تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه كرمانشاه/كاشت 600 هزار نهال در كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه كرمانشاه/كاشت 600 هزار نهال در كرمانشاه
كاشت 600 هزار نهال در كرمانشاه
كرمانشاه ـ خبرگزاري مهر: كاشت 600 هزار نهال در كرمانشاه، واگذاري طراحي بسته‌بندي محصولات صنايع‌ دستي به بخش خصوصي و... اخبار كوتاه استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، درجلسه ستاد اجرايي طرح توسعه پنج ساله كشاورزي استان كرمانشاه اعلام شد كه براي گسترش و ايجاد باغات جديد و نوسازي باغات قديمي استان كرمانشاه تعداد 660 هزار اصله نهال ميوه مرغوب خريداري شده در حال تقسيم بين شهرستانهاي استان است.

عبدالمجيد واحدي در اين زمينه گفت: مديريت ارشد استان تصميم جدي دارد طرحهاي اشتغال زا و با آتيه بخش كشاورزي را شناسائي و براي انجام و اجراي آنها در سطح استان هرگونه حمايت قانوني ممكن را به عمل آورد.

علي اشرف منصوري نيز در اين جلسه از خريد660 هزار اصله نهال ميوه مرغوب خبر داد و اضافه كرد: حسب الامر استاندار، سازمان جهاد كشاورزي استان براي افزايش كمي و كيفي درختان و باغات ميوه اقدام به خريد 660 هزار اصله نهال ميوه مرغوب از نهالستانهاي داخل و خارج استان كرده كه اين نهالها هم اكنون در حال توزيع و تقسيم بين شهرستانهاي استان هستند و در فرصت كاشت پايان سال جاري و اوايل سال آينده غرس مي شوند.

واگذاري طراحي بسته‌بندي محصولات صنايع‌ دستي را به بخش خصوصي

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي استان كرمانشاه گفت: طراحي بسته‌بندي محصولات صنايع‌ دستي را به بخش خصوصي واگذار مي كنيم.

نصرت‌الله سپهر افزود: با اين اقدام از طرح‌ها و ايده‌هاي تخصصي فعالان اين عرصه براي رونق صنايع‌ دستي استفاده مي‌شوند.

اين مسئول در اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كرمانشاه تصريح كرد: حمايت از توليدكنندگان، توسعه و ترويج فعاليتهاي صنايع‌ دستي، ايجاد بستري مناسب و كمك به بازاريابي، فروش و صادرات بهتر و بيشتر كالاهاي هنرهاي سنتي و صنايع‌ دستي با بسته‌بندي مناسب از دلايل اين اقدام است.

معاون صنايع دستي استان كرمانشاه يادآور شد: از تمام طراحان و فعالان عرصه بسته‌بندي كه تمايل به همكاري و عرضه طرح‌هاي تخصصي خود در زمينه بسته‌بندي كالاهاي صنايع ‌دستي دارند، دعوت مي‌شود و براي ثبت‌نام و تبادل‌نظر به معاونت صنايع‌دستي استان كرمانشاه مراجعه كنند.

ايجاد بستر مناسب امنيتي در تحقق اهداف اصلاحي و تربيتي موثر است

در اجراي توافقنامه سازمان زندانها و معاونت عمليات ناجا كشور در خصوص همكاري في مابين، دومين جلسه استاني فرماندهان و معاونتهاي ناجا استان با مسئولان اداره كل زندان هاي كرمانشاه در محل اداره كل زندان ها برگزار شد.

منصور بيگلري، معاون اصلاح و تربيت زندان هاي كرمانشاه ضمن تأكيد بر تداوم همكاري و تعامل دو دستگاه در راستاي ايجاد نظم وامنيت زندانها، افزود: نگرش نظام زندانباني اسلامي نگرش اصلاحي و تربيتي با رويكرد مشاوره وروان درماني و محوريت ديني است ولزوما ايجاد بستر مناسب امنيتي به منظور تحقق اهداف مورد نظر از اولويت برنامه هاي پيش بيني شده است.

بيگلري افزود: يقينا تحقق اهداف آموزشي و تربيتي در سطح جامعه نيز بدون تأمين امنيت و آرامش در حوزه هاي اجتماعي ميسور نيست و در مراكز تاميني و تربيتي اين نياز بيشتر و نيازمند تلاش و كار مضاعف است.

معاون اصلاح و تربيت زندانهاي استان كرمانشاه ادامه داد: با توجه به تفاهم نامه منعقده، يگان حفاظت زندان ها و فرماندهي عمليات ناجا استان در راستاي ارتقاي امنيت زندانها و افزايش توان عملياتي مقابله با حوادث غير مترقبه، سناريو هاي پيش بيني شده اي را در دستور كار قرار داده اند.

وي تصريح كرد: تدابير لازم در زمينه اجراي مانورهاي مشترك و حفظ آمادگي و اقتدار نيروهاي يگان حفاظت انديشيده شده و از تجربيات و دستاوردهاي حوزه انتظامي به نحو شايسته در خصوص توسعه و ارتقاء نظم و امنيت در زندان ها بهره برداري خواهد شد.

رمز موفقيت در اهداف آموزشي و پژوهشي در پرتو تلاش نيروي انساني كارآمد است

رئيس دانشكده دامپزشكي دانشگاه رازي كرمانشاه گفت: رمز موفقيت در اهداف آموزشي و پژوهشي در پرتو تلاش نيروي انساني كارآمد است.

نشست هم انديشي مديريت دانشكده دامپزشكي با اعضاي هيئت علمي اين دانشكده در دفتر رياست دانشكده دامپزشكي دانشگاه رازي كرمانشاه برگزار شد.

علي قشقايي در ابتداي اين نشست افزود: رمز موفقيت و نيل به اهداف آموزشي و پژوهشي در پرتو تلاش نيروي انساني كارآمد، متعهد و منضبط و حضور فعال و پرطراوت اعضاي هيات علمي است.

وي در ادامه افزود: اساتيد با اخلاق نيكو و برخورد اسلامي و انساني توام با احترام يكدلي و تعامل و همكاري صميمانه براي پيشرفت در امور را فراهم آورند.

آغاز طرح ويژه نظارتي نوروز در كرمانشاه

مديركل تعزيرات حكومتي استان كرمانشاه از آغاز طرح نظارتي ويژه نوروز خبر داد.

بهرام براري افزود: برنامه عملياتي طرح ويژه نظارتي نوروز از 15اسفند ماه سال جاري آغاز و تا 15 فروردين ماه سال آينده ادامه مي يابد.

براري گفت: مراجع نظارتي اعمال نظارتي و رصد آمار را برعهده دارند و بر روند تهيه و توزيع كالا و خدمات نظارت مي كنند و متولي اصلي اين مرحله عملياتي دستگاه هاي نظارتي دولتي و در وهله بعد دستگاه هاي نظارتي مردم نهاد هستند.

وي تصريح كرد: در بحث تشكل هاي صنفي مديريت بازرسي اصناف كه وظيفه اعمال نظارت بر بازار را بر عهده دارد فعاليت مي كند، به اين شكل كه متوليان اين امر ضمن حضور و مراجعه به اماكن توليد، تهيه و توزيع بر صحت اين فرآيند نيز اعمال نظر مي كنند و در صورت بروز تخلف نسبت به ايجاد پرونده و ارسال آن به اداره كل تعزيرات حكومتي استان اقدام خواهند كرد.

فعاليت 13 هزار كانون در جوار مساجد استان كرمانشاه

دبير ستاد عالي كانونهاي فرهنگي هنري مساجد كشور گفت: در طول 19 سال گذشته 13 هزار كانون فرهنگي هنري در جوار مساجد شكل گرفته كه در اين كانونها هم اكنون دو ميليون جوان ايراني با مساجد پيوند داده شده اند.

حجت الاسلام ارباب سليماني در مراسم سالگرد تاسيس كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كه امروز(17 اسفند) در كرمانشاه برگزار شد، گفت: مسجد سرچشمه موج بيداري اسلامي است و مكاني استراتژيك براي مسلمانان محسوب مي شود.

وي تاكيد كرد: اولين پايگاه دين مساجد بودند و انقلاب اسلامي نيز به رهبري حضرت امام(ره) از مساجد شروع شد.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه با تاكيد به اينكه بايد به جايگاه مسجد توجه ويژه شود، گفت: اگر دنبال احياء هويت اسلامي هستيم بايد از توجه به مساجد شروع كنيم.

سليماني تصريح كرد: دشمنان قابليت و ظرفيت هاي مساجد را به خوبي درك كرده اند، به همين خاطر با فعاليت مساجد در جنگند.

دبير ستاد عالي كانونهاي فرهنگي هنري مساجد كشور در ادامه با بيان اينكه بايد كاركرد مساجد را مانند صدر اسلام احياء كنيم، گفت: مساجد هم اكنون نقش بسيار مهمي در بيداري اسلامي در منطقه دارند.

چهار هزار اصله نهال در جوانرود غرس شد

فرماندار جوانرود گفت: چهار هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبيعي در مناطق مختلف اين شهرستان كاشت شد.

مصطفي عظيمي در آيين غرس نهال در دهستان شروينه افزود: اين نهالها از نوع مثمر و غيرمثمر از جمله بنه، گلابي وحشي، سرو تبري، صنوبر، اقاقيا و عرعر است.

وي تصريح كرد: امسال همچنين 15 هزار اصله نهال از نوع مثمر و غيرمثمر در بين مردم توزيع مي شود.

فرماندا جوانرود اظهار داشت: درخت با توجه به فوايد بي شماري كه دارد براي مردم از ارزش معنوي والايي برخوردار است و با اعتقادات مذهبي مردم پيوند خورده و در دين مبين اسلام بر لزوم حفاظت و كاشت درخت توصيه فراواني شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن