تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816867529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
با آن همه حاشيه پرسپوليس خوب نتيجه مي‌گيرد
چاووشي: هميشه به پرسپوليس گل زدم

ايران ورزشي- رضا چاووشي مهاجم داماش كه سابقه گلزني به پرسپوليس را دارد معتقد است كه گربه سياه پرسپوليس نيست. چاووشي در ابتدا درباره وضعيت داماش مي‌گويد: «وضعيت تيم ما بد نيست و رو به شفاست. سعي كرديم تمرين‌هاي خوبي انجام دهيم تا مقابل پرسپوليس نتيجه بگيريم. در طول تمرين‌ها هم نقاط ضعف و قوت آنها را شناسايي كرديم.
مي خواهيم در تهران خوب بازي كنيم و با دست پر از زمين خارج شويم. در اين ديدار نه مصدوم و نه محروم داريم. نخستين بازي است كه همه بچه‌ها هستند. فكر مي‌كنم بازي قشنگي شود. اميدوارم بتوانيم انتقام شكست بازي رفت را از آنها بگيريم چون واقعا در بازي رفت مستحق شكست نبوديم و بايد مي‌برديم.»
مهاجم داماش ادامه مي‌دهد: «تيم ما دنبال برد است و چيزي براي گرفتن 3 امتياز كم ندارد. بالاخره بازي مقابل پرسپوليس هميشه انگيزه مي‌آورد. آنها تيم پرمهره‌اي دارند چون پرسپوليس در ليگ مي‌داند قهرمان نمي‌شود همه تمركزش در ليگ آسياست و انصافا خوب نتيجه گرفته البته آنها در ليگ هم با آن همه حاشيه بد نتيجه نگرفتند.»
چاووشي به عملكرد خوب خود مقابل پرسپوليس اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «هميشه تمام سعي‌ام را كردم كه براي تيم خود موثر باشم. خوشبختانه مقابل پرسپوليس هم هر وقت بازي كردم خوب بودم و گل زدم. تا به حال 4 گل به پرسپوليس زدم چون عملكردم مقابل اين تيم خوب بوده به من مي‌گويند گربه سياه پرسپوليس ولي من گربه سفيد اين تيم هستم.
امتياز تيم‌ها در پايين جدول به هم نزديك است و اين شرايط خطرناكي را رقم زده. ما بازي‌هاي سختي در پيش داريم. فكر مي‌كنم از 6 بازي تنها 6 امتياز بگيريم، در ليگ مي‌مانيم. قطعا سقوط نمي‌كنيم چون با تيم‌هاي مس سرچشمه و شهرداري تبريز هم بازي مستقيم داريم.»

با مخالفت زيكو، سرمربي عراق
درخواست ايران براي بازي دوستانه رد شد

ايران ورزشي- نشريات المستقبل لبنان، البيان امارات و الوبا قطر، در گزارش‌هاي روز شنبه خود عنوان كردند فدراسيون فوتبال ايران خواستار انجام ديداري تداركاتي با عراق به منظور كسب آمادگي بيشتر در مرحله دوم مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در ورزشگاه آزادي تهران شده است كه اين درخواست با مخالفت فدراسيون عراق مواجه شده است.
مطابق اين گزارش زيكو، مربي برزيلي تيم عراق اعلام كرده موافق انجام چنين ديداري در تاريخ اول ماه مه ‌(۱۲ ارديبهشت) نيست چرا كه قصد دارد براي افزايش توانمندي بازيكنانش آنها را به اردوي آماده‌سازي تركيه ببرد.
تيم ملي فوتبال ايران در گروه A مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابي 2014 برزيل در قاره آسيا با تيم‌هاي كره‌جنوبي، ازبكستان، قطر و لبنان همگروه است و عراق هم با استراليا، ژاپن، اردن و عمان در گروه B قرار گرفته است.

ويسي: هم خوش‌شانس بوديم و هم بدشانس
آسيايي مي‌شويم

عبدا... ويسي پس از تساوي ۲ - ۲ برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: بازي را در نيمه اول بد شروع كرديم، اين دومين بازي بد تيم ما در اين فصل بود. در نيم‌فصل اول هم مقابل پرسپوليس بد بازي كرديم البته در اين بازي تنها در نيمه اول بد بوديم.
وي ادامه داد: مقابل نفت آبادان هم خوش‌شانس بوديم هم بدشانس. خوش‌شانس به اين خاطر كه فرصت‌هاي گلزني نفت از دست رفت تا شكست سنگيني نخوريم و بدشانس به اين دليل كه توپ‌هاي ما گل نشد.
وي در مورد اينكه غيبت مرتضي كاشي در اين تساوي نقش داشت يا نه، گفت: غيبت كاشي تأثيري نداشت اما خط هافبك ما امروز ضعيف كار كرد؛ با اين حال شك نكنيد كه صبا سهميه آسيا را كسب خواهد كرد. تيم فوتبال نفت تهران امروز امتياز از دست داد و ما در آينده با قدرت حاضر مي‌شويم و آسيايي خواهيم شد.
ويسي در مورد اينكه صبا ملي‌پوش ندارد، گفت: من كروش را قبول دارم و با او در ارتباط هستم. مربيان تيم ملي تمرين‌هاي ما را از نزديك ديده‌اند. با اين حال از اينكه صبا ملي‌پوش ندارد ناراحتم. حق صبا است كه بازيكن ملي‌پوش داشته باشد. من به تمرين‌هاي تيم ملي مي‌روم و با كروش در اين مورد حرف مي‌‌زنم.

پورغلامي: نمي‌دانيم مسوول ملوان كيست!

فرهاد پورغلامي در مورد شكست تيمش مقابل سپاهان در انزلي مي‌گويد: «شروع بدي داشتيم و تيم حريف توانست در 15 دقيقه سه گل به ما بزند. در اين دقايق در كار دفاعي خوب نبوديم البته بازيكنان زحمت خود را كشيدند و ما توانستيم به بازي برگرديم و اين مساله مقابل تيمي مثل سپاهان كه پر مهره است حايز اهميت است و بچه‌ها كار بزرگي انجام دادند. من بين نيمه به بازيكنان گفتم بايد هوشيار‌تر باشند اما روي عدم تمركز در شروع نيمه دوم از راه دور گل خورديم. سپاهان از موقعيت‌هايش به نحو احسن استفاده كرد اما نيمه دوم كاملا در اختيار ما بود. در هر صورت فكر مي‌كنم نتيجه مساوي مي‌توانست عادلانه‌تر باشد و از هواداران تشكر مي‌كنم كه امروز از ما حمايت كردند اما كار ما در ادامه راه سخت‌تر شد.»
او نسبت به برطرف نشدن مسائل مالي تيمش به‌شدت دلخور است و مي‌گويد: «هيچ اتفاقي به لحاظ مالي اتفاق نيفتاده و همه چيز به منوال سابق است. حتي وقتي مي‌خواستيم به تهران بياييم كسي نبود؛ ما هم سرگردانيم. فكر مي‌كنم مسوولان حتي اگر بخواهند جلسه تشكيل بدهند ليگ تمام شده است. متأسفانه ساختار باشگاه ملوان عوض نشده در حالي‌كه اين باشگاه نياز به يك فكر و خون تازه دارد، اگر قرار باشد به طور سنتي كار كنيم به جايي نمي‌رسيم.» پورغلامي در مورد داوري بازي مي‌گويد: «ملوان مثل گوشت قرباني است، هر كاري بخواهند روي آن انجام مي‌دهند. شما ديديد كه قهرماني چطور براي ما سوت زد اما مي‌خواهم بدانم كميته داوران چه عكس‌العملي نشان داد حتي بازي راه‌آهن را هم به او سپردند. ما چون پشتوانه نداريم چنين اتفاقاتي مي‌افتد، وقتي پشتوانه نداشته باشي همه جوره روي سرت خراب مي‌شوند.»

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن