تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجام تست خون در هفته سلامتخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: انجام تست خون در هفته سلامتخبرگزاري موج -
۱۶ فروردين ۱۳۹۱ (۱۰:۱۴ق.ظ)

انجام تست خون در هفته سلامت
خبرگزاري موج - دبير ستاد برگزاري هفته سلامت دانشگاه علوم پزشكي همدان بر همكاري همگاني براي ايجاد فضاي مطلوب در هفته سلامت تأكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اصغر سليماني در نشست هماهنگي برنامه‌هاي هفته سلامت اظهار كرد: ايران كشوري است كه سال‌هاي آينده در رتبه‌هاي بالاي سالمندي قرار مي‌گيرد و برنامه ريزي براي اين موضوع ضرورت دارد.
وي با اشاره به اينكه برنامه‌هاي اجرايي تدوين شده، محور برنامه‌ها و وظايف اداره‌هاي مختلف مرتبط است، تصريح كرد: بخشي از برنامه‌ها به صورت هماهنگ در تمام دانشگاه‌هاي علوم پزشكي انجام مي‌شود و تعدادي از برنامه‌ها نيز به صورت ابتكاري توسط دانشگاه‌ها صورت مي‌گيرد.
دبير هفته سلامت دانشگاه علوم پزشكي همدان با بيان اينكه چادر غربالگري در سه نقطه شهر برپا مي‌شود، عنوان كرد: تست خون و آموزش‌هاي اوليه در اين چادرها انجام مي‌شود.
وي در ادامه به وظايف آموزش و پرورش، هلال احمر، بهزيستي، شهرداري، كميته امداد، بسيج جامعه پزشكي، تربيت بدني، راهنمايي و رانندگي، صدا و سيما و ديگر معاونت‌هاي دانشگاه اشاره كرد.
سليماني با اشاره به ارزشمندي نقش صدا و سيما براي پوشش تصويري از تمام برنامه‌ها بيان كرد: توجه به خانه‌هاي سالمندان، تهيه برنامه‌هاي آموزشي براي فرهنگ سازي مناسب و افزايش توجه عمومي به موضوع سالمندي و انعكاس مسابقه پيامكي در بحث سالمندي اهميت دارد.
وي گفت: طبق روال سال‌هاي گذشته در هر چادر 200 نفر ويزيت مي‌شود كه اين كار نمادين به منظور فرهنگ سازي براي اهميت افراد به سلامتي است.
سليماني با اشاره به اهميت تبليغات ميداني و ايجاد فضاي شهري براي هفته سلامت يادآور شد: بنرها و پوسترهاي مرتبط با عنوان هفته سلامت در شهرستان‌ها قبل از عيد توزيع شده و برنامه ريزي براي استفاده از تلويزيون‌هاي شهري انجام خواهد شد.
نماينده صدا و سيما نيز با اشاره به همكاري در بحث اطلاع رساني و آمادگي مجموعه خبر، بر لزوم ارزيابي اثرگذاري رسانه‌اي برنامه‌هاي هفته سلامت در انتهاي نمازجمعه از همه اقشار تأكيد كرد.
صفري افزود: صدا و سيما به عنوان دانشگاه عمومي كشور است و بايد محتواي مطالب از طريق ادارات و سازمان‌ها و صاحب نظران در اختيار تهيه كنندگان برنامه‌ها گذاشته شود.
نماينده اداره ورزش و جوانان با اشاره به اهميت تبليغات در انعكاس راهپيمايي هفته سلامت، توضيحاتي درباره چگونگي برگزاري برنامه ارائه و تهيه گزارش از انجام ورزش صحبگاهي توسط هيأت ورزش همگاني را پيشنهاد كرد.
نعيمي نماينده كميته امداد امام خميني(ره) نيز آمادگي اين مجموعه را در زمينه ويزيت رايگان بيماران در درمانگاه كميته امداد امام(ره) در 23 فروردين ماه با حضور يك پزشك اعلام كرد.
حجت الاسلامي نماينده بهزيستي نيز پيگيري و هماهنگي براي دعوت از بازنشستگان اين مجموعه براي حضور در راهپيمايي عمومي و بازديد از خانه سالمندان را در دستور كار قرار داد.
مساعد نماينده غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي همدان نيز اهداي جوايز جشنواره و برگزاري مسابقه كتابخواني را از جمله برنامه‌هاي معاونت غذا و دارو دانست و خواستار انعكاس مناسب مسائل و مشكلات سالمندان در كارگروه سلامت شد.
نماينده فرمانداري نيز بررسي چالش‌هاي بحث سلامت همدان در طول ايام سال را راهگشا دانست.
گفتني است توسعه بهداشت و درمان و افزايش اميد به زندگي، فرهنگ سازي سلامت سالمندي و آموزش به كاركنان براي توجه به سالمندان از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بود.

چهارشنبه|ا|16|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن