تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804755752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزارت ارشاد فقط تماشاچي استمجلات غيراخلاقي بازي روي دكه ها چه مي كنند؟خبرگزاري فارس: مجلات مختلفي كه هم اكنون با مجوز ارشاد منتشر مي شوند هر گونه مرز هاي اخلاقي و اعتقادي را زير پا گذاشته و در DVD هاي همراه مجلات خود به انتشار تصاوير غيراخلاقي و فيلم هاي تبليغاتي بازي هاي خارجي مي پردازند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزارت ارشاد فقط تماشاچي استمجلات غيراخلاقي بازي روي دكه ها چه مي كنند؟خبرگزاري فارس: مجلات مختلفي كه هم اكنون با مجوز ارشاد منتشر مي شوند هر گونه مرز هاي اخلاقي و اعتقادي را زير پا گذاشته و در DVD هاي همراه مجلات خود به انتشار تصاوير غيراخلاقي و فيلم هاي تبليغاتي بازي هاي خارجي مي پردازند.
خبرگزاري فارس: مجلات مختلفي كه هم اكنون با مجوز ارشاد منتشر مي شوند هر گونه مرز هاي اخلاقي و اعتقادي را زير پا گذاشته و در DVD هاي همراه مجلات خود به انتشار تصاوير غيراخلاقي و فيلم هاي تبليغاتي بازي هاي خارجي مي پردازند.


به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از مشرق، يكي از معضلات بزرگ در بحث بازي هاي رايانه اي مجلات مرتبط مي باشند كه متاسفانه با پيروي از ارگان هاي مرتبط با بازي هاي رايانه اي به تنها چيزي كه نمي پردازند، آسيب شناسي بازي هاي رايانه اي مي باشد و اين در حالي مي باشد كه بارها و بارها مشاهده شده كه محتواي اين مجلات، ضد فرهنگ ديني ما است.

مجلات مختلفي كه هم اكنون با مجوز ارشاد منتشر مي شوند هر گونه مرزهاي اخلاقي و اعتقادي را زير پا گذاشته و در DVD هاي همراه مجلات خود به انتشار تصاوير غيراخلاقي و فيلم هاي تبليغاتي بازي هاي خارجي مي پردازند.

از اين پس قصد داريم به معرفي اين نشريات متخلف بپردازيم تا شايد دستگاههاي مربوطه درصدد اصلاح اين موارد برآيند. در اين نوشتار ماه نامه "بازي نما" كه هم اكنون ۷۴ شماره از آن و از سال ۱۳۸۲ به صورت رسمي و با مجوز وزارت ارشاد در سراسر ايران هر ماه به فروش مي رسد را مورد بررسي قرار مي دهيم.

به نوشته مرصد اين مجله خود اقدام به تبليغ بازي هايي مي كند كه به علل مختلف موفق به كسب مجوز در داخل كشور نشده اند و اين خود باعث مي شود كه خوانندگان به اين بازي ها ترغيب شوند و آنها را از كانال هاي غير مجاز كه خود معضل بزرگي هستند تهيه كنند.

به عنوان مثال در آخرين شماره از اين مجله و در ديسك فشرده اي كه به صورت ضميمه به خريداران اين مجله ارائه مي شود تصاويري گنجانده شده كه در ادامه گوشه اي از آنها و البته با سانسور و فقط براي قضاوت خوانندگان منتشر مي شود.

نكته جالب توجه اينجاست كه استفاده از تصاوير اينچنيني و محتواي مغاير با ارزش هاي ما تنها مربوط به اين شماره و اين ايام نمي باشد. چندي پيش سايت هاي خبري گزارشي منتشر كردند كه طبق آن ، بازي نما فقط در يكي از شماره هاي خود در ويژه نامه اي كه تابستان ۸۹ چاپ كرد در صفحات متوالي به تبليغ و پوشش خبري بيش از ۱۰ مورد از بازي هايي ضد اسلامي پرداخته بود:

"به عنوان مثال همين امروز به دكه روزنامه فروشي محل خود مراجعه كنيد و ويژه نامه تابستان ۸۹ مجله "بازي نما” را خريداري كنيد. به اين جملات در مجله خوب دقت كنيد:

صفحه ۲۲ بازي Spec Ops the line: جنگ در عراق، جنگ در افغانستان و جنگ در ويتنام بارها در بازي هاي مختلف به تصوير كشيده شده است اما اين بار شركت ۲K شهر توريستي و جنگ نديده دبي را به صحنه جنگ نظاميان و تروريست ها تبديل كرده است.

صفحه ۲۳ بازي call of duty: black ops: نمايش در مكاني شبيه به جنگل هاي جنوب آسيا رخ مي دهد.

صفحه ۲۸ بازي red faction: Armageddon: (همانطور كه در اين مقاله اشاره شد اين بازي روش هاي تغيير حكومت را آموزش مي دهد اما به نظر مي رسد نسخه جديد اين بازي با نام آرماگدون منتشر شده تا دقيقا منطبق بر اهداف غرب حركت كند)

صفحه ۲۹ بازي homefront: ارتش كره‌ شمالي با پشتيباني نيروهاي بزرگ دنيا و ارتش فوق نيرومند به كشور امريكا حمله مي كند.

صفحه ۳۲ بازي crysis 2: اين بار نيويورك را بستر حوادث بازي قرار داده است، شهري كه با هجوم بيگانگان تخليه شده است.

صفحه ۳۴ بازي medal of honor: مأموريت هاي اصلي بازي شامل بمباران مخفيگاه هاي تروريست هاي افغان و…

صفحه ۴۷ بازي vanquish: طولي نمي كشد كه روسيه با مطلع شدن از اين موضوع ايستگاه فضايي مذكور را به تصرف خود در آورده و و براي سركوب كردن امريكا شهر سان فرانسيسكو را با شليك انرژي مرگبار از همين ايستگاه به كل نابود مي كند.

صفحه ۵۰ بازي socom4: u.s navy seals: فرماندهي از ناتو… دمويي كه در E3 به نمايش درآمد، با حمله گروهي ياغي به شهري در آسياي جنوب شرقي آغاز شد.

صفحه ۵۶ بازي H.A.W.X 2: بعد از اتفاقات بازي اول، گردان هوايي hawx به خاورميانه اعزام مي شود. جايي كه به دليل حضور چند تن از سران گروه هاي شورشي در نقاط استراتژيك اين منطقه، خشونت شديدي حكم فرما شده است.

صفحه ۵۷ بازي ghost recon: future soldier: داستان بازي در آينده‌ي نه چندان دور در مناطقي از اروپاي شمالي، خاورميانه و آسيا اتفاق مي افتد.

اين ها جملاتي است كه در اين نشريه مي توانيد آن ها را پيدا كنيد. اين نشريه به معرفي بازي هايي كه طي سال آينده به بازار مي آيد، پرداخته است. نگاه كنيد! ناتوي فرهنگي امريكا چه طور وارد كشور مي شود. در اكثر بازي ها يا امريكا مورد ظلم واقع شده و يا براي مبارزه با تروريسم وارد خاورميانه و آسيا مي شود. "

البته اين تنها نمونه هايي از همه مصاديق مي باشد كه در صورت نياز مي تواند نمونه هاي زياد ديگري را به نمايش در آورد.

حال اين سوال پيش مي آيد كه چرا دستگاه هاي نظارتي بويژه وزارت ارشاد هيچ توجهي به اين روند نمي كنند و نظير اين موارد پي در پي و در طول چندين سال در حال جريان مي باشد اما هيچ كس نمي خواهد با آنها برخوردي نمايد؟!

انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|29|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن