تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816501240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخشان:قهرمان مي‌شديم، دور از انصاف بود


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: درخشان:قهرمان مي‌شديم، دور از انصاف بود
درخشان: مسئولان استان از شاهين حمايت نكردند
از بازيكنانم خجالت مي‌كشيدم
به گزارش فارس،‌حميد درخشان در برنامه ورزش و مردم در مورد نائب قهرماني شاهين در جام حذفي گفت: به دليل مشكلاتي كه داشتيم بازيكنان ما نمي‌خواستند بازي كنند. پس از بازي با داماش گفته بودم كه برنمي‌گردم اما با جلساتي كه با مسئولان باشگاه گذاشتيم‌،‌ قرار شد در فينال حاضر شويم. بازيكنان ما 120 دقيقه با تمام توان در ميدان حاضر شدند كه آن هم فقط به خاطر باشگاه شاهين و مردم بوشهر بود.

وي افزود: روز گذشته نمي‌توانستم از خجالت سرم را بالا بياورم. بازيكن من با بيني شكسته به خانه رفت بدون اينكه ريالي دريافت كند با اين وجود ما چه طور مي‌توانستيم قهرمان شويم. اگر اول مي‌شديم دور از انصاف بود.

سرمربي شاهين گفت: افراشته رئيس هيئت مديره باشگاه تمام تلاش خود را كرد و بايد از او تشكر كنم. 2 ميليارد تومان بودجه را با تلاش خودش به بودجه استاني اضافه كرد اما استاندار بوشهر اين پول را نپذيرفت. وقتي شاهين پيروز مي‌شود مردم بوشهر ساعت‌ها پس از بازي شادي مي‌كنند اما نمي‌دانم چرا استاندار اين پول را نپذيرفت.

درخشان گفت: حرف من اين است كه مسئولان استاني پول ندادند اما چرا در رختكن تيم حاضر نشدند تا حمايت معنوي كنند. تاكنون يك نفر از مسئولان استان حتي تماس هم نگرفته كه وضعيت تيم را بپرسد.

وي در مورد صحبت‌هاي استاندار بوشهر در مورد اينكه كمك‌هايي به شاهين شده است،‌ گفت: بعد از اين بازي اگر 5 ميليارد هم مي‌دادند نسبت به قبل از بازي هيچ تاثيري نداشت. اگر پيش از بازي پولي پرداخت مي‌شد مي‌توانستيم نتيجه بهتري بگيريم. پولي كه استاندار مي‌گويد به حساب شاهين واريز شده تاكنون به دست‌مان نرسيده و بازيكنان پس از فينال دست خالي به خانه رفتند.

درخشان تصريح كرد: درست است كه استاندار زحمات خود را كشيده اما نمي‌دانم كه قصور از كجاست. دست اندركاران ورزش استان پس از بازي حتي به رختكن هم نيامدند كه به خاطر 120 دقيقه ايستادگي مقابل استقلال كه يكي از بهترين تيم‌هاي ايران است خدا قوت بگويند. بازيكنان ما در رختكن گريه مي‌كردند. صحبت‌هاي من از سر دلسوزي و به خاطر مردم بوشهر و شاهين است.

سرمربي شاهين اضافه كرد: يك ميلياردي كه استاندار مي‌گويد پنجشنبه به دست آنها رسيده درست نيست. اين مبلغ سه‌شنبه به حساب استانداري واريز شده و آنها چهارشنبه به تربيت بدني دادند و جمشيدي مدير كل ورزش و جوانان استان گفت كه تا پنجشنبه اين پول به دست شما مي‌رسد اما اين اتفاق نيفتاد. من چه مسئوليتي دارم كه چك شخصي‌ام را به بازيكنان بدهم؟ در سفر تركيه 20 ميليون تومان از جيب خودم هزينه كردم اما هنوز دريافت نكردم. بازيكنان هم چكي كه مي‌خواستند به آنها بدهم را قبول نكردند و اعلام كردند مسئولان باشگاه بايد قرارداد آنها را پرداخت كند. من تعهد فني دارم نه تعهد مالي.

درخشان در مورد اينكه استاندار بوشهر به او اعلام كرد چرا مي‌خواهيد تلاش بازيكنان خودتان را زير سؤال ببريد، گفت: اگر بازيكنان ما با غيرت و جنگندگي 120 دقيقه بازي كردند به خاطر من و مردم بوشهر بوده است. 30 سال است در فوتبال حضور دارم و با جرات مي‌گويم اگر اين پول قبل از بازي مي‌رسيد تاثير زيادي در نتيجه‌گيري ما داشت. اگر استاندار مي‌گويد 4.5 ميليارد به شاهين كمك شده فقط به خاطر بدهي‌هاي فصل گذشته بوده و به بازيكنان كادر فني پرداخت نشده است.

وي درباره مبلغي كه استاندار مي‌گويد با تخلف به حساب شاهين واريز كرديم،‌ گفت:‌ اين مبلغ كمك هيئت دولت بوده و تخلفي محسوب نمي‌شود.

سرمربي شاهين در پاسخ به اين سؤال كه چرا وقتي شما مشكلات را مي‌دانستيد، به اين تيم بازگشتيد، گفت: وقتي مرا دعوت مي‌كنند و قول مي‌دهند كه مشكل مالي وجود نداشته باشد، روي صحبت آنها حساب مي‌كنم. مردم بوشهر تماس‌هاي زيادي با من گرفتند كه برگردم و كمك كنم. تيم كاري كه در سايه وجود دارد و به عنوان مديريت باشگاه محسوب مي‌شود مي‌تواند كمك زيادي براي موفق شدن تيم انجام دهد. مسئولان شاهين تعهدات زيادي دادند اما هيچ كدام عملي نشد تا اينكه بعد از فينال افراشته از سمت خود استعفا داد.

درخشان در مورد ضربات پنالتي گفت: ضربات پنالتي 50 -50 است و مشخص نيست كه توپ وارد دروازه مي‌شود يا خير. استقلال با استفاده از خارجي‌هاي خود در ضربات پنالتي به برتري رسيد و اين هم تفاوت دو باشگاه را نشان مي‌دهد.

سرمربي شاهين در پاسخ به اين سؤال كه ركوردي كه تاكنون در مورد دريافت پول در دوران بازيگري داشته‌ايد، عنوان كرد: قبل از انقلاب فقط 20 هزار تومان به خاطر بازي گرفتم و بعد از انقلاب هم مبلغ 400 هزار تومان دريافت كردم.

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن