تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816423113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل تراكتورسازى: شروط قلعه نويى طبيعى است


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: مديرعامل تراكتورسازى: شروط قلعه نويى طبيعى است


تهران IranSport.Net - محمدحسين جعفرى، مديرعامل باشگاه تراكتورسازى گفت: شرط قلعه نويى براى ادامه حضور در اين تيم، معمولى اما درست است.
وى در مورد حساسيت بازى هاى ليگ در ۴ هفته باقى مانده ليگ برتر و اينكه كدام تيم شانس بيشترى براى قهرمانى دارد گفت: به تيم خود اميد داريم هر چند كه ۳ امتياز با صدر فاصله داريم. اگر قهرمانى را مى خواهيم بايد ۴ بازى باقى مانده را ببريم اما نمى توانم پيش بينى كنم اين ۲ تيم دچار لغزش مى شوند يا خير.
وى در پاسخ به اين سؤال كه برخى مى گويند دست هاى پشت پرده در قهرمانى نقش دارد گفت: از اين موضوع نمى ترسيم. برخى شرايط هست كه باعث مى شود چنين صحبت هايى مطرح شود. گاهى اشتباهات داورى كه عمدى هم نيست اين شرايط را به وجود مى آورد.
جعفرى در مورد اينكه قلعه نويى براى ماندن در تراكتورسازى ۲ شرط حفظ و جذب بازيكنان مورد نيازش را گذاشته، عنوان كرد: صبح روز بازى با فولاد با قلعه نويى
جلسه اى داشتيم و اين صحبت مطرح شد. قلعه نويى يك شرط معمولى گذاشته و درست هم هست. اگر براى فصل بعدى آسيايى شويم و بخواهيم حرفى براى گفتن داشته باشيم بايد بازيكنان خود را حفظ و مطابق با بودجه اى كه در نظر گرفته مى شود بازيكن جذب كنيم. برنامه هاى خود را به هيأت مديره داده ام و منتظر هستم تا آنها تصميم گيرى كنند. اگر از تيم حمايت نشود آسيب مى بينيم.
وى در پاسخ به اين سؤال كه قلعه نويى ليست مورد نياز خود را به باشگاه داده يا خير گفت: او هنوز ليستى نداده است. مى خواهيم ۲ هفته ديگر هم سپرى شود و ما دو طرف بتوانيم برنامه هاى خود را تنظيم كنيم.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازى در خصوص اينكه گفته مى شود اين باشگاه به دليل اينكه نمى تواند نيازهاى قلعه نويى را برطرف كند، با مربيانى نظير ويسى، كرانچار مذاكره كرده، گفت: اصلا اين شايعه صحت ندارد. قلعه نويى اظهار علاقه كرده كه مى خواهد بماند مگر اينكه اتفاقاتى رخ دهد و او تغيير موضع دهد. تلاش مى كنيم با قلعه نويى به توافق برسيم.
وى در اين خصوص كه در صورت قهرمانى تراكتورسازى چه پاداشى به بازيكنان داده مى شود، گفت: قطعا پاداش ويژه اى به بازيكنان داده مى شود و تاكنون هم ۶۰ درصد قرارداد بازيكنان پرداخت شده و مى خواهيم بقيه پول را هم بدهيم.
جعفرى در ارتباط با اينكه چرا بليت فروشى در بازى با فولاد خوزستان توسط هيأت فوتبال انجام شد، گفت: متاسفانه براى بليت فروشى توسط باشگاه با مانع بزرگ و سرسختى روبرو شديم. درحالى كه از هفته بيست و دوم سازمان ليگ بليت فروشى را به ما واگذار كرده اما دوستان اجازه اين كار را نمى دهند و به نوعى زورآزمايى مى كنند.
وى در پاسخ به اين سؤال كه وقتى سازمان ليگ بليت فروشى را به باشگاه واگذار كرده هيأت فوتبال هم بايد اين مسأله را بپذيرد و كفاشيان هم خواستار رسيدگى به اين موضوع شده، تاكيد كرد: اگر بايد در فوتبال ما بود كه اين همه مشكل نداشتيم. آقاى كفاشيان با يك دست مى گويد بليت فروشى به ما داده شود و با يك دست هم مى گويد ملاحظه هيأت فوتبال را بكنيد. به كفاشيان حق مى دهم چون هيأت فوتبال با يك شركت قرارداد تركمنچاى براى كارت هاى الكترونيك بسته و اگر خودش بليت فروشى نكند متضرر مى شود اما كسى نمى گويد باشگاه تراكتورسازى به خاطر اين نحوه بليت فروشى ۷۰۰ ميليون تومان ضرر كرده است. ما همه اين مدارك را به فدراسيون داديم و منتظر هستيم كفاشيان تصميم قاطع خود را بگيرد.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن