تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نامه پورمحمدي به احمدي‌نژاد؛ كفاشيان سرپرست موقت فدراسيون فوتبال شود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نامه پورمحمدي به احمدي‌نژاد؛ كفاشيان سرپرست موقت فدراسيون فوتبال شود
ورزش > فوتبال - همشهري آنلاين:
رئيس سازمان بازرسي كل كشور به احمدي‌نژاد پيشنهاد كرد كه كفاشيان به عنوان سرپرست موقت فدارسيون فوتبال منصوب شود.

به گزارش ايلنا، مصطفي پورمحمدي، رئيس سازمان بازرسي كل كشور، از نقض قوانين در فدراسيون‌هاي ورزشي مخصوصاً فدراسيون فوتبال و بي‌توجهي وزارت ورزش و جوانان به اين موضوع به رئيس جمهور نامه نوشت.

اين نامه همچنين حاوي يك پيشنهاد براي حل مشكل انتخابات فدراسيون فوتبال است.

در بخش‌هايي از اين نامه آمده است: سازمان بازرسي كل كشور از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳/ ۱۲/۹۰، هشدارهاي شفاهي، مكتوب و رسمي مكرري را به مسئولان وقت سازمان تربيت بدني و متعاقباً وزارت ورزش و جوانان در خصوص منع به‌كارگيري نيروهاي بازنشسته در فدراسيون‌هاي ورزشي داده بود اما وزير ورزش عليرغم آگاهي لازم، به وظيفه قانوني خود عمل نكرده است.

در اين نامه تصريح شد: كفاشيان بدون مجوز هيأت وزيران نمي‌تواند قانوناً در سمت رئيس فدراسيون فوتبال انجام وظيفه نمايد و مقتضي بود وزير ورزش قبل از برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال، نظر هيأت وزيران را درباره اعاده به‌كار كفاشيان اخذ مي‌كرد تا در صورت موافقت، وي براي كانديدا شدن رياست فدراسيون فوتبال واجد شرايط باشد.

پورمحمدي در ادامه، براي جلوگيري از اختلال در امور فدراسيون فوتبال و امور باشگاه‌ها و تيم ملي فوتبال، پيشنهادي هم ارائه كرد، مبني بر اينكه، هيأت وزيران با اعاده به خدمت كفاشيان براي مدت كوتاه و با حكم سرپرستي توسط وزير ورزش و جوانان موافقت كند. همچنين اين تصميم فرصت مناسبي نيز به مجلس شوراي اسلامي خواهد داد كه با بررسي‌هاي لازم، قانوني جامع درباره فدراسيون‌هاي ورزشي وضع كند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در اين نامه نظر اين سازمان را در خصوص استفاده از بازنشستگان در كميته ملي المپيك، فدراسيون‌هاي ورزش و هيأت‌هاي ورزشي بيان كرد و گفت: سازمان بازرسي كل كشور، استفاده از بازنشستگان در كميته ملي المپيك، فدراسيون‌هاي ورزشي و هيأت‌هاي ورزشي به صواب نزديك‌تر مي‌داند و بر همين اساس نيز در سال‌هاي گذشته با نمايندگان مجلس مذاكراتي داشتيم و از هر لايحه و طراحي كه از اين ايده دفاع كند پشتيباني مي‌كنيم.

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن