تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820618226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري مهر/خنثي شدن توطئه هاي دشمن در كردستان/ضد انقلاب به شكست خود اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري مهر/خنثي شدن توطئه هاي دشمن در كردستان/ضد انقلاب به شكست خود اعتراف كرد
خنثي شدن توطئه هاي دشمن در كردستان/ضد انقلاب به شكست خود اعتراف كرد
سنندج - خبرگزاري مهر: مردم استان كردستان به دور از توطئه ها و ياوه گويي هاي دشمن با حضور پرشور در انتخابات تمام توطئه هاي ضد انقلاب را خنثي كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالي كه از چند ماه قبل تمام رسانه هاي كردزبان ضد انقلاب از كليه ظرفيت هاي خود براي تحريم انتخابات بهره برداري مي كردند، حضور مردم در روز 12 اسفند در سراسر كشور به ويژه در مناطق كردنشين دسيسه هاي آنها را خنثي كرد.

بعد از فتنه 88 در كشور، شبكه هاي ماهواره اي و سايت هاي خبري كرد زبان انقلاب در خارج از مرزهاي كشور همراه با رسانه هاي دولت هاي غربي از تحريم انتخابات در مناطق كردنشين خبر مي دادند و به همين دليل از حدود يك سال قبل برنامه هاي خود را آغاز كردند ولي آنچه در عمل ديده شده چيزي خارج از اراده و توان جريان ضد انقلاب كردي بود.

صحبت كردن از تحريم انتخابات در مناطق كردنشين با دعوت از منافقين فراري و خارج نشين كردزبان از جمله حربه هاي اين گروهك ها بود كه با برگزاري انتخاباتي پرشور و با حضور حداكثري مردم اين بار نيز آنها به شكست برنامه هاي خود اعتراف كرده و با منحرف كردن اصل موضوع به دنبال بهانه اي ديگر هستند.

هر چند كه با اعلام خبري مبني بر شرايط نامساعد جوي و عدم حضور مردم در پاي صندوق هاي راي در مناطق كردنشين به ويژه در استان كردستان به دنبال شايعه پراكني بودند اما حضور قابل توجه مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به ويژه در مناطق كردنشين به گونه اي بود كه از روز شنبه تاكنون رسانه هاي كردزبان ضد انقلاب نسبت به حماسه روز 12 اسفند گويي بي تفاوت شده اند ويا اينكه در برخي از رسانه هايشان به اين شكست اعتراف كردند.

سايت اينترنتي "به يان" كه به دو زبان كردي و فارسي مواضع يكي از گروهك هاي كرد زبان را منتشر مي كند از چند روز قبل از انتخابات با انتشار بيانيه هاي احزاب ضد انقلاب مبني بر تحريم انتخابات در تلاش و تكاپو بود ولي اين سايت خبري روز گذشته با انتشار گزارشي و گفتگو با يكي از فعالان سياسي در سقز حضور و مشاركت مردم در مناطق كردنشين را بيش از 50 درصد عنوان كرده است.

سايت اينترنتي "رووداو" نيز كه همواره به دنبال سياه نمايي اخبار استان كردستان است، روز چهارشنبه تحيليلي را مبني بر مشاركت حداقلي مردم مناطق كردنشين در انتخابات منتشر كرد ولي اين سايت روز يكشنبه در گفتگويي با يك فعال اصلاح طلب و كانديداي دور ششم مجلس از مشاركت حداكثري مردم حوزه انتخابيه سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي خبر داده است.

سايت و شبكه تلويزيوني "نوروز" وابسته به گروهك تروريستي پژاك نيز از ماه ها قبل با انتشار بيانيه و اطلاعيه هاي مردم را به عدم حضور در انتخابات تشويق مي كرد ولي وقتي كه مشاركت حداكثري مردم به ويژه در مناطق كردنشين به روشني قابل ملاحظه بود، در گزارشي روز دوشنبه خود خبر تقلب را براي فرار از شكست برنامه هاي اين گروهك مطرح كرده است و البته ادعا كرده كه رسانه هاي داخلي ايران تنها از شعبه هاي كه شلوغ بوده است گزارش و تصوير پخش كرده اند.

در همين حال سايت بي بي سي فارسي نيز از قافله عقب نماند و با انتشار يادداشتي با اذعان به شكست تحريم انتخابات در مناطق كردنشين به ويژه در شهر مهاباد به دلايل و چرايي حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند ماه سال جاري پرداخته است.

هر چند كه از سال قبل تمامي شبكه هاي تلويزيوني وابسته به گروهك هاي ضد انقلاب موضوع ترحيم انتخابات و سياه نمايي از وضعيت استان كردستان را دست مايه برنامه هاي خود قرار داده بودند ولي اكثريت آنها بعد از حضور پرشور مردم روزه سكوت گرفته اند و خيلي بي تفاوت از كنار موضوع گذشتند و البته در اين بين شماري از آنها نيز به مشاركت حداكثري و پرشور مردم اعتراف كردند.

شرايط نامناسب جوي در كنار تبليغات منفي سايت ها و رسانه هاي ضد انقلاب براي عدم مشاركت مردم مناطق كردنشين در حالي با شكست مواجه شد كه مرزداران غيور كرد از بدو پيروزي انقلاب اسلامي و در شرايطي بسيار سخت تر از اين مقطع همواره به دفاع از آرمان هاي نظام و انقلاب شهره بوده اند.

اعتراف به شكست برنامه هاي گروهك هاي ضد انقلاب در تحريم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ادامه ديگر توطئه هاي خنثي شده آنها در حالي همچنان ادامه دارد كه خود سران اين گروهك ها به اين نتيجه رسيده اند كه ديگر هيچ گونه جايگاهي در ميان مردم ندارند و حضور مردم در انتخابات روز 12 اسفند ماه بار ديگر اين مهم را به عينه به اثبات رساند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن