تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح پارك سلامت در گيلانغرب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افتتاح پارك سلامت در گيلانغرب
افتتاح پارك سلامت در گيلانغرب
كرمانشاه ـ خبرگزاري مهر: افتتاح پارك سلامت در گيلانغرب، پنج طرح دامپروري در گيلانغرب تصويب شد و...اخبار كوتاه شهرستانهاي استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، به مناسبت گراميداشت هفته سلامت، پارك سلامت روز دوشنبه در بوستان شاهد گيلانغرب با حضور مسوولان محلي گشايش يافت.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان گيلانغرب در حاشيه راه اندازي اين پارك گفت: در اين پارك، هشت غرفه شامل بهداشت محيط ، بيماريها، بهداشت خانواده، پزشك عمومي، بهداشت حرفه اي، فوريت ها، بهداشت مدارس و بيمارستان ها، خدمات بهداشتي درماني و آموزشي را بصورت رايگان به شهروندان ارايه مي كنند.

كيومرث بهرامي با بيان اينكه اين پارك به مدت سه روز صبح و عصر داير است، از اجراي برنامه ويزيت رايگان بيماران نيازمند و سالمندان اين شهرستان در مراكز بهداشتي درماني گيلانغرب خبر داد و افزود: اين طرح تا پايان هفته جاري اجرا مي شود و خدمات پزشكي و دارويي رايگان به بيماران ارايه مي شود.

پنج طرح دامپروري در گيلانغرب تصويب شد

فرماندار گيلانغرب از تصويب پنج طرح دامپروري در كارگروه توسعه كشاورزي اين شهرستان خبر داد و گفت: براي اجراي اين طرحها در مجموع بيش از 12 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

اردشير رستمي در دومين جلسه توسعه كشاورزي گيلانغرب در سال جاري افزود: اين طرحها شامل توسعه افزايش ظرفيت مرغداري گوشتي از 10 به 20 هزار قطعه، احداث يك واحد مرغداري 20 هزار قطعه اي و سه واحد پرواربندي بره و گوساله با ظرفيت يك هزار و 100 راس است.

وي با بيان اينكه در مجموع براي اجراي اين طرحها 12 ميليارد و 820 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته، تاكيد كرد: در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني توجه به پتانسيل هاي بخش كشاورزي و دامپروري زمينه ساز افزايش توليد ملي در اين شهرستان خواهد شد.

برخورد ميني بوس با گله احشام باعث تلف شدن 24 راس گوسفند شد

برخورد يك دستگاه ميني بوس با گله احشام در شهرستان ثلاث باباجاني موجب تلف شدن 24 راس گوسفند شد.

روز دوشنبه گزارش داد، اين حادثه در محور ميرآباد به جوانرود عصر روز گذشته روي داد.

با حضور ماموران در محل مشاهده شد، يك دستگاه سواري ميني بوس كه در محور مذكور در تردد بوده با يك گله احشام برخورد كرده و در اثر اين حادثه 24 راس گوسفند تلف شده اند.

در اين رابطه با توجه به اعلام شكايت مالك احشام تلف شده پرونده تشكيل و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

ايجاد دو طرح توليدي در سرپل ذهاب تصويب شد

فرماندار سرپل ذهاب از تصويب دو طرح توليدي در بخش مواد غذايي و وابسته به محصولات كشاورزي در اين شهرستان خبر داد و گفت: براي ايجاد اين طرحها در مجموع 15 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

ميرزا مراد پيرو افزود: اين طرحها شامل ايجاد كارخانه توليد سوسيس و كالباس و ايجاد كارخانه بسته بندي جو و گندم است كه با راه اندازي آنها در مجموع براي 24 نفر اشتغال ايجاد مي شود.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني تصريح كرد: تحقق اين هدف كه استقلال و خودكفايي كشور در بخش‌هاي توليدي را به همراه دارد، نيازمند همكاري مسوولان بخش‌هاي مختلف در رده‌هاي مديريتي، انسجام در برنامه‌ريزي و پرهيز از موازي‌كاري است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|21|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن