تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816303013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: اخبار كوتاه اقتصادي
"سراتو" جايگزين ريو مي‌شود
قائم‌مقام مديرعامل شركت سايپا خبر داد: با مخالفت شركت كيا با نصب ايربگ بر روي خودر ريو توليد اين محصول در سايپا متوقف شد و سراتو محصول ديگر شركت كيا جايگزين آن مي‌شود.
محمد‌سعيد فلاحي در گفت‌وگو با فارس؛ اظهار داشت: روز دوشنبه توليد ريو در شركت سايپا به اتمام رسيد.
فلاحي در مورد تأمين قطعات يدكي ريو در كشور نيز گفت: همانطور كه در تأمين قطعات زانتيا مشكلي ايجاد نشد در تأمين قطعات يدكي ريو نيز مشكلي پيش نخواهد آمد.
آجيل براساس كيفيت، نوع و تقاضا نرخ‌گذاري مي‌شود
رئيس اتحاديه آجيل و خشكبارفروشان تهران در باره وضعيت بازار آجيل اظهار كرد: هيچ كمبودي در حوزه آجيل و خشكبار وجود ندارد.
محمد اخوان در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به ممنوعيت واردات بادام هندي و نوع ديگري بادام كه معروف به بادام امريكايي است، گفت: واردات بادام هندي و بادام ممنوع شد كه باعث كمبود آن‌ها شده ولي بادام ايراني به وفور هست.
وي در مورد نرخ آجيل نيز اظهار كرد: خشكبار چندين رقم و درجه دارد نمي‌توان براي آن قيمت مشخص كرد؛ به عنوان مثال پسته اكبر آقايي، احمد آقايي، اكبري، فندقي، كله قوچي و شور داريم كه هر كدام از اين پسته‌ها درجات و قيمت خود را دارند. قيمت آجيل بستگي به نوع، درجه و كيفيت آن دارد.
اخوان درباره قيمت آجيل چهارشنبه سوري نيز با تاكيد بر اين‌كه اتحاديه با توجه به مخلوط بودن و گوناگوني كيفيت و اقلام آجيل، نرخي براي آجيل چهارشنبه سوري مصوب نكرده است، تصريح كرد: قيمت آجيل نسبت به شب يلدا مقداري تغيير كرده چرا كه آخر سال مصرف مردم بيشتر از شب چله است. نرخ آجيل غير از موارد مذكور بستگي به تقاضا نيز دارد.
واردات لوازم خانگي پرمصرف برق متوقف مي‌شود
قائم مقام سازمان بهره‌وري انرژي از توقف واردات لوازم خانگي پر مصرف برق با رتبه انرژي G به بالا به كشور خبر داد و اعلام كرد: خط توليد يخچال با رتبه انرژي A و B در ايران راه اندازي شد.
سيدحسين سجادي در گفتگو با مهر با اشاره به ضرورت ارتقاي رتبه بندي لوازم خانگي پر مصرف برق در كشور، گفت: بر اين اساس مجموعه وزارت نيرو با مشاركت سازندگان داخلي، طراحي، ساخت و راه اندازي خط توليد لوازم خانگي كم مصرف را در دستور كار قرار داده است.
وي با ياداوري اينكه توليد يخچال و فريزر با رتبه انرژي A و B به هيچ وجه رفاه مشتركان را كاهش نمي‌دهد، تاكيد كرد: با توقف ورود لوازم خانگي با رتبه انرژي G به بالا به داخل كشور امكان صرفه جويي قابل توجه‌اي در مصرف برق به ويژه در ساعات پيك مصرف برق فراهم مي‌شود.
ورود محموله جديد گوشت آمريكايي و آفريقايي به ايران
مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مرزنشينان ايران از صدور مجوز ورود يك محموله جديد گوشت آمريكايي و آفريقايي به كشور خبر داد و گفت: كل ال سي‌هاي مورد نياز فعلا از طريق روسيه، چين و تركيه صادر مي‌شود.
به گزارش مهر، اسماعيل خليل زاده با بيان اينكه در حال حاضر تمام ال سي‌هاي ايراني فقط از طريق 3 كشور انجام مي‌شود، اين كشورها را روسيه، چين و تركيه اعلام كرد.
مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مرزنشينان كشور، اظهار داشت: متاسفانه حدود 15 درصد از مبادلات تجاري ايران نيز از طريق امارات انجام مي‌شد كه آن هم قطع شده است. به صورت كلي براي بازكردن ال سي در ساير كشورها با پرداخت هزينه‌هاي بسيار بالا و با واسطه كارها دنبال مي‌شود.
افزايش ذخيره‌سازي گاز ميدان مشترك با قطر در ميادين نفتي
مدير عامل شركت نفت و گاز پارس از افزايش ذخيره سازي گازهاي ميدان پارس جنوبي در مخازن نفتي كشور خبر داد و اعلام كرد: ظرفيت تزريق گازهاي اين ميدان مشترك با قطر به مخازن نفتي از مرز 50 ميليون مترمكعب در روز عبور كرده است.
موسي سوري در گفتگو با مهر با اشاره به راه اندازي تمامي چاه‌هاي دريايي طرح توسعه فاز 9 و 10 پارس جنوبي، گفت: در حال حاضر تمامي 24 حلقه چاه اين دو فاز مشترك گازي در خليج فارس در مدار بهره‌برداري قرار دارند.
مديرعامل شركت نفت و گاز پارس با اعلام اينكه در شرايط فعلي به طور متوسط روزانه ظرفيت توليد گاز ترش در چاه‌هاي فاز 9 و 10 پارس جنوبي به بيش از 56 ميليون متر مكعب رسيده است، تصريح كرد: با راه اندازي چاه‌هاي جديد دريايي ظرفيت توليد گاز ترش در اين دو فاز در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته بيش از سه برابر افزايش يافته است.
مطالبات چايكاران شمال هنوز پرداخت نشده است
مدير كل اتحاديه چايكاران شمال كشور اعلام كرد: بالغ بر شش ميليارد تومان از مطالبات معوق سال جاري چايكاران شمال كشور هنوز پرداخت نشده است.
"مصطفي نصرالهي" در گفت‌و‌گو با ايرنا به نزديك شدن فصل برداشت برگ سبز چاي از ابتداي ارديبهشت ماه سال آينده اشاره كرد و افزود: براساس وعده‌هاي سازمان چاي كشور مقرر شده بود مابقي مطالبات چايكاران تا 26 دي ماه سال جاري به حسابشان واريز شود، در حالي كه تاكنون سازمان چاي كشور به تعهدات خود در خصوص پرداخت مطالبات چايكاران عمل نكرده است.
طرح امداد نوروزي ايساكو كليد خورد
طرح امداد نوروزي شركت ايساكو از 24 اسفند90 تا 15 فروردين 1391 اجرا مي‌شود.
"علي نمكين"، قائم مقام خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساكو) با اعلام اين خبر، گفت: در طرح امداد نوروزي شركت ايساكو 500 نمايندگي در سراسر كشور با توجه به حجم سفرهاي نوروزي به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتريان محصولات ايران خودرو هستند.
وي در ادامه افزود: نمايندگي‌هاي كشيك شبانه‌روزي نسبت به سال گذشته افزايش 50 درصدي داشته و اميدواريم با تمهيدات به عمل آمده امسال طرح امداد نوروزي با موفقيت اجرا شده و رضايت‌مندي هر چه بيشتر مشتريان محترم محصولات ايران خودرو را بدنبال داشته باشد.
قائم مقام خدمات پس از فروش ايساكو با اشاره به نظارت بر فعاليت‌هاي نمايندگي‌هاي طرح امداد نوروزي خاطر نشان كرد: نظارت بر نمايندگي‌ها طرح امداد نوروزي در سه سطح صورت مي‌پذيرد.

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن