تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816933607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باور به داشته هايمان ايران را آباد مي‌سازد/ سال توليد ملي از دست نرود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باور به داشته هايمان ايران را آباد مي‌سازد/ سال توليد ملي از دست نرود
باور به داشته هايمان ايران را آباد مي‌سازد/ سال توليد ملي از دست نرود
ملارد - خبرگزاري مهر: سالهاست كشورمان در مسيري قرار گرفته است كه براي پشت سر گذاشتن موانع و مشكلاتي كه دشمنان انقلاب اسلامي برايما ايجاد مي كنند تنها نياز به باورهايي ريشه اي داريم، باورهايي كه مي تواند ايران آباد را بسازد.

به گزارش خبرنگار مهر، ما مي توانيم تنها يك شعار نيست بلكه باوري است، عميق و مورد اهميت براي بالا بردن سطحي از زندگي در زمينه آرمانهاي شرافت انساني است و اين برگرفته از شرافت انسان و اشرف مخلوقات بودن او است.

امام جمعه ملارد و استاد دانشگاه اين شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ارزيابي هاي اقتصادي و ارائه آمارهاي دقيق و كارشناسي شده از اهم شاخصه هاي اقتصادي است كه ظرفيت هاي موجود اقتصادي و كارگروهي در عرصه بهره وري را مي رساند.

حجت الاسلام سادات نژاد با ارزيابي اهميت دور نظر شعار سال 1391 عنوان كرد: سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ملي رويكردي هدفمند چون شعار سال پيش بر مبناي سال جهاد اقتصادي است كه توجه به اين مهم مسير ارتقاء كشور را فراهم مي سازد.

آنچه اهميت بسزايي در عرصه ملي و حفظ سرمايه ملي دارد، تلاش همگاني و رونق روز افزون كسب و كار و نوآوري است كه اهميت توجه به اين مهم ارزيابي سطح عالي از پيشرفت و تعالي را به همراه خواهد داشت.

باور اين مهم كه سطح عالي از توانمندي ها و ظرفيت هاي اقتصادي به صورت بالقوه در ميان جوانان كشورمان وجود دارد، امري واضح و غير قابل كتمان است اما نقطه قابل نظر اهميت سطح تلاشمندي و حركت خستگي ناپذير جوانان اين مرز و بوم است.

آنچه مقام معظم رهبري به عنوان چارچوب تدوين شده در هر سال جديد بيان مي كند از آن حيث داراي اهميت است كه سياست مدوني از بنايي قابل نظر را در چشم اندازي دور به ترسيم در مي آورد.

چشم اندازي واضح از عملكردي دقيق و بهنگام، آينده نگري با بصيرتي است كه اولويت هاي اجرايي را در اختيار مسئولين براي اجرايي شدن قرار مي دهد و اين مهم بدست نمي آويد مگر با باور داشتن جوانان مستعد و كوشا و توانمند در عرصه اجتماعي كه هر كدام سطح عاليي از پويايي را همراه خواهند داشت.

سال جهاد اقتصادي، سال عملياتي شدن توانمندي هاي ذي قيمت و باورهاي حركتي نسل جوان و البته اقتصاد جوان كشورمان بود، ره آوردي كه بستري از تلاش در هدفي معين را فراهم مي ساخت همچنين زير ساختهاي سال توليد ملي و حمايت از توليد و سرمايه ملي را فراهم مي سازد.

اولين باور ها باور به داشته هاست، داشته هايي كه ما را بر اين باور قرار مي دهد كه ما مي توانيم و خواهيم توانست تا ارتقاء سطح عالي از توانمندي ها را بدست آوريم.

تلاش در عرصه اقتصادي حركتي آهنگين و نمادين است چرا كه عامل و دليلي است براي زنده بودن و حياتي با قيمت داشتن، در جهت زندگي پر از خير و بركت و خاطري آسوده از اينكه تلاشي با نتيجه خواهيم داشت و مي توانيم اين تلاش را با باور داشتن خود بارور سازيم.

اقتصاد ضربان قلب يك كشور است كه با سعي و تلاش براي هميشه مي تپد، براي تپيدن اين سرمايه عظيم رونق اقتصادي از اولويت ها و ضروريات حتمي است كه بايد با درايتي دراز مدت براي تپيدن هميشگي اين قلب كشور زنده بودن و پويايي رابه آورد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن