تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815964980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار كوثر:كليد پيشرفت ايران تكيه بر توليد داخلي استخبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان كوثر گفت: كليد پيشرفت ايران اسلامي ما متكي بر توليد داخلي و توجه به دانش بومي است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار كوثر:كليد پيشرفت ايران تكيه بر توليد داخلي استخبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان كوثر گفت: كليد پيشرفت ايران اسلامي ما متكي بر توليد داخلي و توجه به دانش بومي است.
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان كوثر گفت: كليد پيشرفت ايران اسلامي ما متكي بر توليد داخلي و توجه به دانش بومي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سيدسعدالله رئيس ساداتي ظهر امروز در ديدار با جمعي از كارگزاران شهرستان كوثر در آغازين روز كاري سل نو اظهار داشت: دشمن امروز تمام جهد و تلاش خود را به كار گرفته تا ايران سربلند و مستقل ما را با چالش‌هاي عظيم اقتصادي، فرهنگي و معنوي روبرو كند كه در هر سه حوزه با تدبير مقام معظم رهبري و مسئولان دلسوز تيرش به سنگ مي‌خورد.

وي خاطرنشان كرد: دو سال پي در پي است كه مقام معظم رهبري در يك درايت كامل موضوع اقتصادي را به عنوان سرلوحه حركت و تلاش مسئولان خدمتگزار قرار مي‌دهد تا ايران اسلامي ما بتواند به معناي واقعي در اين حوزه توانمند و قدرتمند شود.

اين مسئول با اشاره به اينكه پيام نوروزي رهبر انقلاب، عامل اصلي توسعه اقتصادي كشور است تصريح كرد: پيام امسال رهبر انقلاب اسلامي تلفيقي از پيام سه سال گذشته معظم‌ له است كه در قطع وابستگي اقتصادي كشور به استكبار و كشورهاي غربي است.

رئيس ساداتي عنوان كرد: در پيام رهبر انقلاب چالش‌هاي پيش رو در مسير توسعه اقتصادي، خودكفايي و اشتغالزايي به خوبي پيش‌بيني شده و با محقق شدن كامل پيام امسال عمده مشكلات اقتصادي كشور برطرف خواهد شد.

وي افزود: ترجيح دادن كالاهاي با مارك داخلي بر كالاهاي كشورهاي خارجي سبب حمايت از توليد كنندگان و تشويق آنها خواهد شد.

فرماندار كوثر به عوامل اصلي فرايند توليد اشاره كرد و گفت: نيروي كار جوان و خلاق، سرمايه و زمين فراوان در كشور وجود دارد كه با مديريت منسجم و كار آمد مي‌توان توليد محصولات خود را افزايش و به خودكفايي برسيم.

رئيس ساداتي نقش دولت در تبليغات و فرهنگسازي در زمينه مصرف كالاهاي داخلي را موثر دانست و خاطرنشان كرد: دولت مي‌تواند با جلوگيري از قاچاق بي‌رويه كالاهاي ارزان قيمت و بي‌كيفيت آسياي شرقي و به خصوص چين به كشور توليدات داخلي را حمايت كند.

اين مسئول حمايت‌هاي بازرگاني، محدوديت‌هاي تعرفه‌اي و ساير سياست‌هاي گمركي را از ديگر راهكارهاي حمايت دولت از توليدات داخلي اعلام و اضافه كرد: پرداخت يارانه صادرات و فراهم كردن آسان و ارزان نهاده‌هاي توليد،بهترين راهكار حمايت مسئولان از توليد داخلي است.

فرماندار كوثر در پايان سخنان خود تاكيد كرد: دانشگاه‌ها و مراكز علمي و آموزشي كشور نيز مي‌توانند با تشكيل اتاق فكر با حضور نخبگان علمي كشور در امر توليد داخلي، اشتغال و محقق شدن پيام امسال رهبر انقلاب اسلامي مشاركت داشته باشند.

انتهاي پيام/ن۲۰

شنبه|ا|5|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن