تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: مادرزاد محروم هستم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دايي: مادرزاد محروم هستم
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: ترسي از محروميت ندارم زيرا به كسي توهين نكردم اما من مادرزاد محروم هستم.
علي دايي پيش از بازي با استقلال گفت : با تيمي مثل استقلال بازي داريم كه لزومي ندارد در موردش توضيحي بدهم. ما در تعطيلات تمرينات خوبي را انجام داديم، ما در دبي اردوي خوبي برگزار كرديم اما متأسفانه 5 بازيكن از بهترين‌هاي ما مصدوم هستند كه متأسفانه اين كار ما را سخت مي‌كند، ولي با توجه به توان و انگيزه‌اي كه در بازيكنان مي‌بينيم بازي خوبي در مقابل استقلال به نمايش مي‌گذاريم و با وجود آنكه مقابل استقلال بازي مي‌كنيم دنبال سه امتياز بازي هستيم.

وي در خصوص گروه‌بندي تيم ملي در مقدماتي جام‌جهاني گفت: گروه ايران نسبت به گروه ديگر خيلي بهتر است زيرا با قطر كه بازي كرده‌ايم و لبنان هم شگفتي‌ساز آسيا بوده است، اگر مقابل اين دو تيم عاقلانه‌تر و بهتر كار كنيم مشكلي نخواهيم داشت،‌اما كره جنوبي و ازبكستان حريفان سرسختي هستند. ما هميشه مقابل كره مشكل داشته‌ايم و اين تيم براي ما دردسر ساز بوده است.

دايي افزود: ازبكستان هم تيم خوبي است كه توانسته ژاپن را در كشورش شكست دهد و يكي از تيم‌هاي خوب آسيا است، با وجود اين شانس ما نسبت به گروه ديگر خيلي بهتر است ولي بايد محكم كار كنيم و تدارك خوبي داشته باشيم تا به طور مستقيم به جام جهاني برويم و به مشكل بر نخوريم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد چند درصد احتمال دارد كه به جام جهاني برويم گفت: فوتبال درصدي نيست، ما بايد خيلي كار كنيم. با وجود آنكه در دور قبل نتايج خوبي گرفتيم اما اين نتايج كافي نيست و بايد بيشتر زحمت بكشيم و تلاش كنيم تا در دور نهايي موفق شويم.

سرمربي راه‌آهن در مورد اينكه پرويز مظلومي گفته است راه‌آهن در ديدار رفت بعد از گل دفاعي بازي كرد اظهار داشت: نظر ايشان محترم است و ايشان نظرشان را گفته‌اند، آن بازي تمام شد و مربوط به چهار، پنج ماه گذشته است و ما بازي جديدي پيش رو داريم.

سرمربي پيشين پرسپوليس در مورد نتايج نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: هر سه تيم نتايج خوبي گرفته‌اند، دو تيم پيروز شدند و پرسپوليس هم اگر عاقلانه‌تر كار مي‌كرد و محتاط نبود مي‌توانست اين بازي بزرگ را ببرد. الهلال يكي از بهترين تيم‌هايي است كه من بازي‌هايش را در روز اول مسابقات ديدم. اين تيم شانس زيادي براي صعود دارد. البته كار بزرگ را استقلال انجام كه الريان را در قطر شكست داد.

سپاهان هم از النصر سه امتياز شيرين گرفت. تصور مي‌كنم هر سه تيم بتوانند به دور بعدي صعود كنند.

دايي در مورد انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: من قبلش هم حرف خاصي نزدم و زياد وارد اين مسأله نشدم اما آرزو مي‌كنم هر اتفاقي مي‌افتد به نفع فوتبال و براي پيشرفت فوتبال ايران باشد و هركسي كه هم آمد بايد از او حمايت كنيم تا فوتبال جان تازه‌اي بگيرد.

بايد بگذاريم هركسي مي آيد مستقل كار كند. در مورد مسائلي هم كه اكنون مطرح مي‌شود سؤال من اين است كه چرا چهار سال قبل چنين مسائلي مطرح نمي‌شد، و امروز اين مسائل مطرح مي‌شود. اگر رئيس فدراسيون مشكل خاصي دارد چرا اكنون به اين مشكل مي‌پردازيم؟‌چرا به فدراسيون‌هاي ديگر نگاه نمي‌كنيم؟

وي افزود: مگر كانديداها تأييد صلاحيت‌ نشده‌اند؟ مگر گزينه‌هاي رياست فدراسيون را بررسي نكرديد و چون واجدالشرايط بودند توانستند نامزد رياست شوند؟ چطور اكنون كه رياست فدراسيون را بر عهده گرفته اين حرفها به وجود مي‌آيد؟ چرا همان موقع كه نامزد شد مورد تأييد صلاحيت قرار گرفت؟ اگر صلاحيت نداشت چرا صلاحيتش تأييد شد تا نامزد رياست فدراسيون فوتبال شود. چرا مي‌خواهيم روي كار اشتباهي را سرپوش بگذاريم،‌اميدوارم كاري نكنيم كه در آينده افسوس بخوريم و فيفا تصميم ديگري در مورد فوتبال ما بگيرد.

علي دايي در مورد محروميت غلامپور و مياچ از سوي كميته انضباطي گفت: مانده‌ام كه چرا كميته انضباطي در مورد اين مسائل خيلي سريع واكنش نشان مي‌دهد، بهتر است اول دليل اصلي ناهنجاري‌ها و اعتراض‌ها را ببيند. چرا دنبال دليلش نمي‌روند؟ چرا داوران در زمين خودمان و در زمين حريف عليه ما سود مي‌زنند؟ در بازي با نفت آبادان كارشناس داوري در تلويزيون به شعور فوتبالي مردم ما توهين مي‌كند. دروازه‌بان ما را مي‌زنند اما آقاي كارشناس مي‌گويد خطا نبود. كارشناسي‌هاي خنده‌داري هستند. اين كارشناسان به كميته داوران وصل هستند. از فردوسي‌پور خواهش مي‌كنم از كارشناساني استفاده كه ناظر فدراسيون نباشند و با كميته داوران همكاري نكنند.

آقاي كارشناس مي‌گويد داور سي ثانيه هم وقت اضافي گرفته است.

دايي افزود: وقتي در پاسخ به اين مسائل اعتراض مي‌كنيم محروم مي‌شويم، نيت اعتراض كرد به كسي توهين نكرده كه محرومش مي‌كنند. چرا كميته انضباطي شكايت ما در مورد مس سرچشمه رسيدگي نمي‌كند. چرا در مورد اين پرونده رأي نمي‌دهد و آن پرونده مسكوت مانده است اما در مورد بهزاد غلامپور رأي صادر مي‌كنند.

تا حالا ديده‌ايد غلامپور اعتراض كند؟‌او چه در زمان بازي و چه در زمان مربي‌گري‌اش اعتراض نكرده ببينيد چقدر به او فشار مي‌آيد و چقدر حرف زده مي‌شود كه فردي مثل غلامپور عكس‌العمل نشان مي‌دهد.

غلامپور يا مياچ به حق اعتراض كردند و توهيني نكرده‌اند، اگر اينگونه باشد مورينيو بايد برود بنشيند در پرتغال و تيم رئال مادريد را از آنجا هدايت كند.

وي افزود: من مي‌گويم كل ساختار فوتبال بايد عوض شود. اين كه فلان كس در مورد مسائلي كه به او هيچ ربطي ندارد و در حيطه اختياراتش نيست مصاحبه مي‌كند من كه كميته انضباطي نيستم كه اينجا رأي بدهم يا رئيس فدراسيون فوتبال نيستم كه بخواهم به جاي رئيس حرف بزنم. بايد از حق و حقوق تيم خودم دفاع كنم و به غير از اين هم نمي‌تواند باشد. اما اينجا كميته داوران در مورد كميته انضباطي صحبت مي‌كند و افراد در مورد كارهايي كه در حيطه وظايفشان نيست حرف مي‌زنند، بايد دست به دست هم بدهيم تا خيلي چيزها را درست كنيم. هياهويي كه به پا شده چيز مثبتي در آن نمي‌بينم و از آن چيزي عايد فوتبال ما نيست.

دايي در مورد اينكه با اين حرفها كه مي‌زنيد خودتان را محروم نكنند گفت: محرومم كنند، مگر من به كسي توهين كرده‌ام من مادرزادي محروم هستم و حرف حق را مي‌گويم. شايد با برخي رابطه دوستانه نداشته باشم ولي وقتي حق با فلان‌شخص است طرف حق را مي‌گيرم.

نمي‌خواهم بگويم چون با فلان شخص اختلاف دارم ناحق بگويم تا ايشان خراب شود،

وي افزود: من با كفاشيان رابطه حسنه‌اي ندارم، يك ميليارد و دويست ميليون تومان بابت قراردادم به خاطر ناحقي كه صادر كردند، از بين رفت، مي توانستم دنبالش بروم، هنوز بابت سه‌چهار سال قبل كلي بدهي به توليدي ما دارند با اين حال من حق را گفتم و به شخص كاري ندارم.

دايي گفت: من مي‌گويم اگر كفاشيان صلاحيت نداشت چرا براي رياست فدراسيون نامزدي‌اش را تأييد كرده‌ايد اكنون چون رئيس فدراسيون شده و گزينه شما نيست چنين كاري مي‌كنيم.

شايد يكي ديگر بهتر كار كند، اما اعتقاد دارم مجموعه‌اي كه رأي آورد بايد حمايت شود.

كفاشيان چه خوب، چه بد بايد چهار سال ديگر هدايت فوتبال را بر عهده بگيرد.

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن