تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815179394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام حذفي در ايستگاه فينال؛ چشم‌ها به شاهين درخشان/استقلال در يكقدمي جام ششم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: جام حذفي در ايستگاه فينال؛ چشم‌ها به شاهين درخشان/استقلال در يكقدمي جام ششم
قهرمان بيست و سومين دوره رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور در شرايطي فردا مشخص مي‌شود كه استقلال به عنوان ركورددار قهرماني اين مسابقات مي‌تواند ششمين كاپ قهرماني اين مسابقات را بالاي سر ببرد.


ايلنا: قهرمان بيست و سومين دوره رقابت‌هاي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور در شرايطي فردا مشخص مي‌شود كه استقلال به عنوان ركورددار قهرماني اين مسابقات مي‌تواند ششمين كاپ قهرماني اين مسابقات را بالاي سر ببرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور كه با توجه به حضور قهرمان آن در ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا اين روز‌ها از اهميت بسيار بالايي نسبت به گذشته برخوردار است، فردا در ورزشگاه حافظيه شيراز بيست و سومين قهرمان خود را خواهد شناخت. فينالي كه در آن از بين استقلال تهران و شاهين بوشهر يكي كاپ قهرماني و سهيمه آسيايي را بالاي سر مي‌برد و ديگري دستش از همه چيز خالي خواهد بود.

استقلال تهران- شاهين بوشهر- ساعت ۱۵ پنجشنبه- ورزشگاه حافظيه شيراز
قرعه ميزباني فينال جام حذفي اينبار به نام شهر شيراز ديار شاعران و حافظيه افتاده است. ميزباني كه تا چند روز به برگزاري آن هنوز ميزباني‌اش قطعي نبود و مردم اين شهر نمي‌دانستند كه بالاخره مي‌توانند فينال جام حذفي را در شهر خود ببينند يا خير. با اين حال هيات رييسه سازمان ليگ اوايل هفته جاري در شرايطي كه ورزشگاه آماده تاسيس غدير را به عنوان رقيب حافظيه براي انتقال ميزباني به اهواز پيش رو مي‌ديد در ‌‌نهايت راي به ميزباني شيراز داد تا دو تيم استقلال و شاهين خود را آماده جدالي حساس در ورزشگاه حافظيه و چمن نامطلوبش كنند.

استقلال تهران قهرمان ۵ باره جام حذفي كه اين روز‌ها رفته رفته شانس قهرماني‌اش در ليگ بر‌تر كم و كمتر مي‌شود، سواي تمام حواشي و مشكلات دروني‌اش خود را آماده جدال با شاهين كرده و به خوبي مي‌داند كه عدم قهرماني‌اش در جام حذفي ممكن است آينده كاملا مبهم و ناخوشايندي را برايش رقم بزند. شاگردان پرويز مظلومي كه در هفته‌هاي اخير و بعد از كسب نتايج ضعيف صدرنشيني خود را حالا با رده سوم عوض كرده‌اند و تقريبا دستشان از كسب جام قهرماني ليگ بر‌تر تا حدود زيادي كوتاه مانده به دنبال قهرماني در جام حذفي هستند تا در فاصله چند هفته به پايان ليگ بر‌تر بخش زيادي از فشار وارده به خود از جانب هواداران و رسانه‌ها را بكاهند. آن‌ها در شرايطي پا به ميدان اين مسابقه مي‌گذارند كه سواي مجتبي جباري و آندرانيك تيموريان بازيكناني نظير كيانوش رحمتي و جيرويد ساموئل را نيز در اختيار نخواهند داشت.

اما در سوي ديگر شاهيني‌هاي بوشهر با كوله‌باري از مشكلات راهي شيراز شده‌اند. آن‌ها كه از جمله فانوس به دستان ليگ بر‌تر به شمار رفته و در اين فصل هم دائما با دعواهاي مديريتي و تغيير مربيان خود دست به گريبان بدوه‌اند شايد تنها راه دوستي دوباره خود با هوادارن پرشورشان را قهرماني در جام حذفي باشگاه‌هاي كشور مي‌دانند. اين تيم كه هم اكنون در رده شانزدهم جدول به شدت خطر سقوط را پشت خود مي‌بيند، شايد اگر بتواند در ديدار فردا عنوان قهرماني را كسب كند با انگيزه‌اي مضاعف و با شوق آسيايي شدن ديدارهاي آينده خود در ليگ بر‌تر را هم با نتايج بهتري پشت سر گذاشته و نهايتا در ليگ يازدهم هم حضوري فعال داشته باشد. از نكات جالب اين تيم مي‌توان به حضور دوباره حميد درخشان در راس كادر فني شاهين اشاره كرد. اين تيم بوشهري كه ليگ بر‌تر امسال را با حميد درخشان استارت زد و در ادامه جاي خود را به فيروز كريمي داد، حالا دوباره به اين تيم بازگشته و به احتمال زياد مي‌خواهد تلاش نيمه كاره خود را به ثمر برساند.

با تمامي اين اوصاف فردا و از ساعت ۱۵ دو تيم استقلال تهران و شاهين بوشهر بيست و سومين فينال جام حذفي را برگزار مي‌كنند و بايد ديد چه تيمي مي‌تواند ضمن بالا بردن كاپ قهرماني، سهيمه ليگ قهرمانان آسيا را هم به خود اختصاص دهد.

نتايج فينا‌ل‌هاي جام حذفي در ادوار گذشته:

۱۳۵۴ ـ ملوان ۱: ۴ تراكتورسازي

۱۳۵۵ ـ استقلال ۰: ۲ هما

۱۳۵۶ تا ۶۵ برگزار نشد

۱۳۶۵ ـ ملوان ۰: ۲ خيبر خرم‌آباد

۱۳۶۶ ـ پرسپوليس ۰: ۱ ملوان (۱: ۰) (۰: ۰)

۱۳۶۷ ـ شاهين اهواز ۴: ۴ ملوان (۴: ۱) (۰: ۳)

۱۳۶۸- ملوان ۵: ۶ استقلال (ضربات پنالتي)

۱۳۶۹ ـ پرسپوليس ۱: ۲ ملوان

۱۳۷۰- برگزار نشد

۱۳۷۱- برگزار نشد

۱۳۷۲ ـ سايپا ۱: ۱ جنوب اهواز (۰: ۰) (۱: ۱) (قهرمان سايپا)

۱۳۷۳ - بهمن ۱: ۲ تراكتورسازي (۱: ۰) (۰: ۲)

۱۳۷۴- استقلال ۱: ۵ برق شيراز (۱: ۳) (۰: ۲)

۱۳۷۵ ـ برق شيراز ۰: ۳ بهمن (ضربات پنالتي)

۱۳۷۶ - برگزار نشد

۱۳۷۷ - پرسپوليس ۱: ۲ استقلال

۱۳۷۸ - استقلال ۱: ۳ بهمن

۱۳۷۹ - فجر سپاسي ۱: ۳ ذوب‌آهن (۰: ۱) (۱: ۲)

۱۳۸۰ - استقلال ۳: ۴ فجرسپاسي (۱: ۲) (۲: ۲)

۱۳۸۱ ـ ذوب‌آهن ۵: ۶ فجرسپاسي در ضربات پنالتي (۲: ۲) (۲: ۲)

۱۳۸۲ - سپاهان ۲: ۵ استقلال (۲: ۳) (۰: ۲)

۱۳۸۳ ـ صبا ۲: ۴ ابومسلم در ضربات پنالتي (۱: ۱) (۱: ۱)

۱۳۸۴ ـ سپاهان ۲: ۴ پرسپوليس در ضربات پنالتي (۱: ۱) (۱: ۱)

۱۳۸۵ ـ سپاهان ۰: ۴ صبا (۰: ۱) (۰: ۳)

۱۳۸۶ - استقلال ۱: ۳ پگاه گيلان (۱: ۰) (۰: ۳)

۱۳۸۷ ـ ذوب‌آهن ۲: ۵ راه‌آهن (۱: ۰) (۱: ۵)

۱۳۸۸ ـ پرسپوليس ۴: ۱ گسترش فولاد تبريز (۱: ۰) (۳: ۱)

۱۳۸۹ - پرسپوليس ۲: ۱ ملوان (۲: ۰) (۰: ۱)

۱۳۹۰- استقلال؟ - شاهين بوشهر؟

پايان پيام

چهارشنبه|ا|24|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن