تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخوان‌المسلمين براي انتخابات رياست جمهوري مصر نامزد تعيين‌كرد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخوان‌المسلمين براي انتخابات رياست جمهوري مصر نامزد تعيين‌كرد
سرويس خارجي: اخوان‌المسلمين مصر با تغيير موضع درخصوص شركت نكردن در انتخابات رياست جمهوري، «خيرت‌الشاطر» معاون رهبر اين جنبش را به عنوان نامزد خود در اين انتخابات معرفي كرد.

خيرت شاطر به اين منظور از سمت خود استعفا كرده است.

«محمد بديع» دليل تغيير عقيده درخصوص انتخابات رياست جمهوري را نگراني درباره نامزد شدن افراد وابسته به رژيم مبارك عنوان كرد.

در چنين شرايطي، همزمان با معرفي «خيرت‌الشاطر» براي نامزدي رياست جمهوري مصر، سفارت آمريكا در قاهره درخصوص برقراري روابط با ايران به اين جنبش هشدار داد.«آن‌پترسون» سفير آمريكا در قاهره گفت كه كشورش در صورت برقراري رابطه بين اين جريان اسلامي مصر و ايران احساس ناخرسندي خواهد كرد.از ديگر سو، مردم مصر با تظاهرات مقابل پارلمان مصر ديوار امنيتي اطراف پارلمان اين كشور را تخريب كردند.

مردم شهر قاهره با تجمع در خيابان‌هاي منتهي به ميدان التحرير عليه شوراي عالي نظامي مصر تظاهرات كردند.معترضان مصري به سوي ديوار حائل اطراف مجلس ملت اين كشور در قاهره با استفاده از كابل و چكش، اين ديوار امنيتي را فرو ريختند.تظاهركنندگان مصري همچنين شوراي عالي نظامي حاكم بر اين كشور را به ناتواني در اداره امور كشور از زمان سرنگوني رژيم حسني مبارك، رئيس جمهوري مخلوع مصر متهم كردند.

همچنين صدها مصري در برابر سفارت آمريكا در منطقه «گاردن سيتي» قاهره خواستار اخراج «آن پاترسون»، سفير آمريكا در قاهره شدند.

خبر ديگر اينكه، منابع آگاه مصري از وخامت وضع جسماني حسني مبارك، رئيس جمهوري مخلوع مصر و دست و پنجه نرم كردن وي با مرگ خبر دادند.

منابع مذكور اعلام كردند: وي در حال احتضار است و پزشكان احتمال مي‌دهند هر لحظه بميرد به ويژه كه با درخواست مبارك براي ملاقات با فرزندان زنداني‌اش جمال و علا مبارك موافقت شده و وي دو ساعتي با آنها ديدار كرده است.اين منابع اعلام كردند: همچنين به همسر و نوه‌هاي مبارك نيز اجازه ملاقات داده شده است.

* تونس

منابع وابسته به رياست جمهوري تونس از تمديد حالت فوق‌العاده براي يكماه ديگر خبر دادند.منابع وابسته به رياست جمهوري تونس اعلام كردند: «محمد منصف المروزقي» رئيس جمهوري تونس پس از مشورت با «مصطفي بن جعفر» رئيس مجلس ملي مؤسسان و «حمادي الجبالي»، نخست‌وزير حالت فوق‌العاده را به مدت يكماه ديگر تمديد كرده است.





دوشنبه|ا|14|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن