تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمله هوايي و دريايي رژيم صهيونيستي به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: حمله هوايي و دريايي رژيم صهيونيستي به غزه
ارتش رژيم صهيونيستي شب جمعه مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوايي و دريايي قرار داد كه هنوز از خسارت‌هاي احتمالي آن خبري منتشر نشده است.
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فلسطين به نقل از منابع محلي، قايق‌هاي جنگي رژيم صهيونيستي با مسلسل‌هاي سنگين به سمت سواحل غزه تيراندازي كردند كه خبري درباره خسارت‌هاي جاني احتمالي آن منتشر نشده است.
يك فروند بالگرد ارتش صهيونيستي نيز بخش‌هاي شرقي شهر غزه را زير رگبار آتش خود گرفت، اما هنوز خبري از زخمي شدن افراد در اين حمله گزارش نشده است.
جنگنده‌هاي صهيونيستي در نخستين ساعات صبح پنجشنبه نيز در دو نوبت نوار غزه را بمباران كردند كه خسارت جاني و مادي در پي نداشت. در اين حادثه، جنگنده‌هاي صهيونيستي دست كم يك فروند موشك به سمت منطقه خالي از سكنه در شرق محله الزيتون واقع در جنوب شرق غزه شليك كردند كه اين موشك منفجر نشد.
جنگنده‌هاي صهيونيستي يك فروند موشك ديگر به سمت منطقه خالي از سكنه در شرق خان يونس واقع در جنوب نوار غزه شليك كردند كه اين حمله نيز خسارتي در پي نداشت.
اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي و گروه‌هاي فلسطيني در نوار غزه شب سه‌شنبه گذشته با ميانجي‌گري طرف مصري توافق كردند كه به درگيري‌ها پايان دهند و موشك‌باران گروه‌هاي مقاومت در مقابل توقف تجاوزات دشمن صهيونيستي پايان يابد.
گروه‌هاي مقاومت فلسطين نيز در واكنش به اين تجاوزات دشمن صهيونيستي نزديك به 200 فروند موشك و گلوله دست‌ساز به سمت شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين مجاور نوار غزه شليك كردند كه به اذعان منابع صهيونيستي براي ارتش صهيونيستي غيرمنتظره بود.

جمعه|ا|26|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن