تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816331863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز اكران فيلم ايراني - لبناني 33 روز در بيروت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آغاز اكران فيلم ايراني - لبناني "33 روز" در بيروت
بيروت - اكران رسمي فيلم لبناني "33روز" كه حماسه پيروزي مقاومت اسلامي در جنگ 33 روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان را به تصوير كشيده است، با حضور غيرقابل پيش بيني مردم در اولين سانس نمايش در سينماي "كونكورد" بيروت آغاز شد.


به گزارش ايرنا از بيروت، فيلم لبناني" 33 روز" روز پنج شنبه با حضور سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان و جمعي از چهره هاي سياسي، فرهنگي، رسانه اي و هنري اين كشور رسما در معروف ترين سينماي بيروت واقع در خيابان كاخ خاندان حريري(نخست وزير سابق لبنان) به نمايش گذاشته شد.

در مراسم آغاز اكران و برخلاف انتظار عوامل اين فيلم،حدود 1500 شهروند لبناني حاضر شدند كه اين امر باعث شد تا تعدادي از افراد ايستاده اين فيلم را مشاهده كرده و تعدادي نيز از ورود به سالن و تماشاي آن در اولين روز اكران محروم شوند.

فيلم "33 روز" در حالي اكران خواهد شد كه در كنار آن فيلم "ريسماني نزديكتر از رگ" به كارگرداني "مسعود اطيابي" نيز در لبنان در حال اكران است.

پايگاه رسمي اين فيلم در لبنان كه توسط گروه الريحانه ايجاد شده تاكنون 6 سالن سينما را براي اكران اين فيلم اعلام كرده‌ است.

سالن‌هاي "گراند كنكورد" در وردون بيروت، "ابراج" در فورن الجباك، "گراند سينماز" در اشرفيه، "گراند لاس سيلانس" در انفه، "گراند صيدا مال" در شهر صيدا و "آكي 2000" در شهر صور، سالن‌هايي است كه قرار است "33 روز" در آنها به نمايش درآيد.

33 روز به كارگرداني "جمال شورجه" و بازيگري افرادي غير ايراني، با همكاري مشترك بنياد سينمايي فارابي، حزب الله و دولت لبنان تهيه شده و حماسه قهرماني رزمندگان مقاومت اسلامي طي جنگ 33 روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان درسال 2006 ميلادي وبه ويژه روستاي مرزي "عيتا الشعب" به شكلي هنري وحرفه اي به تصوير كشيده است.

تصويربرداري اين فيلم در روستاهاي جنوب لبنان انجام شده و مدت تصوير برداري آن 90 روز به طول كشيده است. در اين فيلم از بسياري از تجهيزات نظامي ارتش لبنان استفاده شده است.

سفير كشورمان در مراسم آغاز اكران اين فيلم با حضور تمامي هنرپيشگان و عوامل اين فيلم (غير از جمال شوجه)، طي سخناني با بيان اهميت كارهاي هنري و رسانه اي، در آگاه ساختن ملت هاي منطقه گفت: كارهاي هنري رسانه، بخشي از حركت فرهنگي، سياسي و اجتماعي جامعه است.

وي ادامه داد: نمايش دادن اين گونه كارهاي هنري دليلي بر موفقيت كار رسانه اي مقاومت است كه بستر را براي آگاه ساختن مردم آماده مي كنند.

ركن آبادي با اشاره به پيروزي مقاومت درجنگ 33 روزه رژيم صهيونيستي عليه لبنان اظهاركرد: دشمن در اين جنگ يكي از هدف هاي علني خود را نابودي مقاومت اعلام كرده بود ولي حماسه بزرگ مقاومت اسلامي در شكست دادن رژيم صهيونيستي، اثرات و نشانه هاي مهمي را در منطقه برجاي نهاد.

سفير كشورمان تأكيد: اين ايثارگري ها و جان فشاني هاي مقاومت بود كه راه پيروزي را بر بزرگترين ارتش منطقه همواره ساخت و باعث شد رزمندگان پيروزمندانه سرود فتح را سر دهند.

وي با اشاره به پايداري و استقامت روستاهاي جنوب لبنان در جنگ 33روزه گفت: روستاي "عيتا الشعب" و "مارون الرأس" و ديگر روستاهاي مقاوم لبنان، شاهد حجم ايثارگري‌ها و پيروزي هاي رزمندگان مقاومت عليه رژيم صهيونيستي بودند.

پير داغر (اوي)، باسم مغنيه (محمد)، يوسف الخال (يوسف)، كارمن لبوس (ام عباس)، نسرين طافش (حنان)، كنيدا علوش (نسرين)، دارين حمزه (هانا) از جمله بازيگران اين فيلم هستند.

"حنان ترك" كه دو سال پيش به دليل انتخاب حجاب اسلامي از سوي دولت مصر دچار محدوديت هايي شده بود، از سوي معاونت سينمايي به جهت حضور در فيلم 33روزه لبنان به دست اندركاران پروژه معرفي و براي ايفاي نقش اول فيلم انتخاب و حتي قرارداد نيز با نامبرده امضاء شده بود اما يك روز قبل از حضور در فيلم از پرواز نامبرده جلوگيري و وي به اداره استخبارات مصر احضار مي شود.

فيلم كه پيشتر، "جنوب آسماني" نام داشت بر اساس فيلمنامه "عروس ليطاني" نوشته جواد شمقدري و شهاب ملت خواه ساخته شده و با نمايش مستندي واقعي از ورود دو سرباز ارتش اسرائيل به منطقه جنوب لبنان و دستگيري آن دو از سوي مجاهدان مقاومت آغاز مي شود و سپس ، فيلم به روايت نفسگيري از پايداري و استقامت مردم و نيروهاي حزب الله در ماندن در روستاي مرزي "عيتاء الشعب" از توابع صور مي پردازد .

خاورم*2023**1030** 3404

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80087191

پنجشنبه|ا|31|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن