تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820441509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش تصادفات رانندگي در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: كاهش تصادفات رانندگي در نوروز
جام جم آنلاين: رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به كاهش 35 درصدي تصادفات رانندگي در طول اجراي طرح نوروزي سال 91، گفت: آمارها نشان مي‌دهد تصادفات فوتي در پايتخت در اين مدت حدود 70 درصد كاهش داشته است.


به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار حسين رحيمي با اشاره به اينكه طرح نوروزي پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده است، افزود:‌آمارها نشان مي‌دهد تصادفات جرحي در تهران 40 درصد و فوتي حدود 70 درصد نسبت به سال گذشته، كاهش داشته است.

وي با اشاره به افزايش انضباط ترافيكي در ايام نوروز امسال در مقايسه با سال گذشته، گفت:‌ خوشبختانه رانندگان همكاري خوبي با پليس راهنمايي و رانندگي داشتند كه نتيجه اين امر را مي‌توان در كاهش حدود 35 درصدي تصادفاتي فوتي، جرحي و خسارتي پايتخت مشاهده كرد.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه حدود 23 هزار تخلف حادثه‌ساز در طول ايام نوروز در پايتخت اعمال قانون شده است، گفت:‌در عين حال حدود 4000 خودروي رانندگان پرخطر در طرح نوروزي توقيف و روانه پاركينگ شد.

وي افزود: ‌از 25 اسفند سال گذشته تا پايان روز 12 فرودين سال جاري بيش از 182 هزار تخلف رانندگي در تهران اعمال قانون شد كه اين رقم نسبت به سال گذشته در اين مدت كاهش نشان مي‌دهد.

سردار رحيمي ضمن تقدير از همكاري خوب رانندگان در سال گذشته با پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ ابراز اميدواري كرد كه با تداوم اين همكاري در سال جاري شاهد كاهش كشته‌ها و مجروحان تصادفات رانندگي و افزايش قانون‌مندي در تهران باشيم.

يکشنبه|ا|13|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن