تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكواندوي بين المللي هلند/قهرماني تيم مردان ايران با كسب 10 مدال رنگارنگ/ تاجيك فاتح فينال ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تكواندوي بين المللي هلند/قهرماني تيم مردان ايران با كسب 10 مدال رنگارنگ/ تاجيك فاتح فينال ايراني
قهرماني تيم مردان ايران با كسب 10 مدال رنگارنگ/ تاجيك فاتح فينال ايراني
اعضاي تيم تكواندوي مردان كشورمان با كسب 10 مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرماني رقابت‌هاي بين المللي هلند را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سي و نهمين دوره رقابت‌هاي تكواندوي بين المللي هلند كه با حضور تكواندوكاراني از 75 كشور جهان روز شنبه در شهر آيندهوون آغاز شده بود، شب گذشته با قهرماني تيم ملي ايران در بخش مردان رده سني بزرگسالان به پايان رسيد. در اين دوره از مسابقات تيم كشورمان موفق به كسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز شد و بالاتر از تيم‌هاي انگلستان و هلند عنوان نخست را كسب كرد.

شنبه و در نخستين روز اين مسابقات ياسين اكبرنتاج، عليرضا نصرآزاداني و مسعود حجي‌زواره سه مدال طلا و فرزاد عبداللهي يك مدال برنز كسب كرده بودند. روز گذشته نيز علي شاكري و حسين تاجيك به مدال طلا، سجاد مرداني و رضا نادريان به مدال نقره و فرزاد ذوالقدري به همراه داود عبدالرضايي به نشان برنز دست پيدا كردند.

براساس اين گزارش روز يكشنبه در دومين و آخرين روز اين مسابقات در وزن اول (54- كيلوگرم) علي شاكري پس از استراحت در مرحله نخست حريفاني از نروژ (13 بر 6)، هلند (5 بر يك)، آذربايجان (5 بر 3) و هلند (5 بر 2) را شكست داد و به نشان طلا دست پيدا كرد. در همين وزن حسين بيات در اولين ديدار به نماينده آلمان با نتيجه 7 بر 3 باخت و از دور مسابقات حذف شد.

دو تكواندوكار وزن سوم (63- كيلوگرم) كشورمان با شكست مقابل يك انگليسي به نشان‍‌هاي نقره و برنز دست پيدا كردند. نادريان براي رسيدن به ديدار نهايي تكواندوكاراني از مونته‌نگرو (12 بر 2)، اسپانيا (5 بر 4)، آذربايجان (7 بر يك) و مصر (امتياز طلايي) را ازپيش رو برداشت ولي در آخرين ديدار مقابل "يوردان گاليه" از انگلستان با نتيجه 2 بريك باخت و به مدال نقره بسنده كرد. درهمين وزن داود عبدالرضايي تكواندوكاراني از دانمارك (7 بر 4)، برزيل (6 بر 4) و ايرلند (7 بر صفر) را شكست داد ولي در مرحله نيمه نهايي 11 بر 5 به "گاليه" از انگلستان باخت و سوم شد.

فرزاد ذوالقدري در وزن 74- كيلوگرم مسابقات تكواندوي هلند به نشان برنز دست پيدا كرد. وي حريفاني از لتوني (5 بر 2)، آلمان (7 بر يك)، كرواسي (9 بر 2) را پشت سر گذاشت و در مرحله نيمه نهايي مقابل "شهبازوف" از آذربايجان 12 بر 8 نتيجه را واگذار و به نشان برنز بسنده كرد.

در وزن هشتم شاهد يك فينال ايراني كه حكم ديدار انتخابي براي كادر فني را داشت، بوديم. حسين تاجيك با برتري مقابل تكواندوكاراني از كانادا (12 بر صفر)، آلمان (12 بر 6) و فرانسه (10 بر7) و سجاد مرداني با غلبه بر نمايندگان كوبا (6 بر 2)، كانادا (9 بر صفر) و آرژانتين (6 بر يك) راهي بازي نهايي شدند كه اين فينال ايراني را تاجيك 2 بريك به سود خود خاتمه داد و طلا گرفت تا مرداني به نشان نقره دست يابد.

در تيم بانوان دينا پوريونس در وزن اول به حريفي از فرانسه در راند طلايي باخت و حذف شد. نيلوفر شمس در وزن سوم بعد از برتري 8 بر 3 مقابل حريفي از لهستان، 14 بر 2 نتيجه را به "آنا زانوييچ"، تكواندوكار المپيكي كرواسي واگذار كرد و از دور مسابقات كنار رفت.

سوسن حاجي‌پور كه موفق به كسب سهميه المپيك شده است نيز با دو پيروزي مقابل نمايندگان آلمان (5 بر 3) و هلند (امتياز طلايي)، 4 بر 3 نتيجه را به نماينده فرانسه واگذار كرد و حذف شد. زهرا مظفري هم در وزن هفتم پس از برتري مقابل تكواندوكاراني از صربستان (6 بر 5) و انگلستان (12 بر صفر)، در پيكار سوم 14 بر 2 نتيجه را به تكواندوكار مكزيكي واگذار كرد و او نيز حذف شد تا تيم ملي بانوان قبل از رقابت‌هاي قهرماني آسيا يك تورنمنت بدون مدال را پشت سر بگذارد.

تيم‌هاي تكواندو مردان و بانوان ايران كه آماده حضور در مسابقات قهرماني آسيا مي‌شوند براي پشت سر گذاشتن يك تورنمنت تداركاتي در مسابقات تكواندوي بين المللي هلند به ميدان رفتند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|29|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن