تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه‌ريزي براي استقبال گرم از مهمانان نوروزي كهگيلويه و بويراحمدخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: برنامه‌ريزي براي استقبال گرم از مهمانان نوروزي كهگيلويه و بويراحمدخبرگزاري موج -


۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۵:۴۰ب.ظ)

برنامه‌ريزي براي استقبال گرم از مهمانان نوروزي كهگيلويه و بويراحمد
خبرگزاري موج - معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان با انديشدن تدابير لازم و برنامه‌ريزي مشخص و مدون براي مهمان پذيري و استقبال از مسافران نوروزي در آمادگي كامل بسر مي‌برند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري كهگيلويه و بويراحمد، مهندس كورش اميدي‌پور در ستاد استقبال از مهمانان نوروزي استان در ياسوج، افزود: اين استان در سال گذشته در زمينه سفرهاي نوروزي در سطح كشور جز استان‌هاي برتر بوده و در سالجاري بايد با آمادگي كامل و بيشتري به استقبال مسافران نوروزي برود.
وي با بيان اينكه، براي اولين بار در استان شهرداران با ابتكاري نو و بابرپائي جشن ويژه محلي و بومي به استقبال از بهار مي‌روند، گفت: هنگام تحويل سال برنامه‌اي در محل بارگاه مطهر حضرت امام‌زاده شاه قاسم(س) برگزار مي‌شود و مديران دستگاه‌هاي اجرائي هم حضور خواهند داشت.
اميدي‌پور يادآور شد: دستگاه‌هاي متولي با تهيه بسته فرهنگي و چاپ نقشه‌هاي راهنما، پوستر و بروشور و ايجاد كمپ‌هايي در ورودي شهرهاي استان و برنامه‌ريزي براي اسكان مسافران اقدامات لازم را در زمينه راهنمايي و همكاري با مسافران انجام مي‌دهند.
وي با بيان اينكه، كميته‌هاي امنيتي و انتظامات، بهداشت و درمان، حمل و نقل، تبليغات و اطلاع رساني، خدمات، ارزيابي عملكرد و اسكان براي هر چه بهتر خدمات دهي به مردم و مهمانان نوروزي فعاليت خود را آغاز كردند، افزود: همچنين صدا و سيما از طريق راديو و تلويزيون موارد لازم را براي آگاهي مهمانان و گردشگران نوروزي اطلاع رساني مي‌كنند و از سويي ضرورت‌هاي مسافران را به اطلاع مسئولان خواهد رساند.
اميدي‌پور اظهار داشت: تمام اين كميته‌ها از هم اكنون تدابير لازم را در خصوص ايجاد فضاي امن و بانشاط و برخورداري از امكانات و مايحتاج ضروري و همچنين شرايط تردد گردشگري و اسكان را در برنامه كاري حود قرار داده‌اند و انتظار مي‌رود بهتر از سال‌هاي گذشته خدمات رساني در همه زمينه‌ها و در همه مناطق استان به مردم و مهمانان استان ارايه گردد.
معاون عمراني با اشاره به اينكه، استان معروف به چهار فصل با طبيعت زيبا و دو اقيلم كاملا سردسيري و گرمسيري، داراي مكان‌هاي مذهبي و تاريخي، زمينه براي تبديل محوريت گردشگري ماندگار و پايدار را دارد، افزود: تلاش شود چهره واقعي استان با همه زيبايي‌ها و توانمندي‌ها آن به همراه ارزش‌هاي معنوي، فرهنگي و تاريخي مردم مطرح شوند.
اميدي‌پور، صنعت توريسم را سالم‌ترين، كم‌هزينه‌ترين اما پر درآمد دانست و افزود: ايران اسلامي يكي از 10كشور اول جهان كه برخوردار از صنعت توريسم و گردشگري است و در ميان استان‌هاي كشور، كهگلويه و بويراحمد استاني چهار فصل با بيش از 600مكان گردشگري و تفرجگاهي از مكان‌هاي تاريخي، طبيعي و اماكن مذهبي و طبيعت گردي جايگاه ويژه‌اي در كشور دارد.
وي با اشاره به اينكه مهندس نيكزاد استاندار محترم با توجه به استعدادهاي كم نظير گردشگري استان، آن را جز چهار محور اصلي توسعه قرار داده است، افزود: رسانه‌هاي جمعي اصلي‌ترين نقش را در توسعه، شناسايي و معرفي صنعت توريسم دارند و به خوبي مي‌توانند در كنار آن زمينه را براي اجرا و تكميل طرح‌هاي گردشگري و استقبال توريسم فراهم كنند.
معاون عمراني گفت: اولين قدم براي شناساندن استان در ابعاد مختلف از طريق گردشگري و توسعه محوريت گردشگري است كه در راستاي آن مي‌توان توانمندي‌هاي ديگر استان را در همه بخش‌ها براي جذب سرمايه گذار و ايجاد اشتغال پايدار بيشتر فراهم آورد.
وي ياد‌آور شد: استعداد خوب استان در اين بخش براي پرداخت تسهيلات اشتغالزايي، ايجاد و احداث مجتمع‌هاي تفريحي، هتل‌ها، مهمانسراها و كمپينگ‌ها، بخش‌گردشگري از اولويت‌ها است و مسئول عالي استان و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي بر رونق امورات و كارهاي اين بخش در استان اهتمام كامل دارند.
اميدي‌پور، نقش صدا و سيما را در اطلاع‌رساني بسيار موثر دانست و گفت: اين رسانه ملي با مصاحبه از مسئولين و كارشناسان به صورت روزانه در اطلاع رساني به مردم و مهمانان نوروزي بخصوص از طريق راديو، به‌خوبي مي‌تواند توانمندي‌هاي استان و جايگاه‌هاي گردشگري و تفريحي، مكان‌هاي اقامتي و اسكان، نقاط خدمات دهي و رفاهي را به استحضار عموم برساند.
وي تاكيد كرد: مديران بخصوص متوليان امر شرايط را به گونه‌اي براي استقبال از مهمانان نورزوي فراهم نمايند كه ضمن مانداري بيشتر در استان، سبب نشاط، سرور و شادابي هر چه بيشتر آنها گردد و مهمانان و گردشگران نوروزي با خوشحالي و خاطره خوش استان را ترك كنند.
معاون عمراني استانداري كهگيلويه و بويراحمد در پايان تاكيد كرد: در تعطيلات نوروز جز در يك فرصت 6 روزه، فعاليت‌ها و كارهاي پروژه‌ها در سطح استان تعطيل نشود.

يکشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن