تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816926384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي راهكارهاي تأثيرگذار بر تنظيم قيمت‌ها در بازارخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اجراي راهكارهاي تأثيرگذار بر تنظيم قيمت‌ها در بازارخبرگزاري موج -


۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۰:۲۷ق.ظ)

اجراي راهكارهاي تأثيرگذار بر تنظيم قيمت‌ها در بازار
خبرگزاري موج - سومين دور از سفرهاي شهرستاني استاندار به شهرستان همدان با اداي احترام به مقام شامخ شهداي اين شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري موج، استاندار همدان در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان گفت: همدان به عنوان دارالمومنين و دارالمجاهدين نيازمند ضلع سومي به نام دارالوفاق است تا با قوت بيشتري به حيات خود ادامه دهد كه براي تحقق اين امر نياز به كار كارشناسي دارد.
كرم رضا پيريايي اظهار داشت: رعايت همه مسائل در جلسات براي اين است كه مي خواهيم استان دارالوفاق باشد.
پيريايي با بيان اينكه كار كارشناسي و شبانه روزي، دلسوزي، واقع بيني و گذشت از نفسانيت از ضروريات دارالوفاق است، اضافه كرد: كساني كه دنبال ايجاد تفرقه هستند بدانند كه اين كار مذبوحانه بوده و نتيجه و توفيقي به همراه ندارد.
كرم رضا پيريايي با بيان اين كه دولت وظايفش مشخص است، تأكيد كرد: تغيير و تحول، عزل و نصب مديران به عهده دولت است و به كسي ربطي ندارد. وي با بيان اينكه ما كار خود را با همه قوت انجام مي دهيم حتي اگر منعكس نشود، گفت: در اين راه با برخي ناقدان خود پيمان بستيم تا با هم كار كنيم كه توجه نكردند و نمي كنند. وي در ادامه با اشاره به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: اين انتخابات نتايج و پيامدهايي داشت كه ما در خدمت پيامدهاي آن هستيم.
استاندار همدان افزود: ما با مجلس هشتم با تمام عاطفه، صميميت و انسجام كار كرديم و براي مجلس نهم نيز با نمايندگان استان براي پيشرفت بيشتر تلاش خواهيم كرد.
كرم رضا پيريايي با اشاره به اينكه اتمام و تكميل طرح هاي ناتمام از ويژگي هاي دولت دهم است، اظهار داشت: همه مجموعه دستگاه هاي اجرايي استان همدان در تلاش بوده و بخش خصوصي نيز با قوت كار مي‌كند و قدم هاي خوبي در اين زمينه برداشته شده است.
وي تأكيد كرد: براي ايجاد رشته فرش در دانشگاه بوعلي سينا همدان و انجام مطالعه و طراحي احداث مركز تحقيقات شيمي گياهي در دانشگاه بوعلي كميته اي تشكيل و موضوع پيگيري شود.
استاندار همدان با اشاره به مصوبه تجهيز ساختمان بنياد ملي نخبگان شعبه استان همدان گفت: به محض ابلاغ بودجه سال 91 مبلغ يك ميليارد ريال براي تجهيز اين ساختمان اختصاص خواهد يافت.
وي در ادامه از حل مشكل بيمه كارگران شركت ساميكو خبر داد و ابراز داشت: از تعداد 137 كارگري كه وضعيتشان مشخص نشده بود 75 نفر بازنشسته شدند و بقيه نيز يا شرايط لازم را نداشتند و يا اينكه تا پايان سال 92 بازنشسته مي‌شوند.
پيريايي از عسگري مدير كل تأمين اجتماعي استان به دليل رفع مشكل كارگران شركت ساميكو تشكر كرد .
در ادامه نماينده مردم شهرستان‌هاي همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي نيز حضور حداكثري مردم در انتخابات را عامل استحكام پايه‌هاي نظام دانست و افزود: مردم به خاطر اعتقاد به حس انجام وظيفه شرعي براي يك تكليف اجتماعي، حضور چشمگيري در انتخابات داشتند كه اين حضور پر شور قابل تقدير است.
سيدمحمدكاظم حجازي تأكيد كرد: اين همراهي و همدلي به منظور حضور حداكثري مردم بايد در دور دوم انتخابات نهم نيز مورد توجه جدي قرار گيرد.
وي افزود: البته جلوگيري از بروز برخي مسائل جزئي كه در هفته آخر رقابت‌هاي انتخاباتي شاهد آن بوديم از موضوعاتي است كه بايد برنامه‌ريزي به منظور عدم شكل‌گيري آن در دور دوم انتخابات انجام پذيرد.
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه خدمات دولت موجب دلبستگي بيشتر مردم به نظام مي شود، اظهار داشت: در برخي از موارد از پيشرفت فيزيكي 100 درصدي پروژه‌ها به مردم سخن گفته مي‌شود و آنها نيز انتظار دارند كه آن پروژه به صورت كامل محقق شده باشد در صورتي كه اين موضوع بايد مد نظر باشد كه اين پيشرفت به ميزان بودجه‌اي كه در آن سال براي پروژه در نظر گرفته شده، اطلاق مي‌شود.
حجازي خواستار تلاش بيشتر مسؤولان مربوط به منظور اجراي پروژه‌هاي نيمه‌تمام شد و تأكيد كرد: به نظر مي‌رسد بايد توجه جدي‌تري در بحث تكميل بيمارستان اكباتان داشت تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتي و درماني آن بهره‌مند شوند. وي همچنين توجه به پرداخت معوقات سپرده‌گذاران مشاركتي مؤسسه احسان‌الزهرا را از ديگر ضروريات دانست و گفت: قطعاً بايد راهكاري براي رفع اين مشكل اتخاذ شود.
در ادامه معاون امور عمراني استاندار همدان نيز با اعلام اينكه احداث شهر جديد حورا در همدان در حال پيگيري است، گفت: در آخرين كارگروه با حضور مسؤولان كشوري اين موضوع به تصويب رسيد و محل مورد نظر مشخص شده و در حال نقشه برداري است.
خسرو سامري با بيان اينكه آب شهر حورا از خط تالوار به سمت شهرستان همدان تأمين خواهد شد، اضافه كرد: اجراي اين طرح از نظر گاز رساني و ساير مسائل هيچ مشكلي ندارد كه با تصويب آن در اين نشست براي سال آينده عمليات اجرايي آن آغاز مي شود. وي اظهار داشت: همدان حدود 825 هكتار بافت فرسوده دارد كه با توجه به گسترش شهر همدان و علاقه مردم به رشد در بحث ارتفاع ساختمان مي توان در اين مناطق فعاليت هاي بيشتري انجام داد.
معاون مديريت و توسعه منابع انساني استاندار همدان گفت: مكاتبات مورد نظر براي مصوبه تجهيز ساختمان بنياد نخبگان استان انجام شده و موضوع در دست پيگيري است.
كريم مطهري اضافه كرد: در اين راستا دكتر ختن لو به عنوان رئيس بنياد نخبگان استان همدان انتخاب شده است.
فرماندار همدان با اشاره به اينكه در سال جاري از مجموعه اعتباراتي كه براي شهرستان همدان از محل تملك و دارايي‌ها در نظر گرفته شده 67 ميليارد و 900 ميليون تومان بوده است، گفت: امسال 35 پروژه با اعتبار 11 ميليارد و 14 ميليون تومان براي مناطق توانمندسازي همدان مصوب شده است.
حسن قهرماني مطلق اضافه كرد: در اين زمينه در كميته شهرستان براي شهرهاي مريانج، جورقان و قهاوند نيز 52 مصوبه داشتيم كه يك ميليارد و 92 ميليون تومان براي آنها اختصاص يافت و ميزان پيشرفت فيزيكي اين مصوبات 85 درصد است.
وي در خصوص فعاليت‌هاي صورت گرفته در مناطق توانمندسازي شده نيز يادآور شد: در مجموع از محل ماده 12، تعداد 16 مصوبه با 8 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار براي اين مناطق در نظر گرفته شده است.
فرماندار شهرستان همدان در ادامه به ارائه گزارشي از مصوبات سفرهاي رياست جمهوري به همدان پرداخت و اضافه كرد: در دور نخست سفر تعداد 162 مصوبه براي شهرستان در نظر گرفته شد كه در حال حاضر97 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
حسن قهرماني اضافه كرد : از اين تعداد 148 مصوبه كاملاً اجرايي شده، هشت مصوبه در دست اجرا و شش مصوبه نيز هنوز انجام نشده است.
قهرماني‌مطلق مصوبات دور دوم سفر هيأت دولت به همدان را 121 مصوبه اعلام كرد و افزود: ميزان پيشرفت فيزيكي اين مصوبات نيز 93 درصد است كه 103 مورد اجرايي، 12 مورد در دست اجرا و شش مورد نيز داراي روند اجرايي كندي است.
وي با اشاره به اينكه 202 مصوبه در دور سوم سفر هيأت دولت به شهرستان همدان در نظر گرفته شد، ابراز داشت: ميزان پيشرفت فيزيكي اين مصوبات نيز 53 درصد است.
فرماندار همدان با بيان اينكه 69 مصوبه دور سوم سفر اجرا شده، اظهار داشت: همچنين 73 مصوبه در دست اجرا و 60 مصوبه نيز قابل پيگيري است.
مدير كل امور اقتصادي استاندار همدان نيز گفت: تا كنون 16 ميليارد و 500 ميليون تومان به سپرده‌گذاران مؤسسه احسان‌الزهرا پرداخت شده است.
احمد فضلعلي با بيان اينكه 20 هزار نفر در مؤسسه احسان‌الزهرا سپرده گذاري كرده بودند. اظهار داشت: در حال حاضر مشكلات 18 هزار و 711 نفر حل شده است.
در اين جلسه ارسال ضوابط ارتفاعي شهر همدان به شوراي عالي معماري كشور مصوب شد.
استاندار همدان همچنين در كارگروه اشتغال استان نيز گفت: 95 درصد از شاغلين شهرستان همدان بيمه شده‌اند.
كرم‌رضا پيريايي اضافه كرد: 15 هزار و 435 نفر سهميه اشتغال شهرستان همدان بوده كه در اين راستا براي بيش از 25 هزار نفر اشتغال ايجاد شده است.
پيريايي اظهار داشت: در زمينه اشتغال در شهرستان همدان اقدامات مناسبي صورت گرفته است.
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان همدان با بيان اينكه 50 ميليارد تومان براي مشاغل خانگي استان در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: به جز شهرستان همدان، شهرستان‌هاي ديگر استان اعتبار سهميه مورد نظر را اعلام نكرده‌اند.
مسعود اقلامي اضافه كرد: تا 15 ارديبهشت ماه سال آينده شهرستان‌ها مهلت دارند مشاغلي را كه نتوانستند تعهد آن را انجام دهند، اعلام كنند تا بتوان از سهميه آن‌ها براي متقاضيان شهرستان‌هاي ديگر اختصاص داد.
فرماندار همدان نيز اشتغال ايجاد شده در شهرستان همدان در سال 90 را 25 هزار و 116 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: اين در حالي است كه تعهد اشتغال اين شهرستان 15 هزار و 435 نفر بوده است.
حسن قهرماني‌مطلق با بيان اينكه در شهرستان همدان 163 درصد اشتغال تحقق يافته است، اضافه كرد: سهميه اشتغال براي بخش مسكن اين شهرستان هفت هزار و 176 مورد بوده كه در اين راستا براي 14 هزار و 470 نفر ايجاد شده است.
قهرماني‌مطلق اظهار داشت: همچنين در بخش غيرمسكن اين شهرستان اشتغال هشت هزار و 259 نفر تعهد شده بود كه براي 10 هزار و 696 نفر شغل ايجاد شده بود.
وي اعتبار اختصاص يافته براي مشاغل خانگي در همدان را 12 ميليارد و 700 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: در اين راستا دو هزار و 578 طرح با بيش از 10 ميليارد و 400 ميليون تومان به بانك‌ها معرفي شده است.
فرماندار همدان همچنين در شوراي تأمين مسكن استان با بيان اينكه در سطح شهرستان همدان در جلسات مسكن شهرستان 124 مصوبه داشته‌ايم، گفت: از اين تعداد 118 مصوبه اجرايي شده و 6 مصوبه در حال پيگيري است.
حسن قهرماني مطلق با بيان اينكه 11 هزار و 478 واحد مسكن مهر در شهرستان همدان عقد قرارداد شده است، يادآور شد: در حال حاضر اين تعداد واحد 77 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
قهرماني مطلق عملكرد مسكن مهر شهرستان همدان در سال 89 را يك هزار و 688 واحد اعلام كرد و افزود: تعهد احداث مسكن مهر اين شهرستان در سال جاري 7 هزار و 100 واحد بوده كه در اين راستا 7 هزار و 162 واحد احداث شده است.
وي در خصوص مسكن مهر شهرهاي زير 25 هزار نفر شهرستان همدان نيز گفت: 947 واحد براي شهرهاي جورقان، قهاوند و مريانج به بانك عامل معرفي شده و از اين تعداد 846 مورد به انعقاد قرارداد رسيده است. وي از وجود 7 هزار و 935 واحد بافت فرسوده براي 9 هزار و يك خانوار در شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: همچنين 44 هكتار بافت فرسوده در شهر جورقان وجود دارد.
فرماندار همدان اضافه كرد: در مجموع سال‌هاي 84 تا 90 حدود 82 ميليارد تومان وام تسهيلات بانكي براي بازسازي و بهسازي بافت‌هاي فرسوده همدان استفاده شده است.
استاندار همدان در ادامه سفر خود در جلسه كميسيون تنظيم بازار استان گفت: برپايي نمايشگاه‌ها و فروش‌هاي فوق‌العاده و ارزان بايد تأثيرگذاري مطلوبي در تنظيم بازار داشته باشند.
كرم‌رضا پيريايي تأكيد كرد: لازم است راه‌هاي تأثيرگذاري بر بازار را مشخص كرده و با اقدامي بهنگام و به موقع تصميم‌گيري درستي در اين زمينه صورت پذيرد. وي اضافه كرد: برپايي نمايشگا‌ه‌هاي فروش كالا بايد به عنوان موتور محركه‌اي جهت تقويت و قوت بازار باشد.
استاندار همدان با بيان اينكه تلاش مديران استان در راستاي تنظيم بازار قابل تقدير است، يادآور شد: لازم است در جلسه‌اي افراد خوش‌سابقه بازار معرفي شوند.
كرم‌رضا پيريايي در ادامه اظهار داشت: فرمانداري همدان در دوران علي‌اكبر فاميل كريمي از پايه مستحكم شد و در وضعيت فعلي نيز اين استحكام ادامه دارد.
معاون برنامه‌ريزي استاندار همدان نيز در اين جلسه با اشاره به احداث سايت جديد نمايشگاه بين‌المللي همدان گفت: تأمين زمين اين نمايشگاه مشكلي بود كه در سفر رياست جمهوري به استان و حمايت دولت با اختصاص 250 هكتار تعيين تكليف شد.
علي‌حيدر نوري اضافه كرد: احداث سايت جديد نمايشگاه بين‌المللي همدان مي‌تواند نقطه قوتي براي شهر همدان به عنوان پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين محسوب شود.
وي با بيان اينكه احداث اين سايت بين 100 تا 150 ميليارد تومان آورده براي استان همراه خواهد داشت، اظهار داشت: زمين اين نمايشگاه آماده كلنگ‌زني است.
فرماندار همدان با اعلام اينكه از 25 اسفند ماه بيش از يك هزار و 200 تن ميوه به ويژه سيب و پرتقال در راستاي تنظيم بازار عرضه خواهد شد، گفت: در حال حاضر 23 هزار واحد صنفي و 55 اتحاديه صنفي در همدان فعال است.
حسن قهرماني مطلق با بيان اينكه 24 هزار و 585 واحد صنفي در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: اين تعداد بيش از 41 درصد است واحدهاي صنفي استان را تشكيل مي‌دهد.
قهرماني مطلق تعداد بازرسان همدان را 37 نفر اعلام كرد و افزود: همچنين اين تعداد بازرس 43 درصد از بازرسان استان را تشكيل مي‌دهد. وي از تشكيل پرونده تخلفي 5 هزار و 436 مورد در شهرستان همدان خبر داد و گفت: بيشترين نوع تخلفات اين واحدها شامل گران‌فروشي، عدم درج قيمت، عدم ارائه فاكتور و نبود پروانه كسب بوده است.
همچنين رئيس مجامع امور صنفي همدان گفت: وجود واسطه‌هاي سودجو در بازار به ويژه ميوه و تره‌بار باعث ايجاد مشكلاتي شده كه يكي از راهكارهاي آن احداث ميدان بار است.

يکشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن