌گيري روي سيستم است و فرد تصميم نمي‌گيرد. بچه‌هاي تيم من عراقي نيستند كه اينطور با آنها رفتار مي‌كنند. خدا را خوش نمي‌آيد.
تماس‌هاي تلفني شما از روي نيمكت مشكوك به نظر مي‌رسد.
مكالمه‌اي كه از روي نيمكت انجام مي‌دهم با موبايل مدير تيم ما فلاحت‌زاده است. آناليزور تيم من آن بالا نشسته و بهتر مي‌تواند ببيند. مگر اشكال دارد كه از آناليزور تيم كمك بگيرم؟ مگر مشورت گرفتن گناه و جرم است؟ مگر آنها پول تلفنم را مي‌دهند كه ناراحتند؟ صحبت تيم من با شاهين صمديان مربي تيم جوانان سايپا بود. اين كار تيمي و گروهي است. نمي‌دانم چرا علاقه دارند مرا خراب كنند ولي خدا به من كمك مي‌كند. اين صحبت‌ها بي احترامي به باشگاه سايپا است. من حق خودم را به خدا واگذار مي‌كنم و هيچ وقت بخشش و گذشتي هم نمي‌كنم ولي از باشگاه مي‌خواهم كه پيگيري كند.
فكر مي‌كنيد با اين نتايج قراردادتان تمديد مي‌شود؟
مساله تمديد قرارداد و ماندنم دست باشگاه است. به‌عنوان يك سايپايي اگر بخواهند در خدمت تيم هستم. براي فصل آينده تلويحي از من برنامه خواسته‌اند. اگر بمانم بازيكنانم را حفظ مي‌كنم و انصاري فرد را هم مي‌خواهم. او بازيكن بي نظيري است كه محصول سايپا بوده. هنوز جوانان ما خيلي جاي پيشرفت دارند و بهتر مي‌شوند. او يك استثنا است و اين را فيفا گفته. بايد ايراني‌ها به خود ببالند كه چنين جواناني دارند. ظاهرا عده‌اي از انتخاب انصاري فرد كه جزو 13 جوان با استعداد فوتبال جهان قرار گرفته، ناراحت شدند.
ظاهرا در بازي با پرسپوليس هم با درد بازي مي‌كرد...
اين بازيكن با اينكه در بازي با پرسپوليس مصدوم شد اما تعصب داشت و مي‌گفت نمي‌خواهم تيم را در اين شرايط تنها بگذارم ولي با درخواست من تعويض شد. خجالت آور است كه به اين بازيكن متعصب انگ كم كاري مقابل راه‌آهن را مي‌زنند. اين يك بيماري مزمن است كه جوان‌ها را خراب مي‌كنند. بازي دادن به بازيكنان جوان ريسك زيادي دارد. نمي‌دانم چرا با اين حرف‌ها به ماهيت جوانگرايي حمله مي‌كنند بعد سوال مي‌پرسند كه مردم فلان چيز را گفتند. چرا سوالات خودتان را به مردم نسبت مي‌دهيد. اگر راست مي‌گوييد حرف مردم را كامل بگوييد. مثلا مگر مردم نمي‌گويند روزنامه‌ها با دلالان در ارتباطند؟ آيا اين حرف خوب است من بزنم؟
فكر مي‌كنيد اگر زودتر به سايپا مي‌آمديد مي‌توانستيد سهميه آسيا را براي نارنجي‌پوشان كسب كنيد؟
از صميم قلب مي‌گويم اين لطف خدا بود. من با حرف شما موافقم و اگر مي‌آمدم سهميه مي‌گرفتيم. بعضي وقت‌ها كه مي‌بريم خيلي‌ها اينقدر ناراحت مي‌شوند كه نمي‌توانند خود را كنترل كنند. ما مسائل شخصي را بايد كنار بگذاريم و به جوان‌ها خدمت كنيم. بارسلونا به رئال باخت ولي معتقدم برنده اصلي بارسا بود چون به چند جوان بازي داد و نشان داد بارسا مثل يك رود جاري است. آلمان مگر با 9 بازيكن زير 21 سال سوم جهان نشد؟ از جوان‌ها كارهاي زيادي برمي آيد. تنها بايد جرات استفاده از آنها را داشت و ريسك آن را به جان خريد.
تغييرات مديريتي در باشگاه سايپا را چطور مي‌بينيد؟
در جلسه معارفه كه حضور داشتم ظاهرا آقاي كوشا در سايپا ماندگار هستند و در جايگاه بالاتري حضور خواهند داشت كه اين مساله خودش جاي خوشحالي دارد، چرا كه آقاي كوشا هميشه منشا خير و بركت است و خانواده سايپا به راحتي او را از دست نمي‌دهد و قدرش را مي‌داند. من براي آقاي حيدري آرزوي موفقيت دارم و همانطور كه آقاي كوشا گفتند بايد همه با تمام توان و قدرت در اختيار باشگاه باشيم تا كمك كنيم سايپا با قدرت بيشتر به كارش ادامه بدهد.
كوشا در چه پستي كارش را در سايپا ادامه خواهد داد؟
اين را من نمي‌دانم اما مي‌دانم در گروه خودروسازي سايپا هستند و پستشان بالاتر است.

دوشنبه|ا|4|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن