تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815185435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
مرحله اول ليگ دوچرخه‌سواري كوهستان
پايان رقابت‌هاي كراس كانتري و دانهيل

ايران ورزشي- مرحله اول ليگ دوچرخه سواري كوهستان باشگاه‌هاي كشور در ماده كراس كانتري، با قهرماني تيم‌هاي مقاومت همدان در جوانان و ترافيك تهران در بزرگسالان به پايان رسيد.
اين مرحله كه به ميزباني هيات دوچرخه سواري استان كردستان و در شهرستان سنندج، در دامنه كوه آبيدر برگزار شد، در پايان‌ در رده سني جوانان مقاومت همدان قهرمان شد و تيم‌هاي دهگلان الف و هيات تفت دوم و سوم شدند. در رده سني بزرگسال هم ترافيك تهران (الف) اول شد و ترافيك تهران (ب) و دهگلان الف دوم و سوم شدند. در رده بندي تيم دانهيل هم در جوانان شاهين سنندج، مقاومت همدان و فولاد ماشين نكا بهشهر و در بزرگسالان ترافيك تهران (الف)، ترافيك تهران (ب) و شاهين سنندج اول تا سوم شدند.

براي كسب سهميه المپيك پينگ‌پنگ
حضور عالميان و لطف‌ا... نسبي در مسابقات هنگ‌كنگ

ايران ورزشي- 2 ملي‌پوش پينگ‌پنگ ايران در مسابقات گزينشي المپيك لندن در هنگ‌كنگ شركت مي‌كنند.
براي حضور در اين رقابت‌ها و افزايش سهميه پينگ پنگ ايران در لندن نيما عالميان و ميديا لطف‌ا... نسبي، 2 ملي‌پوش ايران عازم اين رقابت‌ها مي‌شوند. پينگ‌پنگ ايران يك فرصت ديگر براي كسب المپيك در مسابقات قطر كه آن هم در ارديبهشت خواهد بود، دارد.

مسابقات جام باشگاه‌هاي زنان آسيا
تيم واليبال گيتي‌پسند به تايلند مي‌رود

ايران ورزشي- تيم واليبال بانوان گيتي‌پسند 30 فروردين براي حضور در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا راهي تايلند مي‌شود. اين رقابت‌ها 2 ارديبهشت آغاز مي‌شود كه نماينده ايران با نمايندگان ژاپن، ميانمار، تايلند و ويتنام همگروه است. در گروه ديگر نيز نمايندگان چين، قزاقستان، مالزي و سريلانكا حضور دارند. كويت نيز در اين گروه قرار داشت كه از شركت در مسابقات انصراف داد.

تور واليبال ساحلي آسيا و اقيانوسيه
مصدوميت سلاق مانع از صعود ايران شد

ايران ورزشي- تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان برابر اندونزي شكست را پذيرا شد و به كسب عنوان نهمي مشترك تور آسيا و اقيانوسيه تايلند اكتفا كرد. تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان در مرحله پلي آف به مصاف اندونزي رفت كه 2- يك مغلوب اين تيم شد. ملي پوشان كشورمان ست نخست را 21 - 13 از آن خود كردند. بازي در اواسط ست دوم به دليل مصدوميت آق محمد سلاق به مدت پنج دقيقه متوقف شد و در ادامه تيم ايران ست‌هاي دوم و سوم را امتيازهاي 21 - 16 و 20 - 18 را به حريف واگذار كرد. مرحله دوم تور آسيا و اقيانوسيه تايلند از 26 فروردين به مدت سه روز در شهر سانخولاي برگزار مي‌شود كه در صورت برطرف شدن مصدوميت سلاق نماينده كشورمان در آن تورنمنت نيز شركت مي‌كند.

رشت ميزبان نخستين اردوي آماده‌سازي فوتباليست‌هاي نابينا

ايران ورزشي- نخستين مرحله اردوي آماده‌سازي تيم ملي فوتبال نابينايان كشورمان در رشت برپا مي‌شود. اين تيم كه خود را براي حضور در بازي‌هاي پارالمپيك 2012 لندن آماده مي‌كند در روزهاي 24 تا 31 فروردين در رشت زيرنظر مربيان تيم ملي به تمرين‌هاي خود مي‌پردازد. در اين اردو حسين رجب پور، محمد حيدري، حميد شلهاويزاده، بهزاد زاد علي اصغر، مقصود قلي زاده، امير پوررضوي، احمد شاه حسيني، محمد كشتكار، حجت‌ا... مزارعي، كامبيزمحكم و صادق رحيمي حضور دارند.

شطرنجبازان اعزامي به قهرماني آسيا معرفي شدند

ايران ورزشي- گروه گزينشگر تيم‌هاي ملي، اعضاي تيم اعزامي به مسابقات قهرماني تيمي آسيا را اعلام كرد. با توجه به رده‌بندي مسابقات قهرماني كشور، فهرست درجه بين المللي، نتايج بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي آقايان در مسابقات سه ماهه پاياني سال و با توجه به عدم امكان همراهي پويا ايدني در زمان فوق، گروه گزينشگر تيم‌هاي ملي، آقايان قائم مقامي، گلي زاده، علوي مقدم، محجوب و دريني را براي حضور در مسابقات قهرماني تيمي آسيا انتخاب كرد.
اعضاي تيم بانوان هم خانم‌ها پوركاشيان، حجازي پور، خادم الشريعه، قادر پور و درخشاني هستند. اين رقابت‌ها از 26 ارديبهشت تا 6خرداد ماه در كشور چين برگزار مي‌شود.

حضور ركابزنان پيشگامان يزد در ليگ برتر كشور

ايران ورزشي- تيم دوچرخه سواري پيشگامان كوير يزد براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور اعلام آمادگي كرد.
تيم پيشگامان با ركابزناني چون سيدمعزالدين سيدرضايي، محمود پراش، محمد پراش، حميد بيك خورميزي، ابوالفضل زارع زاده، سيد محمد مهدي سيدرضايي و ناصر رضاوي در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر شركت مي‌كند. ليگ برتر دوچرخه سواري كشور در چندين مرحله و در دو بخش پيست و جاده برگزار مي‌شود كه مرحله اول اين مسابقات در بخش پيست انجام مي‌شود.

شوراي مشورتي ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان تشكيل شد

ايران ورزشي- شوراي مشورتي دفتر توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش وجوانان با حضور مسوولان سابق و كارشناسان اين حوزه تشكيل شد.
يكي از اهداف تشكيل شوراي مشورتي استفاده از افكار نخبه‌هاي ورزش كشور در بعد ورزش همگاني بوده است و پس از رايزني‌هاي مختلف، اين شورا با حضور مسوولان سابق ورزش همگاني و كارشناسان اين حوزه تشكيل شد.

براي حضور در مسابقات آسيايي و جهاني
دعوت از 13 ملي‌پوش به اردوي اسكيت سرعت

ايران ورزشي- 13 ملي‌پوش براي حضور در مسابقات آسيايي و جهاني به اردوي تيم ملي اسكيت سرعت جوانان دعوت شدند.
تيم ملي اسكيت سرعت جوانان اردوي آماده‌سازي خود را از نيمه اول ارديبهشت‌ماه به مدت 5 روز در مجموعه ورزشي آزادي برپا مي‌كند. فرشيد شايان، امير سپهر ربيعي، شايان صباغ، بهنام شيرنژاد و علي كاظمي، صالح رشيدي، اشكان خليلي، علي مساح، يوسف حجتي، سهيل نعمت‌اللهي، فرزاد مرادي، امير صفوي و شفيق دانش ملي‌پوشان دعوت شده به اردوي تيم ملي اسكيت سرعت جوانان هستند.
مسابقات جهاني و آسيايي اسكيت سرعت مردان به ترتيب در شهريورماه و آبان‌ماه سال آينده به ميزباني ايتاليا و چين برگزار مي‌شود.

شروع چهارمين اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ناشنوايان

ايران ورزشي- چهارمين اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ناشنوايان با حضور غلامحسين پيرواني برگزار مي‌شود. چهارمين اردوي آمادگي تيم ملي فوتبال ناشنوايان براي حضور در هفتمين دوره بازي‌هاي آسيا و اقيانوسيه از بيست و پنجم فروردين ماه تا يكم ارديبهشت ماه در محل كمپ تيم‌هاي ملي فدراسيون برگزار مي‌شود. غلامحسين پيرواني به عنوان مدير فني و رستمي (مربي) اين تيم را همراهي مي‌كنند.

پنجشنبه|ا|24|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن