تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتش، ستون اقتدار نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارتش، ستون اقتدار نظام اسلامي است
آران و بيدگل - فرمانده پيشين دانشكده فرماندهي و ستاد ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: ارتش ستون اقتدار نظام اسلامي و سد عظيمي در برابر تهديدهاي دشمن است.


سرتيپ دوم"عباسعلي منصوري" روز شنبه در آستانه 29 فروردين،"روز ارتش جمهوري اسلامي ايران"درگفت و گو با ايرنا اظهار داشت: ارتش با سرمايه عظيم و قدرتمند نيروي انساني خلاق، ولايي، جان بر كف و شجاع در كنار ساير قواي نظامي كشور پشتوانه نظام اسلامي محسوب مي شود.

وي با اشاره به توان ارتش درحوزه جنگ افزار نظامي متناسب با تهديدات دشمن، افزود: تركيب نيروي انساني قدرتمند،جنگ افزار كارآمد و همراهي ساير نيروهاي مسلح، ارتش را به ستوني قابل اعتماد و سدي مقتدر در برابر هرگونه تهديد دشمن عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي تبديل كرده است.

وي خاطرنشان كرد:اعتماد ملت ايران به ارتش، سرمايه ارزشمند اين قوه نظامي كشور است كه هرگونه تهديد استكبار را خنثي مي كند.

منصوري با اشاره به تهديدهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي عليه كشورمان گفت: اين تهديدها از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون وجود داشته و تا زماني هم كه نظام اسلامي در مسير حق در حركت باشد، ادامه خواهد داشت.

وي تاكيد كرد: نيروهاي مسلح كشور همواره در مقابل هر تهديد بر اساس وظيفه خود آمادگي مقابله كامل دارند.

نماينده منتخب مردم شهرستانهاي كاشان و آران و بيدگل درمجلس شوراي اسلامي ،تهديدهاي دشمن را جنگ رواني با هدف القاي روحيه نااميدي در ملت ايران عنوان كرد.

به گفته وي، زمينه هاي غافلگيري دشمن در صورت هرگونه تعدي عليه نظام اسلامي در كشور پيش بيني شده است و بدون ترديد مشاوران نظامي دشمن نيز سياسيون خود را از هرگونه اقدام نابخردانه عليه ايران اسلامي برحذر داشته اند.

8132/562

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80077269

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن