تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816336565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگترين رخداد فرهنگي نوروز كشور در قزوين به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بزرگترين رخداد فرهنگي نوروز كشور در قزوين به كار خود پايان داد
بزرگترين رخداد فرهنگي نوروز كشور در قزوين به كار خود پايان داد
قزوين- خبرگزاري مهر: دومين نمايشگاه و جشنواره ملي بازي و اسباب بازي كودكان ديروز و امروز به عنوان بزرگترين رخداد فرهنگي نوروز كشور پس از 10 روز با استقبال 120 هزار نفري بازديد كنندگان به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين نمايشگاه و جشنواره ملي بازي و اسباب بازي كودكان ديروز و امروز و هفتمين نمايشگاه نوروزي صنايع دستي و موسيقي محلي ظهر شنبه در سالن فرهنگسراي بانوي قزوين با تقدير از دست اندركاران برپايي جشنواره به كار خود پايان داد.

اين جشنواره كه از سوم فروردين در سراي تاريخي سعدالسلطنه برپا شده است با استقبال گسترده كودكان و خانواده ها روبرو شد و بيش از 120 هزار نفر از آن ديدن كردند.

به دليل استقبال گسترده از اين جشنواره زمان بازديد تا پايان امروز شنبه تمديد شد.

در مراسم اختتاميه اين جشنواره سعيد وزيري نژاد مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: با تلاش شبانه روزي مجموعه اي از همكاران در شهرداري و سازمان فرهنگي، ميراث فرهنگي توانستيم در دومين سال متوالي اين جشنواره را با موفقيت برگزار كنيم كه مورد استقبال مردم و مسافران نوروزي قرار گرفت.

وزيري نژاد افزود: با تجربه سال گذشته خوشبختانه طرح برگزاري فعاليتهاي فرهنگي در مراكز تاريخي توانست با موفقيت همراه شود و حضور قابل توجه شهروندان و خانواده ها نشان داد اين طرح مي تواند همچنان تداوم يابد.

وي گفت: در سال گذشته در اجراي فعاليتهاي فرهنگي در مناطق تاريخي شش نمايشگاه شامل سوگواره حضرت زهرا(س)، نمايشگاه قرآن، يك هفته با كانون، اسباب بازي و نسيم نينوا در سراي سعدالسلطنه برپا شد و اين مكان ارزشمند تاريخي با داشتن ورودي و خروجي هاي متعدد، سيستم هاي صوتي، نور، سرمايشي و گرمايشي مناسب و پاركينگ، امكان برگزاري جشنواره هاي بين المللي و ملي را دارد و امسال نيز جشنواره خوشنويسي توسط ارشاد و سه نمايشگاه ديگر توسط سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در آن برپا خواهد شد.

معرفي بازي هاي بومي و اسباب بازي هاي قديمي

اين مسئول مهمترين هدف از برگزاري جشنواره اسباب بازي در قزوين را تبديل قزوين به مقصد گردشگري عنوان كرد و اظهارداشت: احياء بازي هاي بومي و محلي، فراهم كردن فضايي شاد و با نشاط براي كودكان و خانواده ها، معرفي اسباب بازي هاي قديمي به كودكان از مهمترين اهداف برپايي جشنواره اسباب بازي در قزوين است.

وي تصريح كرد: 25 غرفه در سراي وزير با محور آموزه هاي ديني، سلامت كودكان، روان شناسي كودك و خانواده، خلاقيت و ابتكار، ساخت اسباب بازي با وسايل دور ريختني برپا شد كه مورد استقبال بازديد كنندگان قرار گرفت.

وزيري نژاد يادآورشد: اجراي 30 برنامه عروسكي، برپايي 12 غرفه ورزشي تفريحي با اجراي مسابقات مختلف دارت، طناب زني، قويترين نوجوان شهر، ورزشهاي زورخانه اي و آپارتماني، راه اندازي استخر توپ شادي از ديگر برنامه هايي بود كه در جشنواره امسال اجرا شد.

فروش پنج هزار نوع اسباب بازي در جشنواره

اين مسئول برپايي فروشگاههاي فروش اسباب بازي را از برنامه هاي جديد جشنواره امسال ذكر كرد و افزود: با ايجاد دو هزار و 500 مترمربع فضاي فروشگاهي با دعوت از 20 فروشنده از نقاط مختلف كشور انواع اسباب بازي كودكان به علاقمندان عرضه شد.

وي گفت: در اين فروشگاهها بيش از پنج هزار نوع اسباب بازي فكري، مهارتي و آموزشي كودك براي فروش عرضه شد.

وزيري نژاد بيان كرد: در بخش بازي هاي بومي هم هفت استان حضور داشتند و بازي هاي بومي و محلي را معرفي كردند كه دو گروه از منطقه الموت استان هم شركت كردند.

وي چاپ و انتشار اولين ويژه نامه كودك در 32 صفحه، موزه نمايشگاه كودك در گذر تاريخ با عرضه يك هزار نوع اسباب بازي از ايران باستان، موزه اسباب بازي هاي قديمي شهر قزوين با 300 نوع اسباب بازي و نمايشگاه صنايع دستي از ديگر برنامه هاي جشنواره اسباب بازي در قزوين است.

بازديد 120 هزار نفر از جشنواره اسباب بازي قزوين

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تصريح كرد: در مدت 10 روز برپايي جشنواره اسباب بازي كودكان ديروز و امروز بيش از 120 هزار نفر از آن ديدن كردند كه 80 درصد آن را افراد بومي و 20 درصد را مسافران استانهاي تهران، البرز، آذربايجان شرقي، زنجان، خراسان، گيلان، كرمان، اصفهان و فارس تشكيل مي دادند.

وي ميزان رضايت مندي بازديدكنندگان از جشنواره اسباب بازي امسال را 87 درصد اعلام كرد و گفت: در سال گذشته ميانگين زمان بازديد از جشنواره دو ساعت و در مجموع 200 هزار نفر ساعت بود كه اين ميزان در جشنواره امسال با ميانگين 3.5 ساعت به 420 هزارنفر ساعت رسيد كه 100 درصد افزايش يافته است.

وزيري نژاد از همكاري شوراي اسلامي، شهردار، ميراث فرهنگي، نيروي انتظامي، صداوسيما و آموزش و پرورش در برگزاري دومين جشنواره ملي بازي و اسباب بازي كودكان ديروز و امروز در قزوين تقدير كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|12|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن