تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815958624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم‌مقام مديرعامل پتروشيمي بندر امام خبر دادتوليد بيش از 5 ميليون تن محصول در پتروشيمي بندر امام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم‌مقام مديرعامل پتروشيمي بندر امام خبر دادتوليد بيش از 5 ميليون تن محصول در پتروشيمي بندر امام
خبرگزاري فارس: قائم‌مقام و مدير توليد پتروشيمي بندرامام گفت: پتروشيمي بندرامام در سال گذشته به عنوان قطب صنعت پتروشيمي كشور به توليد بيش از 5 ميليون تن دست يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان به نقل از روابط عمومي پتروشيمي بندرامام، حسن تقوي گنجي با اعلام اين خبر اظهار كرد: در سال جهاد اقتصادي بيش از 5 ميليون و 277هزار تن انواع محصولات پتروشيمي در اين مجتمع توليد شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل يك درصد رشد داشته است.

وي گفت: محصولات پروپان، بوتان، پنتان و سنگين‌تر توليدي شركت فرآورش بندرامام، محصولات پليمري پلي اتيلن سبك، پلي‌ پروپيلن، لاستيك مصنوعي در گريدهاي مختلف و نيز بوتادين و رافينت چهاركربنه توليدي شركت بسپاران بندرامام و محصولات اسيد كلريدريك و آب ژاول محصولات توليدي شركت كيميا بندرامام از جمله فرآورده‌هايي هستند كه بيش از برنامه تعيين شده از سوي شركت ملي صنايع ملي پتروشيمي، توليد شده است.

قائم‌مقام مديرعامل و مدير توليد پتروشيمي بندرامام در ادامه اظهار اميدواري كرد؛ با تكميل و راه‌اندازي قريب‌الوقوع واحد جديد تفكيك ميعانات گازي (NF3) حدود 2 ميليون و 200هزار تن به ظرفيت اسمي و نصب شده پتروشيمي بندرامام از 6.8 ميليون تن به 9 ميليون تن افزوده خواهد شد كه اميد است با رفع تنگناهاي تامين خوراك اين واحد در آينده‌اي نزديك گامي مؤثر در راستاي توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني برداريم.

وي افزود: دامنه محصولات پتروشيمي بندر امام شامل محدوده وسيعي از محصولات پتروشيمايي بوده كه توسط سه شركت تابعه فرآورش، كيميا و بسپاران توليد شده و دو شركت پشتيبان آب نيرو و خوارزمي مطابق با استانداردهاي بين‌المللي و با كيفيت مطلوب به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي‌شود.

گنجي خاطرنشان كرد: محصولات پروپان، پنتان و سنگين‌تر، اتيلن و ريفرميت، بيشترين رشد توليد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند، به طوري كه در اين مدت بيش از 984هزار تن پروپان، 707هزار تن محصول پنتان و سنگين‌تر 338هزار تن محصول اتيلن و 426‌هزار تن محصول ريفرميت توليد شده است‌.

وي در پايان گفت: از ديگر نكات بارز و شاخص توليد در سال جهاد اقتصادي بحث توليد بنزين بود كه با تغيير فرآيند واحد آروماتيك روزانه حدود 2 ميليون و 700هزار ليتر و در مجموع بيش از 552 ميليون ليتر بنزين با عدد اكتان بسيار بالا در سال گذشته به ‌منظور مصرف داخل كشور در اين شركت توليد شده است.

انتهاي پيام/ز30

دوشنبه|ا|28|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن