تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816412581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپوليس درپي شكست داماش/ آبي‌هاي تشنه در سرچشمه


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: پرسپوليس درپي شكست داماش/ آبي‌هاي تشنه در سرچشمه
دو تيم پرسپوليس و استقلال در آخرين روز از هفته بيست‌ونهم ليگ برتر و در شرايط كاملا متفاوت به مصاف حريفان خود مي‌روند.
هموطن آنلاين_ درهفته بيست‌ونهم ليگ برتر فوتبال ايران، عصرامروز تيم استقلال در كرمان و پرسپوليس در تهران به مصاف حريفان خود مي‌روند.
دو تيم پرسپوليس و استقلال در آخرين روز از هفته بيست‌ونهم ليگ برتر و در شرايط كاملا متفاوت به مصاف حريفان خود مي‌روند.
نگاهي به سه بازي پاياني هفته بيست‌ونهم مي‌اندازيم.
* ذوب آهن - شهرداري تبريز؛ تلاش براي حفظ ششمي
ذوب آهن براي تثبيت موقعيت خود در رده ششم جدول تلاش مي‌كند. رتبه‌اي كه شايد خيلي هم براي نايب قهرمان سابق آسيا مهم نباشد ولي از نظر حيثيتي اهميت دارد.
در سوي ديگر ميدان شهرداري تبريز در پرتگاه سقوط به دسته پايين‌تر است و سه امتياز اين بازي براي اين تيم ارزش حياتي دارد. مسئولان شهرداري براي تقويت كادر فني بيژن عزيزي را هم به جمع خود اضافه كرده‌اند تا شايد او بتواند ناجي اين تيم شود. شهرداري در صورت شكست يك گام ديگر به سقوط نزديك خواهد شد.
* مس سرچشمه - استقلال؛ آبي‌پوشان در كوير به دنبال آرامش

مس سرچشمه شانس كمي براي بقا در ليگ برتر دارد. اين تيم بايد در هر 6 بازي آينده خود پيروز شود و رقبا هم نتايج مطلوب نگيرند تا ماندني شود. مس سرچشمه اگر برابر استقلال پيروز شود كار بزرگي كرده و يك شگفتي رقم خواهد زد ولي اگر هم بازنده شود كسي به اين تيم ايرادي نمي‌گيرد. به خاطر همين شرايط است كه اصغر شرفي مي‌گويد چيزي براي از دست دادن در اين بازي نداريم و باشگاه مس هم به بازيكنان و مربيانش اعلام كرده اگر پول مي‌خواهند بايد استقلال را شكست دهند. البته در صورت پيروزي هم مس از انتهاي جدول تكان نمي‌خورد.
استقلال در ليگ برتر اگر چه از رده سوم پايين‌تر نمي‌آيد و در جام حذفي هم قهرمان شده اما شكست خانگي اين تيم برابر الجزيره امارات در ليگ قهرمانان آسيا آبي‌پوشان را دچار حاشيه‌هاي فراواني كرده است. بعد از اين باخت مديرعامل عليه سرمربي و بازيكنان عليه مديرعامل مصاحبه كردند و پرويز مظلومي هم از فتح‌الله‌زاده انتقاد كرد. آبي‌ها اگر مي‌خواهند واقعا دومين جام قهرماني را در اين فصل بالاي سر ببرند بايد در كوير و برابر آخرين تيم جدول با يك برد به آرامش برسند در غير اين‌صورت ممكن است آنها در كورس قهرماني عقب بمانند. آبي‌ها كه براي رسيدن به صدر جدول تشنه هستند در سرچشمه بايد 3 امتياز را كسب كنند.
اصغر شرفي: از اين پس فقط براي حيثيت بازي مي‌كنيم
سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه مي گويد كه ديدار فرداي تيمش برابر استقلال سخت به شمار نمي رود .
اصغر شرفي اظهار داشت: معتقدم بازي با تيم هاي بزرگ به واسطه انگيزه اي كه به بازيكنان ما مي دهد مي تواند به سود ما باشد و از اين رو كار سختي برابر استقلال پيش رو نداريم . ما همچون بازي دور رفت كه بازي ايده‌آلي برابر استقلال برگزار كرديم در ديدار فردا نيز به دنبال بازي خوب و جوانمردانه و در عين حال فني هستيم .
شرفي ادامه داد : براي تيم خوب استقلال احترام خاصي قائلم چون اين تيم از جمله تيم‌هاي خوب و پرمهره و داراي قابليت فني بسيار بالاست ، بازي‌هاي اين تيم را در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا آناليز كرده ايم تا با شناخت كافي از نقاط ضعف و قوتش بهترين تاكتيك را براي تيم خود انتخاب كنيم. ما از اين پس تنها براي حيثيت و غرورمان بازي مي‌كنيم.
* پرسپوليس - داماش گيلان؛ هجومي‌ترين تيم آسيا در تهران

هجومي‌ترين تيم قاره آسيا در مرحله رفت ليگ قهرمانان به دليل مشكلاتي كه در ابتداي فصل داشت در ليگ برتر ايران جايگاه مناسبي در جدول ندارد اما دنيزلي و سرخپوشان پايتخت با بازي‌هاي هجومي و نتايج خوب در آسيا دل هواداران را به دست آورده‌اند تا طرفداران پرسپوليس روزهاي تلخ اول فصل را كاملا فراموش كنند.
پرسپوليس اگرچه در ليگ برتر شانسي براي قهرماني ندارد اما به مسابقات ليگ به چشم بازي‌هاي تداركاتي و حيثيتي نگاه مي‌كند و مي‌خواهد با درخشش در ليگ ايران براي حريفان آسيايي خط و نشان بكشد.
داماش گيلان اما مشكلات فراوان مالي دارد. عابديني مديرعامل پيشين پرسپوليس و مهدي تارتار مربي سابق اين تيم بايد هرچه در چنته دارند رو كنند تا شايد بتوانند مقابل قدرتمندترين خط حمله آسيا شكست نخورند كاري كه بسيار دشوار به نظر مي‌رسد. داماش به دليل مشكلات مالي در بحران به سر مي‌برد و حتي بازيكنان اين تيم دست به اعتصاب هم زدند. با اين وجود بايد ديد اين تيم مي‌تواند از پس پرسپوليس كه اين روزها آماده است برآيد يا خير.
دنيزلي: برخي امتيازات را به ناحق از دست داديم

مصطفي دنيزلي مي گويد پرسپوليس همچنان به گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا اميدوار است و براي كسب آن تلاش مي كند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل داماش گيلان در هفته‌ بيست و نهم ليگ برتر اظهار كرد: پرسپوليس روند خوبي را آغاز كرده است و ما دوست داريم كه در ليگ هم به جايگاه خوبي دست پيدا كنيم. به همين خاطر با انگيزه مقابل داماش ظاهر مي‌شويم، همان طور كه در بازي مقابل نفت اين كار را كرديم. بنابراين با وجود نتايج خوب در آسيا در ليگ هم چنان به دنبال كسب سهميه هستيم.
وي درباره ميزان آمادگي بازيكناني كه در ليگ قهرمانان آسيا بازي نكرده‌اند ، گفت: هم بازيكناني كه در آسيا بازي مي‌كنند و هم بازيكناني كه در ليگ برتر به ميدان مي‌روند، از نظر بدني و تفكرات تيمي خيلي به هم نزديك هستند. همه بازيكنان آماده اند و تنها در برخي موارد جزيي با هم اختلاف دارند. ما جام باشگاه‌هاي آسيا را با يكسري از بازيكناني كه در ليگ برتر نبوده اند شروع ‌كرده‌ايم. با اين حال ارنج بازيكنان با توجه به تيمي كه با آن بازي داريم، تغيير مي‌كند، مثلا جواد كاظميان در دو بازي اول در آسيا در تركيب ثابت بود، اما در بازي مقابل الغرافه از نيمه دوم به زمين آمد.
خبرنگاري از دنيزلي پرسيد، آيا به بازيكنان مورد نظر براي فصل آينده فكر كرده ايد كه سرمربي پرسپوليس پاسخ داد: ما كارهايمان را به موازات هم پيش مي‌بريم، اما در حال حاضر هنوز هيچ ليستي به باشگاه نداده‌ام . اول بايد بازيكنان حال حاضر تيم مورد ارزيابي قرار بگيرند كه اين هم به عملكرد آن‌ها در بازي‌هاي آينده معلوم مي‌شود، فعلا چند اسم مدنظر من است كه فصل آينده به پرسپوليس بيايند، اما هيچ كدام از اين بازيكنان خارجي نيستند و اگر قرار باشد بازيكني در فصل بعد به پرسپوليس بيايد، داخلي خواهد بود.
دنيزلي با اشاره به اين كه پرسپوليس در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا هيچ تفاوتي در بازي‌اش نداشته است، گفت: از اين به بعد چه در آسيا و چه در ليگ بهترين بازيمان را انجام مي‌دهيم. من قولي براي كسب سهميه نمي‌دهم ، اما تلاشم را مي‌كنم.
وي درباره ديدار مقابل داماش گفت: من در حال حاضر از وضعيت تيم راضي‌ام، اشتباهاتي داشته ايم، اما سعي ‌كرده‌ايم كه آن‌ها را كمتر كنيم. در بازي يكشنبه تفكراتمان اين است كه سطح بازي‌مان را بالاتر ببريم و سه امتياز را كسب كنيم. الان به وضعيتي رسيده ايم كه ديگر نبايد برايمان مهم باشد چه بازيكن مصدوم و يا محرومي داريم. مهدوي كيا و محمد همچنان مصدوم هستند، اما وقتي يك تيم بالاتر برود و به معناي واقعي تيم باشد، ديگر اين مسايل نبايد برايمان مهم باشد. در عين حال چيزي كه من را خوشحال مي‌كند اين است كه همه بازيكنان آماده باشند.
سرمربي 61 ساله پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه نگران نيستيد پس از برد‌هاي خوب در آسيا غرور گريبان پرسپوليس را بگيرد؟ گفت: خير. اين موضوع اصلا بحث ما نبوده است. براي ما بازي انتخاب شده‌اي وجود ندارد. همه تيم‌ها يكسان هستند. بنابراين هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيريم.
دنيزلي در ادامه با تاكيد بر اين كه شكل بازي پرسپوليس در آسيا و ليگ برتر تفاوت چنداني ندارد، گفت: اختلافي كه در جايگاه ما در اين دو ليگ وجود دارد، به خاطر اين است كه جبران امتيازهاي از دست رفته در آسيا خيلي از ليگ سخت‌تر است، به همين خاطر در جامي كه تنها شش بازي دارد، بايد به خوبي شرايط خود را براي حضور در آن فراهم كنيم. متاسفانه ما در ليگ يكسري امتيازات را به ناحق از دست داديم، در غير اين صورت شايد الان به جاي تلاش براي چهارم شدن درباره قهرماني صحبت مي‌كرديم.
مصطفي دنيزلي در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال دارد كه بازيكني از خارج براي فصل بعد به پرسپوليس بياورد، گفت: خير. علت آن هم اين است كه اگر بخواهم بازيكنان خارجي را بياورم، بايد آن‌هايي را كه مي‌شناسم را جذب كنيم كه همه آن‌ها از نظر هزينه نه تنها براي پرسپوليس كه براي هيچ باشگاه ايراني ديگري قابل پرداخت نيست. من در زندگي كاري‌ام با بازيكناني كار كرده‌ام كه قيمت انتقال آن‌ها 15 ميليون دلار بود كه اگر آن‌ها بخواهند به ايران بيايند، اين هزينه به 20 ميليون دلار هم مي‌رسد كه براي باشگاه پرسپوليس قابل پرداخت نيست. به همين خاطر خريدن بازيكنان ايراني كه من آن‌ها را مي‌شناسم، راحت‌تر خواهد بود. كما اين كه در ميان بازيكنان ايراني هم افراد با استعدادي حضور دارند.
تارتار: پرسپوليس كاملا متحول شده/ يك امتياز هم براي ما خوب است

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: براي كسب سه امتياز به مصاف پرسپوليس مي‌رويم اما مساوي هم براي ما خوب است.
مهدي تارتار در مورد ديدار روز يكشنبه با پرسپوليس اظهار داشت: بازي بسيار حساسي براي ما و بازي سختي براي هر دو تيم است. وضعيت داماش در جدول خطرناك است. اين مسابقه مي‌تواند زيبا هم باشد زيرا هم ما و هم پرسپوليس براي برد به ميدان مي‌آييم و اين مي‌تواند به زيبايي‌هاي بازي اضافه كند.
وي در مورد مشكلات مالي بازيكنان داماش گفت: مشكلات مالي ما اصلا حل نشده و بازيكنان داماش ايثار مي‌كنند. در اين روزگار كه همه به دنبال منافع خود هستند بازيكنان داماش قبول كردند بدون دريافت پول تا پايان ليگ به خاطر مردم بازي كنند و اين ايثار است و من ممنون آنها هستم.
تارتار تاكيد كرد: بازيكنان ما نه فقط در ۹۰ دقيقه بازي با پرسپوليس بلكه در ديدارهاي باقيمانده ليگ به مشكلات مالي فكر نمي‌كنند و براي موفقيت تلاش خواهند كرد اما اميدوارم بعد از تثبيت جايگاه داماش در جدول مسئولان براي واگذاري تيم فكر كنند تا مشكلات بازيكنان حل شود.
سرمربي داماش در مورد وضعيت تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس كاملا متحول شده و در هر سه خط كاملا تغييرات مثبتي داشته است اما داماش هم شرايط خوبي دارد. ما در ۴ هفته اخير ليگ برتر بهترين خط دفاع ليگ را داشتيم و فقط يك گل خورديم. اين نشان‌دهنده ساختار دفاعي خوب تيم داماش است و براي تيمي مثل ما ساختار دفاعي مطلوب مهم‌تر از ساختار تهاجمي است. تمرينات خوبي انجام داديم تا مقابل پرسپوليس هم از نظر تهاجمي خوب باشيم.
تارتار در مورد اينكه در اين بازي شانس پيروزي پرسپوليس بيشتر است به فارس گفت: نتيجه قابل پيش بيني نيست. براي گرفتن سه امتياز به ميدان مي‌رويم اما يك امتياز هم براي ما مناسب است. شناخت خوبي از پرسپوليس و نفرات گذشته اين تيم دارم و در كل قرار گرفتن مقابل پرسپوليس كه تيم سابق خودم است سخت است اما به دليل تعهدي كه به باشگاه داماش دارم با تمام توان براي موفقيت داماش تلاش مي‌كنم.
وي در مورد اينكه وضعيتش براي فصل آينده مشخص شده يا نه گفت: وضعيت تيم ما به گونه‌اي است كه فقط به حفظ تيم در ليگ برتر فكر مي‌كنيم و در اين شرايط به فكر مذاكره با ديگر تيم‌ها نيستم و فقط مي‌خواهم داماش در ليگ برتر ماندني شود.
پيروزي سپاهان و ادامه صدرنشيني/ پيروزي شاهين و توقف صبا

تيم فوتبال سپاهان با پيروزي در خانه ملوان جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر مستحكم كرد.
به گزارش ايسنا،در ادامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال، عصرشنبه سه ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد كه در مهم ترين بازي، تيم صدرنشين سپاهان در خانه ملوان و در ديداري كه 7 گل داشت، به يك پيروزي ارزشمند دست يافت.
در اين بازي زيبا كه در هواي مه آلود انزلي انجام مي‌شد، سپاهاني‌ها بازي را توفاني آغاز كردند و در همان بيست دقيقه ابتدايي بازي به سه گل دست يافتند. جانواريو (2)، سيدصالحي(10) و برونو سزار(18) گل‌هاي زردپوشان رابه ثمر رساندند تا كار براي ملوان در ادامه بازي خيلي سخت شود. با اين حال ملوان كه از حمايت هواداران خود برخوردار بود بعد از خوردن سه گل نااميد نشد و در عين ناباوري در همان نيمه نخست هرسه گل خورده را جبران كرد. محمد نزهتي (25 و 39) و احمد آهي(42) زننده گل‌هاي ملوان بودند تا ميزبان به پيروزي در اين بازي اميدوار شود.
در نيمه دوم اين سپاهان بود كه بازهم بازي را بهتر آغاز كرد و با شوت زيباي اميد ابراهيمي(47) بار ديگر از حريف پيش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌هاي زياد نتوانست اين گل را جبران كند تا بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود تيم اصفهاني تمام شود.
شاگردان كرانچار با برد 58 امتيازي شدند تا همچنان در صدر جدول باقي بمانند. ملوان نيز با 34 امتياز در رده دوازدهم باقي ماند.
در ديگر بازي شاهين قعر جدولي با يك گل ميهمانش نفت تهران را شكست داد. مرتضي عزيزمحمدي(51) تك گل تيم بحران‌زده بوشهري را به ثمر رساند كه در اين بازي سرمربي خود حميد درخشان را هم روي نيمكت نداشت. شاهين با اين پيروزي 31 امتيازي شد اما همچنان در رده شانزدهم جدول باقي ماند. نفت نيز با 44 امتياز در رده پنجم است.
همچنين صباي قم در خانه ميزبان نفت آبادان بود كه اين بازي با نتيجه دو بر دو به پايان رسيد. شاگردان عبدالله ويسي كه براي كسب سهميه آسيايي تلاش مي‌كنند در اين بازي دو بر دو متوقف شد. رضا خالقي فر(9) حامد سرلك(52) براي تيم آباداني گل زدند و محسن بيات (60) و رضا عنايتي( 5+90) گل‌هاي صبا را به ثمر رساندند.
صبا با 46 امتياز در رده چهارم جدول ماند و نفت آبادان هم با 38 امتياز به رده نهم صعود كرد.
برنامه ادامه برنامه هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال

يكشنبه ۲۰ فروردين

ذوب آهن - شهرداري تبريز ساعت ۱۵:۳۰
مس سرچشمه - استقلال ساعت ۱۶:۳۰
پرسپوليس - داماش گيلان ساعت ۱۸:۵۰

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن