تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صلاح كشور، ملت و رضاي خدا در گرو نصب العين قرار دادن راهنمايي هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صلاح كشور، ملت و رضاي خدا در گرو نصب العين قرار دادن راهنمايي هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي است
تهران - نمايندگان مجلس خبرگان رهبري با اعلام حمايت و پشتيباني از رهنمودهاي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي از مسئولان و مردم درخواست كرده اند كه راهنمايي هاي معظم له را نصب العين خود قرار دهند كه صلاح كشور و ملت و رضاي خدا در گرو آن است.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا در بيانيه يازدهمين اجلاس رسمي مجلس خبرگان رهبري - دوره چهارم كه عصر چهارشنبه و دقايقي قبل منتشر شد،آمده است:مديريت و رهبري مدبرانه رهبر فرزانه و ناخداي كشتي انقلاب ، همواره چراغ راه مسئولان و مردم بوده است.

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

مجلس خبرگان رهبري در جايگاه رفيع شرعي و قانوني خود، به عنوان امين و چشم تيزبين نظام اسلامي و مردم، بعد از بحث و بررسي در مسائل مختلف كشور، در پايان يازدهمين اجلاس رسمي، لازم مي داند نكاتي را به استحضار ملت شريف ايران برساند:

** قدرداني از رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علما ، مردم و مسئولان

1. حضور با صلابت و دشمن شكن مردم خداجوي ايران را در راهپيمايي 22 بهمن 1390 و انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي صميمانه اجر نهاده و تشكر خويش را از اين اقدام خداپسندانه اعلام مي كنيم.

هم چنين از تلاش تمامي دست اندركاران، مجريان، ناظران انتخابات و شوراي نگهبان و صدا و سيما سپاسگزاريم و از رهبر معظم انقلاب "مدظله" به خاطر هدايت و مديريت حكيمانه براي حضور حداكثري مردم و از مراجع عظام تقليد و علما و همه ي كساني كه عليرغم تحريم ها و تهديدات دشمن ، حضور همه جانبه ملت را در پاي صندوق هاي راي رقم زدند، تقدير نموده و خاضعانه خداوند منان و عنايات خاصه حضرت ولي عصر (عج) را بر اين نعمت بزرگ شاكريم.

2. مديريت و رهبري مدبرانه رهبر فرزانه و ناخداي كشتي انقلاب، همواره چراغ راه مسوولان و مردم بوده است، ضمن سپاس به درگاه احديت به خاطر نعمت وجود رهبري الهي - معنوي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي دامت بركاته و تاكيد مجدد بر اينكه خبرگان رهبري ، معظم له را در طراز ممتاز از شايستگي ها و صفات رهبري مي داند، دوام عمر بابركتشان را از درگاه خداوند متعال خواستاريم.

ضمن اعلام حمايت و پشتيباني از رهنمودهاي ايشان، از مسوولان و مردم مي خواهيم كه راهنمايي هاي معظم له را نصب العين خود قرار دهند كه صلاح كشور و ملت و رضاي خدا را در گرو آن مي دانيم.

** توصيه ها به منتخبان مردم در مجلس نهم

3. منتخبين محترم و ساير نمايندگاني كه با همت و بصيرت مردم در دور دوم نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي انتخاب خواهند شد، بر اساس قانون نماينده تمام ملت محسوب مي شوند نه يك حوزه خاص، لذا ضروري مي دانيم كه با ايجاد فضاي رفاقتي در مجلس ضمن تعامل و همكاري با يكديگر، در بعد قانونگذاري و نظارت، مصالح كشور و حل مشكل همه مردم را بر حل مشكل حوزه انتخابيه خود مقدم بدارند و با پاسداري از خون شهدا در جهت تحقق عدالت اجتماعي و حمايت از محرومان و پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي حركت نمايند.

** قدرداني از قواي سه گانه و نيروهاي مسلح

4. از تلاش همه دست اندركاران امور كشور در قواي سه گانه و نيروهاي مسلح بخصوص از كوشش هاي دولت صميمانه تشكر مي كنيم و به دولت محترم توصيه مي كنيم كه در رفع مشكلات اقتصادي مردم بيش از پيش كوشش نمايد و از قواي سه گانه همكاري بيشتر جهت تحقق سند چشم انداز و آرمان هاي بلند ملت بزرگ ايران و رهبر معظم انقلاب را خواهانيم.

** ارج نهادن به تلاش خالصانه جهادگران علم و دانش كشور

5. تلاش خالصانه جهادگران عرصه علم و دانش را ارج مي نهيم و براي شهيدان والا مقام اين ميدان مقدس از درگاه خدواند منان علو درجات را مسئلت نموده و تداوم اين حركت عظيم علمي را از دانشمندان و دانشگاهيان و فرهيختگان در راستاي رسيدن به قله هاي رفيع علمي به نحوي كه در خور شان ملت بزرگ و مسلمان ايران باشد، خواهانيم.

** مجازات شرعي و قانوني مفسدين

6. ضمن تشكر از قوه قضاييه نسبت به توجه ويژه به پرونده فساد بزرگ اقتصادي،از مسوولين اين قوه مي خواهيم علاوه بر مجازات شرعي و قانوني مفسدين ، با همكاري دولت اقدامات لازم جهت پيشگيري از تكرار جرم و برنامه ريزي براي سلامت فضاي جامعه و خانواده ها را در دستور كار خود قرار دهند.

** حمايت كامل از حركت اسلام خواهانه مردم مسلمان و توصيه ها

7. درخت تنومند انقلاب اسلامي كه ريشه در اعماق تعاليم حياتبخش و ظلم ستيز اسلام ناب محمدي (ص) دارد، به لطف الهي بيش از پيش به بار نشسته و از مرزهاي ايران عبور كرده و قلوب بخش عظيمي از امت اسلامي را فتح نموده است.

بيداري اسلام در پهنه وسيعي از جهان اسلام يكي از ثمرات شيرين اين شجره طيبه است.

مجلس خبرگان رهبري حمايت كامل خود رااز حركت اسلام خواهانه مردم مسلمان كشورهاي تونس، مصر، ليبي، بحرين ، يمن و ديگر نقاط جهان اسلام اعلام مي كند و ضمن درخواست موفقيت و پيروزي براي آنان از درگاه حضرت حق، به مردم شريف اين كشورها توصيه مي كند كه :

الف) تنها به خدا توكل كنند و بدانند كه " وماالنصر الا من عندالله العزيز الحكيم".

ب) فريب مكر و تطميع هاي سران اين كشورها، سازمان هاي مدعي حقوق بشر و حكومت هاي غربي را نخورند و تا قلع ريشه ي فساد و پيروزي كامل ، انقلاب خويش را با صلابت تداوم بخشند.

ج) از ادامه راه خويش مايوس و خسته نشوند و بدانند كه به حول و قوه الهي زمان سقوط مستبدان و ظالمان بسيار نزديك است (ان موعدهم الصبح اليس الصبح بقريب).

د)ضمن مقابله با جريان هاي نفوذي با حفظ هوشياري خود به حفاظت و صيانت از ارزش هاي اسلامي ادامه دهند.

** غرب واستكبار جهاني سخت در اشتباه هستند

8 . آنچه موجب عزت و اقتدار جوامع اسلامي است هويت عميق اسلام و ارزش هاي متعالي آن است و اگر غرب و استكبار جهاني تصور مي كنند با تهديدات و فشارهاي سياسي ، اقتصادي ، نظامي و تبليغات تخريبي و مبارزه با اسلام و اسلام ستيزي و تفرقه افكني و اقدامات جنايتكارانه ديگر مي توانند مسلمانان را از اهداف متعالي خود باز دارند سخت در اشتباهند.

** جنايات آمريكايي ها درجسارت به قرآن كريم غيرقابل گذشت است

9 .جنايات آمريكايي ها در افغانستان و بويژه جسارت به قرآن كريم كه اهانت به تمام اديان الهي است غيرقابل گذشت است و ما آن را نشات گرفته از روحيه استكباري و عناد شان به خاطر اسلامي بودن حركت هاي ضد استكباري در جهان دانسته و به شدت محكوم مي نماييم و خروج اشغالگران آمريكايي را از افغانستان خواهانيم.

** انتظارات از مردم در آستانه سال جديد براي تقسيم شادي ها با محرومان

10. در آستانه فرارسيدن سال جديد از مردم خداجوي ايران اسلامي انتظار داريم ضمن توجه به سنن ديني عيد ، همان طور كه هميشه يار زيردستان ، محرومان و مسكينان بوده اند در اين ايام نيز شادي خود را با مستمندان تقسيم نمايند و با كمك اقتصادي به آنان رضاي خدا را در دنيا و آخرت بدست آورند.

همچنين از صدا و سيما و مردم مومن و فهيم ايران انتظار داريم كه با احترام به فرامين الهي و قوانين و مقررات كشور سالي توام با آرامش و نشاط را آغاز كنند.

در پايان ياد و خاطره امام راحل (رض )و شهداي گرانقدر مان را گرامي داشته و از خداوند متعال طول عمر با بركت براي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و تمامي خدمتگزاران به نظام اسلامي را مسالت داريم .

(اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر )

مجلس خبرگان رهبري - 17 / 12 / 1390

سيام**1478 ** 1723

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80028904

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن