تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815186395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

189 مصوبه در 12 جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كرمانشاه خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: 189 مصوبه در 12 جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كرمانشاه خبرگزاري موج -
۲۰ فروردين ۱۳۹۱ (۱۰:۴۰ق.ظ)

189 مصوبه در 12 جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كرمانشاه
خبرگزاري موج - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه گفت: 189 مصوبه در 12 جلسه حاصل نشست هاي مستمر شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كرمانشاه بود.

به گزارش خبرگزاري موج كرمانشاه؛ حجت الاسلام آفتابي گفت: در طول سال 90 جلسات شوراي فرهنگ عمومي به طور مستمر برگزار شد و مصوبات گسترده اي نيز در اين جلسات به تصويب رسيد.
دبير شوراي فرهنگ عمومي استان كرمانشاه بيان داشت : در شهر كرمانشاه تعداد جلسات شوراي فرهنگ عمومي به 15 جلسه رسيد كه 12 جلسه آن با حضور اعضاء شورا تشكيل شد و تعداد 3 جلسه نيز با حضور اساتيد دانشگاه برگزار شد كه در آن به بررسي مسائل مختلف شهر كرمانشاه و همچنين وضعيت فرهنگي استان پرداخته شد.
حجت الاسلام آفتابي در ادامه تصريح كرد: در ابتداي سال 90 تمامي مشكلات و مسائل و فرصت ها و تهديهاي شهرستانهاي استان جمع آوري شد و تلاش شد تا جلسات شوراي فرهنگ عمومي پيرامون موضوعات اساسي فرهنگ عمومي تشكيل شود .
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه با بيان اينكه در سال 89 تعداد جلسات شورا 7 جلسه بود بيان داشت: اين تعداد در سال 90 به 15 جلسه رسيد كه در نوع خود قابل توجه بود .
آفتابي تصريح كرد: تعداد مصوبات شورا در طول سال گذشته 189 مصوبه بود و تلاش شد با توجه به اينكه مصوبات شورا براساس قانون براي كليه دستگاهها لازم الاجرا مي باشد به اين مصوبات جامه عمل پوشانده شود .
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه در ادامه بيان داشت: اين تعداد جلسات تنها در شهرستان كرمانشاه به عنوان دبيرخانه مركزي شورا برگزار شد و در ساير شهرستانها جلسات متعددي برگزار شد كه در آمار آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.
آفتابي در ادامه از حضور همه اعضاء شوراي فرهنگ عمومي در جلسات شورا به ويژه حضرت آيت الله علما نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرمانشاه و رئيس شوراي فرهنگ عمومي تقدير و تشكر كرد و بيان داشت: در سال 1391 جلسات شورا به طور مستمر برگزار خواهد شد.

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن