تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816996264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست اداره كل ارشاد اسلامي خراسان شمالي:فعاليت خبرگزاري فارس در انتخابات مجلس چشمگير بودخبرگزاري فارس: سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي فعاليت خبرگزاري فارس در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي را چشمگير عنوان كرد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست اداره كل ارشاد اسلامي خراسان شمالي:فعاليت خبرگزاري فارس در انتخابات مجلس چشمگير بودخبرگزاري فارس: سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي فعاليت خبرگزاري فارس در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي را چشمگير عنوان كرد.
خبرگزاري فارس: سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي فعاليت خبرگزاري فارس در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي را چشمگير عنوان كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، حسين ثابت‌قدم‌وحيد پيش از ظهر امروز در بازديد از دفتر خبرگزاري فارس در خراسان شمالي اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات اين دوره مجلس هواي تازه و با نشاطي را قبل از رسيدن بهار طبيعت داشته كه طبيعتاً نقش خبرگزاري فارس در اين عرصه بسيار قابل توجه است.

وي گفت: خبرگزاري فارس هم به لحاظ سرعت، دقت و توليد اخبار، چه در ايام انتخابات و چه در ساير مقاطع بي‌نظير عمل كرده است.

به گفته ثابت‌قدم‌وحيد، اين ويژگي‌هاي برجسته در خبرگزاري فارس باعث شده تا مردم و مسئولان به اخبار فارس رغبت و اطمينان داشته باشند.

وي همچنين با تاكيد بر نقش خبرگزاري‌ها در دنياي امروز، افزود: اين نقش به خاطر جايگاه خبرگزاري‌ها و توليد اخبار گوناگون ويژه است.

دبير شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي با اشاره به در پيش بودن سال جديد، بر ارتباط تنگاتنگ رسانه‌ها و مسئولان در دوره جديد فعاليت تاكيد كرد و گفت: بايد براي توسعه استان كه از جمله رسالت‌هاي رسانه‌ها بوده تلاش مضاعف‌تري شود.

وي تنوير افكار عمومي و ايجاد نشاط و شادابي در جامعه را از وظايف ذاتي رسانه‌ها عنوان كرد و افزود: دشمنان حاكم بودن اين شرايط را در جامعه بر نمي‌تابند و به دنبال ايجاد ياس در جامعه هستند، ذاز اين رو رسانه‌ها براي تقويت روحيه نشاط و شادابي در جامعه بايد همواره تلاش كنند.

ثابت‌قدم‌وحيد اظهار اميدواري كرد تا با مشاركت استان مشكلات پيش روي رسانه‌ها برطرف شود.

در ادامه اين ديدار سرپرست خبرگزاري فارس در خراسان شمالي نيز در سخناني با بيان اينكه خبرگزاري فارس در استان از حدود هشت سال قبل فعاليت خود را آغاز كرده است، گفت: هم اكنون به طور ميانگين ماهانه 600 عنوان خبري در حوزه‌هاي مختلف توسط اين دفتر تهيه و توليد مي‌شود.

اكبر منصوري كسب سه عنوان كشوري توسط دفتر خبرگزاري فارس در استان را برشمرد و گفت: با وجود كمبود امكانات و فضاي كار، خبرنگاران اين خبرگزاري با تلاش شبانه‌روزي خود سبب شده‌اند تا اين رسانه در سطح ملي و منطقه‌اي شهرت و نام و آوازه پيدا كند.

وي همچنين در اين نشست با اشاره به مشكلات موجود از سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي خواست تا با توجه به اينكه اين اداره متولي فعاليت‌هاي فرهنگي در استان است، نسبت به رفع بخشي از مشكلات اهتمام ورزند.

* اهداي لوح تقدير معاون استاندار به خبرگزاري فارس خراسان شمالي

در اين آيين همچنين لوح تقدير معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي و هديه فرهنگي به خاطر انتخابات به اكبر منصوري سرپرست خبرگزاري فارس در استان اهدا شد.

در اين لوح تقدير آمده است: شورآفريني مطبوعات و رسانه‌ها در جريان انتخابات نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي عملكرد درخشاني از رسانه‌ها را رونمايي كرد كه بي‌شك نشاني بارز از بصيرت و عقلانيت حاكم بر مطبوعات و خبرگزاري‌ها در اين استان است.

رئيس ستاد انتخابات خراسان شمالي در اين لوح تقدير اضافه كرده است: ايجاد بستري مناسب براي طرح و نظرات چهره‌هاي سياسي و تمركز بر ترغيب مردم به حضور در پاي صندوق‌هاي راي در افتخار اين حماسه ملي، خبرنگاران را شريك ملت ايران معرفي كرد.

در اين لوح تقدير با عرض خدا قوت و سپاس از همياري اين خبرگزاري، آرزوي توفيقات از درگاه ايزد منان براي انجام رسالت‌هاي مطبوعاتي شده است.

گفتني است در بازديد سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي از دفتر خبرگزاري فارس، حسين فرخنده معاون فرهنگي و هنري و همچنين حبيب يزدان پناه مشاور فرهنگي و هنري اين اداره كل حضور داشتند.

ثابت قدم سه ماه است كه به عنوان سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي مشغول فعاليت است. پيش از اين سوقندي كه بيش از شش سال سكان‌داري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان را بر عهده داشت طي چهار نوبت از دفتر خبرگزاري فارس در استان بازديد به عمل آورد.

انتهاي پيام/و۱۰

پنجشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن