تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812866336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
منشوري‌ها مرا تهديد كردند
ناصر فريادشيران: چرا مربيان سالم با هم اتحاد ندارند؟!

ايران ورزشي- ناصر فريادشيران هم مدعي است كه از جانب منشوري‌ها تهديد شده اما با اين وجود با ستاد منشور اخلاقي همكاري مي‌كند تا ريشه فساد اخلاقي را در فوتبال بخشكاند. فريادشيران در اين ارتباط مي‌گويد: «آنهايي كه چند روز پيش مرا تهديد كردند خود را خواهرزاده‌هاي يك مربي منشوري معرفي كردند كه من پاسخشان را دادم و گفتم برويد با دايي‌تان بياييد. ضمن اينكه شماره تلفن‌هاي آنها را در اختيار نهادهاي امنيتي و ستاد منشور اخلاقي قرار دادم. تباني و فساد سند و مدرك قابل استناد ندارد كه بتوان با مراجعه به آن مسائل را فاش كرد.» فرياد شيران ادامه مي‌دهد: «متاسفانه مربيان، مديران و بازيكنان منشوري اتحاد خوبي با هم دارند، برعكس مربيان و افراد سالم كه در فوتبال اتحادي باهم ندارند. يك مربي منشوري در سال 4 منشوري ديگر را توليد مي‌كند.»

وقتي بدون مربي تمرين مي‌كند
پرسپوليس بايد مي‌باخت

بعد از بازي پرسپوليس با الغرافه مصطفي دنيزلي بلافاصله به تركيه رفت و همان موقع هم گفته مي‌شد كه او پس از يك روز به تهران برمي‌گردد تا پيگير تمرين‌هاي تيمش براي بازي با سايپا باشد اما اين اتفاق هرگز رخ نداد و سرمربي پرسپوليس چند ساعت قبل از بازي خودش را به اردوي تيم رساند و در ساعت مسابقه روي نيمكت نشست.
پرسپوليس به سايپا باخت، بد هم باخت و خيلي‌ها دلايل زيادي را براي اين شكست مطرح كردند كه يكي از اينها همين مساله غيبت دنيزلي در تمام روزهايي بود كه تيمش بايد با تمرين كردن خود را براي بازي با سايپا آماده مي‌كرد البته اينكه چرا او رفته، پاسخش مشخص است و اينكه چرا يكي دو روز قبل از بازي نيامده، حتما با باشگاه هماهنگ بوده است. به هرحال همه اين اتفاقات و شايد مسائل فني ديگر باعث شد تا پرسپوليس شكست سنگيني را مقابل سايپا تجربه كند. همين نتيجه پس از تساوي مقابل الغرافه و سپاهان و باخت خانگي به داماش باعث شد تا رويانيان و علي پروين واكنش‌هايي را نسبت به برخي تصميمات دنيزلي نشان دهند.

عقيلي دوباره مصدوم شد

ايران ورزشي- مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال العربي قطر ديدار اين تيم مقابل السيليه را از دست داد.
هادي عقيلي، مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال العربي قطر كه در جريان رقابت اين تيم مقابل پاختاكور ازبكستان از هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ناحيه عضله پاي چپ دچار مصدوميت شد، به دليل شدت مصدوميت، ديدارهاي آينده تيمش در رقابت‌هاي امير كاپ قطر را از دست داد. عقيلي كه بايد كمتر از يك ماه ديگر تيم ملي فوتبال ايران را در اردوي تر‌كيه همراهي كند، 10 روزي را به استراحت مي‌پردازد. بر همين اساس عقيلي كه امسال بازوبند كاپيتاني العربي را هم بر بازو مي‌بندد، ديدار امشب تيمش از مرحله دوم اميركاپ قطر را از دست داد.
پيش از اين عقيلي در ميانه‌هاي فصل ليگ قطر از ناحيه كتف دچار مصدوميت شده و چند ديدار العربي را از دست داده بود.

داور استراليايي براي ايران
فغاني براي استراليا

بعد از معرفي داور ايران – ازبكستان، كميته داوران فيفا اسامي تيم داوري ديدار ايران – قطر در تهران را نيز اعلام كرد كه بر همين اساس قرار است داور استراليايي بازي ايران را سوت بزند و عليرضا فغاني نيز بازي استراليا مقابل عمان را سوت بزند. براساس اعلام كميته داوران فيفا، پيتر گرين از استراليا به همراه براد هابسون از استراليا و مات داود موهد صبري و تورو ساگارا از مالزي اين بازي را قضاوت مي‌كنند. داور چهارم، كريستوفر بيس از استراليا است، ضمن اينكه ناظر داوري عبدالرحمن دلاور از بحرين و ناظر بازي ناصر حمدان الريامي از عمان است. ديدار ايران و قطر از گروه اول رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل ساعت 20 روز سه شنبه (23 خرداد) در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. داوران بازي‌هاي ايران در حالي معرفي شده‌اند كه تيم داوري ايران نيز در گروه دوم رقابت‌هاي مقدماتي سوت مي‌زند. بر همين اساس قرار است عليرضا فغاني، ديدار تيم‌هاي عمان – استراليا را قضاوت كند. حسين كامراني‌فر و رضا سخندان نيز او را همراهي مي‌كنند.

داور ژاپني، ايران - ازبكستان را سوت مي‌زند

بازي ايران و ازبكستان كه روز يكشنبه در ورزشگاه پاختاكور ازبكستان برگزار مي‌شود را تيم داوري از ژاپن قضاوت مي‌كند. كميته داوران فيفا تيم داوري ديدار ازبكستان و ايران از سري رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل را اعلام كرد. اين بازي كه روز يكشنبه (۱۴خرداد ۹۱ ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه پاختاكور برگزار مي‌شود را تيم داوري از ژاپن قضاوت مي‌كند. «يوييچي ني شي مورا» از ژاپن به همراه «تورو ساگارا» و «ناگي توشيوكي» از ژاپن بازي را قضاوت مي‌كنند. داور چهارم جامپي ايدا از ژاپن خواهد بود. ناظر داوري سعيد سالم هزيم راشد از كشور امارات و ناظر بازي كامارودين بن سخاري از كشور مالزي است.

براي صدور پروانه حرفه‌اي باشگاه‌ها انجام مي‌شود
جلسه مديران ديروز و امروز فدراسيون با باشگاه‌ها

جلسه كفاشيان با عزيز محمدي و مديران عامل باشگاه‌ها در اتحاديه باشگاه‌هاي كشور امروز برگزار مي‌شود. نشست رييس فدراسيون فوتبال با عزيز محمدي رييس اتحاديه باشگاه‌ها و مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتر و برخي از باشگاه‌هاي ليگ دسته يك براي بررسي واگذاري پروانه‌ حرفه‌اي شدن باشگاه‌هاي كشور از سوي فدراسيون فوتبال به اتحاديه باشگاه‌هاي كشور از ساعت 9 صبح امروز آغاز مي‌شود.

با حكم كفاشيان
رغبتي سرپرست كميته حقوقي و تدوين مقررات شد

در حكمي از سوي رييس فدراسيون فوتبال، علي رغبتي سرپرست كميته حقوقي و تدوين مقررات شد.
اين روزها علي كفاشيان در حال سر و سامان دادن به كميته‌هاي مختلف است كه در همين راستا رغبتي را به‌عنوان سرپرست كميته حقوقي و تدوين مقررات منصوب كرد.
در حكم رييس فدراسيون فوتبال آمده است: «با عنايت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي و مستندا به ماده 38 اساسنامه و به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست كميته حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون فوتبال منصوب مي‌شويد. اميد است با تلاش مستمر جنابعالي و ديگر همكاران در راستاي مسووليت اين كميته كه شامل تدوين مقررات و انطباق آن با مقررات ملي و بين‌المللي است، شاهد ارتقاي بيش از پيش فدراسيون فوتبال باشيم.»

دوشنبه|ا|4|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن