تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816479745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
معاون شهردار منطقه 20 خبر داد: برپايي تورهاي نوروزي ري‌گردي ويژه شهروندان تهراني

شهرري - مهديه خسروي

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 با اشاره به فراخوان ثبت‌نام شهروندان شهر تهران، از برپايي تورهاي ري‌گردي به‌صورت رايگان خبر داد. حبيب اله غفوري با اشاره به اين خبر گفت: تورهاي يك روزه ري‌گردي با محوريت مركز ري‌شناسي اين منطقه از دوم فروردين به مدت ده روز به‌صورت رايگان برپا مي‌شود. غفوري با اشاره به اينكه فراخوان ثبت‌نام از شهروندان علاقه‌مند براي تمامي مناطق 22گانه شهر تهران است، خاطرنشان كرد: بازديد از آتشكده ري، كوه بي‌بي شهربانو، چشمه‌علي، باروي ري از موارد پيش‌بيني شده تور ري‌گردي است كه مبدا حركت آن، مركز ري‌شناسي است و درنهايت با زيارت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) برنامه خاتمه مي‌يابد. وي توزيع بسته‌هاي فرهنگي و همراهي راهنماي تور با تجربه را از نقاط قوت اين برنامه برشمرد و تصريح كرد: روزانه 3 دستگاه اتوبوس با 100 نفر بازديدكننده براي برنامه ري‌گردي شهروندان درنظر گرفته شده است كه شهروندان علاقه‌مند مي‌توانند با شماره 55972118 تماس بگيرند و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند. غفوري درادامه فعاليت مركز ري‌شناسي را در سه محور ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي برشمرد و يادآور شد: مركز ري‌شناسي شهرداري منطقه 20 داراي كتابخانه مجهز و تخصصي ري‌شناسي، سالن همايش و موزه مردم‌شناسي است كه امكانات و تجهيزات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري مناسبي را براي معرفي و مطالعه ري در اختيار پژوهشگران و اهالي منطقه قرار مي‌دهد. گفتني است اين مركز در بلوار مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظيم(ع) واقع شده است و درراستاي اجراي طرح استقبال از بهار 91، نمايشگاه صنايع دستي نيز به‌مدت 20 روز از 15 اسفند در اين محل برپا مي‌شود.

به‌زودي؛ نصب و راه‌اندازي دستگاه حفاري جديد 38 فتح

اهواز - خبرنگار آفرينش

مراحل نصب و راه‌اندازي دستگاه حفاري جديد 38 فتح در حومه اهواز درحال انجام است و تا 45 روز آينده عملياتي مي‌شود. مدير بازسازي دستگاهها و تجهيزات حفاري اين شركت در اين‌باره توضيح داد: اين دستگاه داراي 2 هزار اسب بخار توان و ظرفيت يك ميليون پوند است و درشمار دستگاههاي سنگين خشكي به‌شمار مي‌آيد. مهندس عبدالعلي مطهري گفت: چيدمان و مونتاژ اين دستگاه كه بخش عمده‌اي از تجهيزات آن بومي‌سازي شده است به دست متخصصان و كاركنان عملياتي و پشتيباني اين شركت در يكي از ميدانهاي نفتي تحت سرپرستي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب روي لوكيشن صورت مي‌گيرد و فعاليت ميداني را با حفر يك حلقه چاه نفتي آغاز خواهد كرد. وي با اشاره به عملياتي شدن 9 دستگاه حفاري خشكي در سال جاري، افزود: براساس برنامه‌ريزي به عمل آمده تا پايان سال آينده نيز 10 دستگاه حفاري جديد كه تعدادي از آنها ساخت داخل است در مناطق نفت‌خيز به‌ويژه در جنوب غربي كشور وارد عمليات مي‌شود.

مطهري اظهار كرد: با توجه به تاكيد مديرعامل شركت ملي حفاري ايران مبني بر راه‌اندازي هر 45 روز يك دستگاه حفاري، كاركنان سختكوش اين شركت تلاش كردند تا در سال جهاد اقتصادي اين امر تحقق يافته و به‌موقع پاسخگوي نياز متقاضيان باشند. شركت ملي حفاري ايران يكي از شركتهاي بالادستي تابع شركت ملي نفت ايران است كه در 32 سال عمر خود، فعاليت وسيعي درزمينه بومي‌سازي صنعت حفاري در كشور داشته و افزون بر ساخت 5 دستگاه حفاري بيش از 18 هزار قطعه و تجهيزات كاربردي پرمصرف را بومي‌سازي كرده است.

نمايشگاه كالاي بهاره در شهرقدس افتتاح شد

قدس - اصغري

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قدس از عرضه مرغ و گوشت منجمد در نمايشگاه بهاره شهرقدس خبر داد. مجيد حاج‌آقايي در حاشيه افتتاح نمايشگاه بهاره اظهار داشت: در اين نمايشگاه 100 غرفه فعال از واحدهاي صنفي مختلف، اقلامي همچون مرغ، ماهي، گوشت قرمز، خشكبار، آجيل، كيف و كفش، شيريني‌جات و پوشاك موردنياز مردم براي ايام پاياني سال را با تخفيف عرضه مي‌كنند. اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه نمايشگاه‌هاي بهاره با انگيزه حمايت از توليدات داخلي، حذف واسطه‌ها و تنظيم بازار برگزار مي‌شود، اظهار داشت: شهروندان مي‌توانند همه‌روزه از ساعت 9:30 صبح الي 21:30 از تاريخ 10/12/90 تا تاريخ 24/12/90 به محل نمايشگاه‌هاي اين شهر واقع در ترمينال اتوبوسراني جهت تهيه مايحتاج خود مراجعه كنند. حاج‌آقايي تصريح كرد: كالاهاي عرضه‌شده در اين نمايشگاه‌ها به لحاظ قيمت و كيفيت نمونه‌هاي پلمپ‌شده دارند و عرضه هرگونه كالا خارج از نمونه پلمپ‌شده تخلف محسوب مي‌شود، لذا مردم براي خريد كالاهاي خود حتما به كيفيت و قيمت نمونه پلمپ شده توجه كنند ودرصورت مشاهده تخلف موضوع را با مديريت حاضر در نمايشگاه مطرح نمايند. لازم به ذكر است اين نمايشگاه با مشاركت اداره بازرگاني شهرستان و سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قدس و زيرنظر فرمانداري شهرستان مشغول به كار مي‌باشد.

امام جمعه آبسرد مطرح كرد؛

جاده "همند"؛ مطالبه‏ به حق مردم منطقه

آبسرد - خبرنگار آفرينش

امام جمعه آبسرد تعريض جاده قديم آبسرد را نياز اساسي مردم اين منطقه خواند. حجت‏الاسلام حسين ردايي در گفت‏وگو با خبرنگارآفرينش با ابراز رضايت از حضور رئيس جمهور در شهرستان دماوند در آينده نزديك اظهار داشت: بيش از هر موضوعي اصل حضور رئيس جمهور در شهرستان دماوند به خودي خود موجب رضايت مردم و مسئولان اين خطه است.

ردايي ادامه داد: آبسرد نزديك به 16 سال پيش از اين با تشكيل نهاد شهرداري به شهري مجزا تبديل شد و رشد و توسعه آن در اين مدت چشم‏گير و قابل ملاحظه بود.

آب زراعي معضل نخست آبسرد

وي، آب زراعي را معضل نخست آبسرد خواند و افزود: آبسرد از ديرباز تاكنون به عنوان يكي از مناطق زراعي شهرستان دماوند و استان تهران مطرح بوده و هست؛ از اين رو، فقدان آب زراعي و تامين منابع تهيه اين ماده حياتي يكي از بارزترين مشكلات اين خطه قلمداد مي‏شود. امام جمعه آبسرد اضافه كرد: اگر سابق بر اين، كشاورزان آبسرد با حفر چاهي صرفا 20 متري به قنات‏هاي مملو از منابع آب دست مي‏يافتند، امروز اين مهم با ايجاد چاه‏هاي 150 متري (به شرط اخذ مجوز) نيز گاهي امري غيرممكن است و ادامه راه با رويه كنوني، كشاورزي اين خطه با اما و اگرهاي بسياري همراه خواهد ساخت. ردايي با اشاره به مطالبات مردمي در اين خصوص اظهار داشت: انتظار مردم آبسرد براي رفع معضل كمبود آب زراعي، مهار آب‏هاي رواني است كه پس از انشعاب از درياچه تار طي طول سال به صورت بي‏هدف جريان يافته و به مصرف اراضي نمي‏رسد.

جاده "همند"؛ مطالبه‏اي به حق

وي تعريض جاده قديم آبسرد را ديگر نياز اساسي اين خطه خواند و گفت: از جمله مباحثي كه از سوي استانداري تهران در حال پيگيري است، پروژه تعريض جاده قديم اين خطه يا همان جاده "همند" است.

انتخابات؛ اقيانوسي از وفاداري مردم در ايران

رباط كريم – اصغري

فرماندار شهرستان رباط كريم با تقدير از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اقيانوس بزرگي از وفاداري ملت ايران در عرصه انتخابات را شاهد بوديم. بيژن سليمان‌پور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاري پرشور نهمين دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: مردم پيروز اصلي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هستند و در 12 اسفندماه با حضور بي‌نظيرشان در پاي صندوقهاي راي حماسه‌اي ديگر خلق كردند. وي با بيان اينكه اخلاق پيروزي بايد بعد از اعلام نتايج و موفقيت كانديداها رعايت شود، افزود: مردم شريف ايران در طول اين سالها حماسه‌اي بزرگ را براي انقلاب و كشور بوجود آورده و از اين پس نيز بايد با رعايت اصول اخلاقي به اين پيروزي‌ها ادامه دهند. وي از حضور اقشار مختلف جامعه در پاي صندوقهاي راي تشكر كرد و ادامه داد: مسئولان و نمايندگان بايد قدردان اين آگاهي و فهم مردم باشند و درراستاي توسعه و آباداني كشور گام بردارند.

كشف محموله مرغ غيربهداشتي در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ - محمدرنجبركهن

يك تن گوشت مرغ غيربهداشتي آماده توزيع در مرغ فروشي‌‌ها در شهرستان ساوجبلاغ كشف و توقيف شد

رئيس شبكه دامپزشكي ساوجبلاغ گفت: اين محموله با استفاده از خودروي فاقد پروانه حمل فرآورده‌هاي گوشتي از استاني ديگر بارگيري و به اين شهرستان منتقل شده بود. راننده اين خودرو كه سابقه 3بار تخلف در زمينه حمل مرغ غيربهداشتي را در اين شهرستان دارد، با همكاري پليس دستگير شد. فرد دستگيرشده به همراه پرونده متشكله به مراجع قضايي معرفي خواهد شد. وحيدصالحي افزود: مرغهاي قطعه شده فاقد بسته‌بندي مجاز و تاريخ توليد است و در تعدادي از بسته‌هاي مرغ نيز تاريخ فردا به‌عنوان تاريخ توليد درج شده است. صالحي گفت: هفته گذشته نيز ماموران گشت نظارت اين اداره 150كيلوگرم گوشت چرخ كرده غيربهداشتي را از قصابي‌هاي اين شهرستان جمع‌آوري كردند.

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن