تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صبور:نخستين پايگاه قهرماني ورزش سه گانه در زنجان راه‌اندازي مي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صبور:نخستين پايگاه قهرماني ورزش سه گانه در زنجان راه‌اندازي مي شد
نخستين پايگاه قهرماني ورزش سه گانه در زنجان راه‌اندازي مي شد
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس فدراسيون ورزش‌هاي سه‌‌گانه با اشاره به جايگاه مطلوب استان زنجان در زمينه ورزش سه گانه گفت: نخستين پايگاه قهرماني در زنجان راه‌اندازي مي شود.

محمدعلي صبور ظهر يكشنبه در جلسه مجمع عمومي هيئت ورزش‌هاي سه‌گانه استان زنجان به راه‎اندازي طرح استعداديابي تأكيد كرد و افزود: اولين انجمن سه‌گانه دانش‌آموزي در شهرستان زنجان راه‌اندازي خواهد شد.

وي افزود: ورزش به لحاظ كسب آمادگي جسماني بسيار مهم و حائز اهميت است و امروز كشور به جواناني سالم، پويا، با نشاط و قوي بنيه نياز دارد تا آينده را تضمين كنند.

رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه كشور به اهميت و جايگاه ورزش سه گانه اشاره كرد و اظهار داشت: ورزش سه گانه ، ورزشي سنگين و سخت است و اعزام به مسابقات درون مرزي و برون مرزي براي ايجاد انگيزه بيشتر در بين ورزشكاران فعال در اين عرصه يك نيازضروري است.

صبور افزود: هرچند اعتبارات تخصيص يافته به اين فدراسيون براي اجراي برنامه هاي درنظر گرفته شده درتقويم ورزشي كافي نيست و ازاين بابت فدراسيون در مضيقه است ولي با اين همه تلاش مي شود با جذب منابع از محل هاي قانوني ديگر در جهت رشد و شكوفايي اين رشته گام هاي بلندي برداشته شود.

وي با بيان اينكه ورزش‎هاي سه‎گانه تنها رشته‎اي است كه زيربناي فكري آن بر مبناي اخلاق پايه‌گذاري شده است، تصريح كرد: با توجه به پتانسيل و استعدادهاي موجود در استان زنجان، برگزاري مسابقات در رده سني نوجوانان و نونهالان در رشته‎هاي دوچرخه‎سواري و دوميداني مورد تأكيد اين فدراسيون است.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن