تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816430186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يوم‌الله 12 فروردين روز تجلي مشاركت و همدلي مردم در تعيين سرنوشت خود است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: يوم‌الله 12 فروردين روز تجلي مشاركت و همدلي مردم در تعيين سرنوشت خود است
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي و عيد آغاز برقراري حكومت اسلامي و روز اجرايي‌شدن شعار استقلال و آزادي‌خواهي ملت قهرمان ايران را گرامي داشت.


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن تبريك فرارسيدن سال نو خورشيدي، فرارسيدن يوم‌الله 12 فروردين، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي و عيد آغاز برقراري حكومت اسلامي و روز اجرايي‌شدن شعار استقلال و آزادي‌خواهي ملت قهرمان ايران را گرامي داشت.

در اين بيانيه ضمن تبريك فرارسيدن سال نو خورشيدي و شروع بهار طبيعت سال 1391 "سال توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ ايرانى" فرارسيدن يوم‌الله 12 فروردين، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و عيد آغاز برقراري حكومت اسلامي و روز اجرايي‌شدن شعار استقلال و آزادي‌خواهي ملت قهرمان ايران را گرامي داشت و يادآور شد: يوم‌الله 12 فروردين تجلّي واقعي خواست و ارادۀ ملّت بزرگ ايران اسلامي در تحقق غيرت و عزت اسلامي و تعيين سرنوشت كشور به دست توانمند مردم مؤمن و انقلابي خود است. يوم‌الله 12 فروردين؛ تحقق شعار ما مي‌توانيم در تمامي عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي و سرآغاز توليد بومي علم، خلاقيت، فكر و انديشۀ نوين و پويا منطبق بر آموزه‌هاي اسلامي و بريدن دست اجانب از سرمايه، منابع و منافع ملي كشور است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: ملت شجاع، مقتدر و غيور ايران اسلامي با حفظ وحدت حول محور ولايت در امتحانات بزرگ سه دهه پايداري و به‌ويژه سال گذشته، آگاهي، بصيرت، ايستادگي و عزم ملي خود را در تحقق شعار بنيادي «استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي» اثبات كرد و با سربلندي و سرافرازي از كوران حوادث سال 1390 عبور كرد تا نشان دهد همچنان در مسير تحكيم حكومت الله ثابت‌قدم است.

اين بيانيه مي‌افزايد: حركت عظيم و سرنوشت‌ساز ملت ايران در راستاي اهداف عالي سال جهاد اقتصادي و خلق حماسه‌هايي چون هدفمندسازي و توزيع عادلانه يارانه‌ها وبرداشتن گام بلند براي تحقق عدالت اجتماعي، مديريت مصرف انرژي و اصلاح واقعي الگوي مصرف و ساختار اقتصادي كشور، حضور گسترده، انقلابي، آگاهانه وپرمعنا در راهپيمايي عظيم و مردمي 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحي استراتژي‌هاي شكست‌خورده خود عليه ايران به فضاحت وخواري بكشاند و فصل نوين و بستر تازه‌اي از افتخار و تجارب برجسته و مفيد را براي حركت و كار و تلاش مضاعف در" سال توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى" در راستاي تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رقم بزند.

اين بيانيه تاكيد كرده است: به درستي كه از نتايج شعار استقلال‌طلبي و آزاديخواهي ملت ايران كه از اول انقلاب تا به امروز سر داديم و هنوز هم سر مي‌دهيم؛ همين غيرت و عزتي است كه در مردم در مسائل هسته‌اي، نگاه به اقتصاد بومي واسلامي دارند و اين نگاه بايستي در توليد ملي و حمايت از كار و سرمايۀ ايراني نيز شكل بگيرد .

در ادامه اين بيانيه آمده است: " يوم‌الله 12 فروردين" روز وحدت ملي ايرانيان، روز تثبيت انقلاب اسلامي، روز قرار گرفتن در مسير حكومت عدل الهي و تحقق وعده حق تعالي در بذل عزت و بزرگي به مستضعفان جهان و روز تأكيد و تثبيت استقلال‌طلبي واقعي ملت غيور و رشيد ايران اسلامي است. "يوم‌الله 12 فروردين"سالروز استقرار و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي مشاركت و همدلي واقعي مردم در تعيين سرنوشت خود مي‌باشد. "يوم‌الله 12 فروردين" ثبت برگ زريني ديگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌هاي استقلال‌طلبانه و آزاديخواهانه‌ تاريخ بشري است كه مي‌توان به جرأت آن را در تاريخ معاصر، بي‌نظير دانست به طوري كه تا هم اكنون هيچ رفراندومي در اين سطح و با اين گستردگي و اهميت در يك كشور اتفاق نيفتاده است .

اين بيانيه مي‌افزايد: اكنون در سومين سال از دهه چهارم حيات طيبه‌‌ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با عبوري سرافرازانه از سه دهه‌ گذشته، دوازدهم فروردين امسال را در شرايطي پيش رو داريم كه نسل‌هاي دوم و سوم انقلاب اسلامي همراه با نسل اولي‌ها در رفراندومي ديگر ( راهپيمايي‌هاي عظيم و حماسي 22 بهمن سال1390 و انتخابات نهمين دورۀ مجلس شوراي اسلامي ) حضوري شگفتي‌آفرين، تحسين‌برانگيز، پرشور و دشمن‌شكن داشته و بار ديگر همچون پدران و مادران خود بر تداوم راه نظام خود كه منبعث از قدرت ايمان به خدا و روح اسلام ناب محمدي«ص» و برگرفته از تعاليم آسماني انبياء الهي است، مهر تأييد زدند و در تجديد عهد با شهدا و امام شهدا هم‌پيمان شدند تا راه آن جاودانه‌هاي تاريخ را تا رساندن اين حكومت به دست صاحب‌الامر(عجل‌الله تعالي فرجه الشريف) ادامه داده و در اين راه از هيچ كوششي دريغ نورزند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در بخش پاياني از اين بيانيه آورده است: ملت رشيد ايران در سال 1391 در سالي كه توسط مقام معظم رهبري «مدظله العالي» با نام" سال توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‌ى ايرانى" مزين‌گشته، مي‌كوشد با تلاش مضاعف در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به سمت فتح قله‌هاي پيشرفت و عدالت گام‌هاي اساسي و سريعتري برداشته و در نيل به اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و رسيدن به قلل رفيع عزّت و شرافت با پيشرفت‌هاي خيره‌كننده و شگرف خود در عرصه‌هاي مختلف علمي همانند زيست فناوري، نانو، هوافضا، در عرصه هاي اقتصادي، فناوري، صنعت، دانش روز جهاني، دنيا را مات و مبهوت عظمت اراده‌ راسخ و پولادين فرزندان غيور خود نموده و در راستاي تحقق كامل اهداف يوم‌الله 12 فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران قدم بر خواهد داشت.

جمعه|ا|11|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن