تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805363645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي شبكه فاضلاب شهر روانسر 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي شبكه فاضلاب شهر روانسر 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
اجراي شبكه فاضلاب شهر روانسر 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: اجراي شبكه فاضلاب شهر روانسر 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد، مشكلات مسكن مهر "هلاني" جوانرود برطرف مي شود و... اخبار كوتاه از شهرستانهاي استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مدير امور آب و فاضلاب شهري روانسر گفت: در اعتبارات امسال 12 ميليارد و 171 ميليون ريال براي اجراي پروژه هاي شبكه فاضلاب اين شهر مصوب شده كه تاكنون 70 درصد اين اعتبار به ميزان 8 ميليارد و 344 ميليون ريال تخصيص يافته است.

علي رحماني افزود: اين اعتبار براي اجراي 12 كيلومتر لوله گذاري است كه با اعتبار تخصيص يافته تاكنون 5200 متر لوله گذاري و تعداد 300 فقره انشعاب به شكل مدرن در سطح شهر روانسر نصب و اجرا گرديده است.

شهر روانسر داراي چهار هزار و 120 فقره انشعاب فاضلاب است.

مشكلات مسكن مهر "هلاني" جوانرود برطرف مي شود

فرماندار جوانرود گفت: بعد از شش ماه تعطيلي، كار اجرايي پروژه مسكن مهر "هلاني" اين شهرستان شروع خواهد شد.

مصطفي عظيمي افزود: براي اجراي اين پروژه هم اكنون با پيمانكار جديد قرارداد منعقد شده و كارشناسان دفتر فني پيمانكاران در پروژه حضور دارد و مشغول بررسي كارگاه و برنامه ريزي هستند.

وي تصريح كرد: براساس مذاكرات بعمل آمده با سرپرست كارگاه اوايل هفته آينده كار اجرايي اين پروژه شروع خواهد شد.

بهره برداري از فاز سه پروژه مسكن مهر گيلانغرب تا دو ماه آينده

فرماندار گيلانغرب از تكميل فاز سه پروژه مسكن مهر اين شهرستان تا دو ماه آينده خبر داد و گفت: عمليات اجرايي اين پروژه هم اكنون با 80 درصد پيشرفت فيزيكي در حال انجام است.

اردشير رستمي افزود: با تكميل و بهره برداري از اين پروژه بيش از 100 واحد مسكوني به متقاضيان مسكن مهر اين شهرستان واگذار مي شود.

وي با بيان اينكه پايان كار پروژه مسكن مهر فاز يك اين شهرستان در قالب پروژه 96 واحدي نيز صادر شده، تاكيد كرد: اواخر خرداد ماه امسال (دو ماه آينده) در مجموع 200 واحد مسكوني به متقاضيان مسكن مهر گيلانغرب واگذار خواهد شد.

رستمي تعداد واجدين شرايط معرفي شده براي دريافت تسهيلات مسكن مهر در اين شهرستان را 730 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: تاكنون قرارداد تسهيلات بانكي با 718 نفر از متقاضيان منعقد شده كه با همكاري بانك ها 130 ميليارد ريال تسهيلات بانكي به 181 نفر از اين افراد بطور كامل پرداخت شده است.

برگزاري مسابقه پخت غذاهاي سنتي در سرپل ذهاب

همزمان با هفته سلامت يك دوره مسابقه تحت عنوان جشنواره پخت غذاهاي سنتي با شركت 100 نفر از دانش آموزان در دبيرستان هاجر شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

در اين جشنواره دانش آموزان توانمنديهاي خود را در زمينه پخت انواع غذاي محلي و سنتي به نمايش گذاشتند و انواع غذاها، ترشي ها و مرباهاي محلي را تهيه كرده و به معرض نمايش گذاشتند.

رئيس شبكه بهداشت و درمان سرپل ذهاب در حاشيه اين جشنواره گفت: ايجاد روحيه نشاط و شادماني، خلاقيت و تبادل تجربيات بين دانش‌آموزان و آشنايي با مهارت‌هاي زندگي و هنرهاي دستي مهمترين هدف برگزاري اين جشنواره بوده است.

دكتر هوشنگ بهاري با تاكيد بر استفاده از غذاهاي سالم افزود: براي مراقبت از سلامتي بايد سعي شود حداقل ممكن از نوشابه هاي گازدار استفاده نشود چون اين ماده غذايي باعث پوكي استخوان مي شود.

برگزاري مراسم گراميداشت حماسه آزادسازي قصرشيرين

همزمان با سالروز حماسه آزادسازي قصرشيرين، مراسم رژه يگانهاي موتوري نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، هنگ مرزي و ناحيه انتظامي قصرشيرين، در سطح اين شهر برگزار شد.

حسين پروين در حاشيه اين مراسم گفت: وظيفه همگان است در راستاي پيشرفت و اعتلاي كشور گام بردارند و با تلاش خود از خون شهداي والا مقام نظام جمهوري اسلامي و دستاوردهاي ارزشمند آن حراست كنند .

براساس اين گزارش، شهر مرزي قصرشيرين در اوايل جنگ تحميلي به اشغال دشمنان بعثي درآمد و پس از حدود هفت ماه، در تاريخ 20 فرردين 1360 با جانفشاني رزمندگان آزاد شد.

تصويب 11 طرح كشاورزي در قصرشيرين

فرماندار قصرشيرين از تصويب 11 طرح كشاورزي در بخشهاي آيباري، مجتمع گلخانه اي و باغباني در اين شهرستان خبر داد و گفت: براي اجراي اين طرحها در مجموع بيش از 14 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

حسين پروين افزود: با تخصيص 14 ميليارد و 476 ميليون ريال اعتبار اجراي اين طرحها، تحول مهمي در بخش كشاورزي اين شهرستان رخ مي دهد.

وي اين طرحها را، اجراي پنج طرح باغباني در سطح 4/9 هكتار در پنج روستاي شهرستان، چهار طرح آبياري تحت فشار در مساحت 1/54 هكتار، يك طرح اصلاح و بازسازي گلخانه اي در سطح 10 هزار متر مربع و يك طرح گلخانه اي محصولات خارج از فصل به مساحت دو هزار متر مربع اعلام كرد.

بيمارستان الزهرا خدمات درماني تخصصي به بيماران گيلانغرب ارايه مي كند

فرماندار گيلانغرب با اشاره به تكميل چارت سازماني بيمارستان الزهرا (س) اين شهرستان گفت: هم اكنون در اين مركز درماني پزشك متخصص داخلي و سونوگرافي مستقر شده و شهروندان و بيماران مي توانند از خدمات تخصصي اين بيمارستان بهره مند شوند.

اردشير رستمي افزود: داشتن سلامتي بهترين و بزرگترين نعمت براي انسان است لذا همگان بايد با رعايت موازين بهداشتي در حفظ سلامتي جسم و روح خود تلاش كنند.

فرماندار گيلانغرب پيشرفت هاي بدست آمده علمي و تكنولوژي در كشور را در پرتو سلامتي جامعه دانست و بر لزوم تلاش براي حركت رو به جلو جامعه سالم با بهره گرفتن از آيات و احاديث اسلامي، بر اهميت سلامتي تاكيد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2045]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن