تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزمجو خبر داد:اختصاص 5 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرحهاي عمراني آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رزمجو خبر داد:اختصاص 5 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرحهاي عمراني آذربايجان غربي
اختصاص 5 هزار ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرحهاي عمراني آذربايجان غربي
اروميه- خبرگزاري مهر: مدير كل برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربايجان غربي از اختصاص پنج هزار ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات تملك داراييهاي استان براي اجراي طرحهاي عمراني خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا رزمجو شامگاه شنبه در جلسه شوراي توسعه و برنامه ريزي آذربايجان غربي افزود: اين ميزان اعتبارات براي اجراي دو هزار 551 طرح شامل احداث، تعميرات، خريد تجهيزات و هزينه هاي مستمر پرداخت شده است.

وي تعداد طرحهاي جديد و مستمر در دست اجراي استان را يك هزار و 847 طرح دانست و اظهار داشت: 700 طرح نيمه تمام بوده و يك هزار و 963 طرح طي سال 90 افتتاح و در اختيار بهره برداران طرحها قرار گرفت.

مدير كل برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربايجان غربي با اشاره به اينكه هم اكنون دستگاههاي به مقدار كافي اعتبار براي اجراي طرحها و مديريت منابع در اختيار دارند،گفت: با برنامه ريزي و هزينه به موقع و بجاي اعتبارات تا پايان سال مالي جاري يعني پايان خردادماه بخش اعظم طرحهاي در دست احداث آماده افتتاح مي شود.

رزمجو از در دست اجرا بودن يك هزار و 174 طرح اماني و يك هزار و 326 طرح پيماني در سطح استان خبر داد و عنوان كرد: در اين راستا يك هزار و 760 ميليارد ريال اعتبار به شركت شهركهاي صنعتي، برق، روستايي، آب و توسعه و نگهداري اماكن ورزشي اعتبار اختصاص يافته است.

ابلاغ تخصيص 100 ميليارد ريال مازاد جرايم به آذربايجان غربي

وي در ادامه سخنان خود از ابلاغ 140 ميليارد مازاد درآمدهاي استان و 100 ميليارد ريال مازاد جرايم به استان خبر داد و اضافه كرد: در اين راستا 100 ميليارد ريال به بخش راه، شهرداريها، دهياريها، پليس راه و راهنمايي و رانندگي استان پرداخت مي شود.

وي با اشاره به اينكه 97 درصد جذب درآمدهاي استان توسط چهار دستگاه انجام شده است، افزود: اداره امور مالياتي، ثبت و اسناد، گمرك، استاندارد، انتقال خون، ميراث فرهنگي و اداره كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي بيشترين جذب درآمد را در استان طي سال 90 داشتند.

مدير كل برنامه ريزي و بودجه استانداري آذربايجان غربي در خصوص اعتبارات هزينه اي استان، گفت: در اين راستا 53 درصد براي جبران خدمات، 21 درصد استفاده از كالا، 23 درصد رفاه اجتماعي و يك درصد هزينه اموال و دارايي اعتبار اختصاص يافت.

پرداخت پاداش بازنشستگي همه بازنشستگان آذربايجان غربي

وي از فعاليت هشت هزار و 805 پرسنل در دستگاههاي اجرايي آذربايجان غربي خبر داد و اظهار داشت: از اين تعداد چهار هزار و 532 نفر پرسنل رسمي، دو هزار و 157 نفر نيروي پيماني و دو هزار و 116 نفر نيز كارمند قراردادي هستند.

وي در ادامه از پرداخت پاداش بازنشستگي همه بازنشستگان استان تا كنون خبر داد و بيان داشت: طي سال گذشته 430 نفر از خدمت در دستگاههاي اجرايي استان بازنشست شدند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|3|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن