تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817194418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه سازمان تبليغات اسلامي استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه سازمان تبليغات اسلامي استان كرمانشاه
اخبار كوتاه سازمان تبليغات اسلامي استان كرمانشاه
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: ثبت 65 مسجد كنگاور در پورتال ملي مساجد، برگزاري گفتمان جوان با عنوان بصيرت ديني در دالاهو و ... از اخبار كوتاه تبليغات اسلامي استان كرمانشاه است.

به گزارش خبر گزاري مهر، حجت الاسلام شاه محمدي مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه گيلانغرب به تشريح برنامه فرهنگي آن نمايندگي در سال جاري پرداخت.

درادامه حجت الاسلام مهدي عزيزي سرپرست اداره تبليغات اسلامي گيلانغرب با تشكر از اقدامات صورت گرفته سپاه، بر همكاري بهتر و مستمر اين دو نهاد انقلابي در برنامه هاي آتي در جهت شناساندن چهره زيباي انقلاب و اسلام به آحاد مختلف مردم تاكيد كرد.

برگزاري جلسه با روحانيون و مبلغين آموزش ديده براي اعزام به مدارس كرمانشاه

حجت الاسلام مجتبي بيات مسئول اعزام و استقرار روحانيون اداره كل تبليغات اسلامي كرمانشاه گفت: در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام اسماعيل قبادي مديركل تبليغات اسلامي كرمانشاه در خصوص نحوه برقراري تعامل با دانش آموزان و چگونگي ارتباط با كادر اجرايي مدارس توضيحاتي ارائه كرد.

حجت الاسلام بيات افزود: طرح اعزام به مدارس با همكاري نماينده طلاب كرمانشاهي مقيم قم صورت گرفته است كه دراولين مرحله اين طرح 40 نفر از مبلغين موفق به مدت 7 روز و در 2 نوبت به مدارس در مقاطع دبستان، راهنمايي و دبيرستان اعزام و برنامه هائي همچون سخنراني، گفتمان ديني، كلاس داري و پرده خواني و نماز جماعت را اجرا كردند.

بيات تاكيد كرد: اين مبلغان مجموعا 250مركز آموزشي را با 1100 برنامه تحت پوشش قرار دادند.

مسئول اعزام و استقرار روحانيون اداره كل تبليغات اسلامي كرمانشاه عنوان كرد: مبلغان مذكور از اول وقت مدرسه وارد مدرسه مي شوند و تا آخر وقت اداري و آخرين ساعت آموزشي همراه با دانش آموزان از مدرسه خارج مي شوند و از اين طريق ارتباط گرم و صميمي بين آنها و دانش آموزان و معلمان برقرار مي شود.

حجت الاسلام مجتبي بيات در پايان گفت: مرحله دوم اين طرح نيز از تاريخ 13/12/90 شروع شده است و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.

برگزاري گفتمان كارگاهي با موضوع مهدويت در كنگاور

حجت الاسلام مصيب خزايي كارشناس برنامه به فرمايشات گوهر بار امام هفتم حضرت موسي ابن جعفر اشاره كرد كه فرمود:
هنگامي كه پنجمين امام از اولاد من پنهان شود، براي حفظ دين خود به خدا پناه بريد مبادا كسي دين را از كف شما بربايد ، اين فرزند ( حضرت مهدي) غيبتي دارد كه بعضي از معتقدان به وي از اعتقاد خود برمي گردند غيبت او امتحاني است كه خداوند بندگان خود را بدان وسيله امتحان مي كند.

كارشناس برنامه در ادامه با اشاره به مقام والاي منتظران ظهور گفت: يكي ازصفات خوب و شايسته بندگان خالص خداوند، اميدواري به رحمت و فيض الهي است و اين كه در حساس ترين و سخت ترين شرايط نيز از لطف الهي غافل نشوند.

وي افزود: دوستان حضرت مهدي با جان و دل منتظر طلوع او هستند تا بتوانند در ركاب آن بزرگوار اهداف و آرمان هايي الهي را بر روي زمين پياده كنند و هيچ گاه در مقابل مشكلات و حتي دشمنان خود ذره اي انفعال و تزلزل به خود راه نمي دهند .

برگزاري گفتمان جوان با عنوان بصيرت ديني دردالاهو

حجت الاسلام تركاشوند كارشناس مراسم درسخناني گفت: باتوجه به برنامه هاي بسياردشمنان و هجمه هاي فرهنگي غرب برعليه جوانان ايران، لذا تقويت پايه هاي بصيرت ديني در ميان اين قشراز جامعه بسيار ضروري است و مانع ازنفوذ دشمن و توطئه هاي آنان را نقش بر آب خواهد شد.

وي تاكيد كرد: تقويت بصيرت ديني درجوانان جامعه رابه سوي تعالي وكسب معنويات ديني وقرآني سوق خواهددادوموجب رشدوبالندگي جوانان رادرپي خواهدداشت.

تركاشوند درادامه افزود: تنها با تقويت بصيرت ديني مي توان به مقابله با تهاجمات فرهنگي دشمنان پرداخت و پايه هاي آموزه هاي ديني و مباني اسلام را درنسل هاي جوان و نوجوان جامعه تحكيم كردو در رفع مسايل و شبهات ديني جوانان مي تواند كمك مضاعفي به رشد و اعتلاي آنان كند، و براي تحقق اين امرتوجه به فعاليت هاي فرهنگي بايد بر مبناي بصيرت ديني ضروري است.

درادامه شركت كنندگان سئوالات خودرامطرح وپاسخهاي لازم ازسوي كارشناس مراسم داده شد.

ثبت 65 مسجد كنگاور درپورتال ملي مساجد

حجت الاسلام مجتبي فتح الهي نژاد رئيس اداره تبليغات اسلامي كنگاور گفت: اين طرح بنا به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر لزوم تجهيز مساجد به فن آوريهاي نوين اطلاع رساني و وجود بستر مناسب براي فعال سازي مساجد در حوزه اينترنت بنا شده است و طراحي ، پياده سازي پورتال مساجد بسترتعاملات فرهنگي و اسلامي يك مسجد با مخاطبين حقيقي و حقوق را فراهم مي كند.

وي افزود: پورتال مذكور علاوه بر امكان دسترسي به كليه منابع اطلاعاتي ، مراكزاطلاع رساني و ارائه آنها در يك ساختار يكپارچه قابل دريافت و انتقال درخواست ها و نظرات مخاطبين به مراكز را داراست.

حضورگسترده مردم درانتخابات لبيك به ولي فقيه بود

حجت الاسلام علي اوسط كماسي رئيس اداره تبليغات اسلامي اسلام آبادغرب درجمع نمازگزاران مسجد امام خميني (ره) اسلام آبادغرب گفت: حضور آگاهانه و سرنوشت ساز مردم شريف اسلام آبادغرب در صحنه دفاع و استمرار انقلاب اسلامي، حماسه ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي بود.

كماسي افزود: مجلس شوراي اسلامي جايگاه رفيعي در نظام جمهوري اسلامي ايران دارد و گزيده و عصاره فضائل ملت و يكي از نمادها و اركان مردم‌ سالاري ديني مجلس شوراي اسلامي و مردمي ‌ترين نهادي است كه نمايندگان مردم به عنوان وكلاي ملت رابط مستقيم بين مردم و مطالبات و خواسته‌هاي آنان با نظام اسلامي است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي تاكيد كرد: انباشته شدن هر چه بيشتر آراي مردم در پشت اين سد ركين نظام اسلامي، موجب تقويت و تحكيم آن خواهد بود.

وي تصريح كرد: مشاركت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب نمايندگان، خود حقيقت مردمي بودن اين نظام را در سطح جهاني آشكارتر مي‌سازد.

وي در پايان تاكيد كرد: حماسه حضور و بيعت مجدد با منويات بنيا نگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني قدس سره و لبيك رسائي بود به نداي آسماني حضرت آيت الله خامنه‌اي، كه پيوند ولائي ناگسستني بين امت و امام را براي بار ديگر به جهانيان نشان داد.

تقدير وتشكر فرماندارسنقروكليايي از اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان

غلامرضا حيدري فرماندار سنقروكليايي، درسخناني از زحمات و تلاشهاي اداره تبليغات اسلامي در جهت اعزام مبلغين به مساجد شهر و روستا، برگزاري محافل انس با قرآن كريم و كلاسهاي آموزشي قرآن كريم و ويژه ائمه جماعات ومداحان تقدير وتشكر بعمل آورد.

حيدري با بيان اينكه اداره تبليغات اسلامي در اين شهرستان در جهت تبليغ معارف دين مبين اسلام بركات ارزشمندي داشته است و دهه فجر نيز با اجراي 20برنامه مختلف تاثير گذار بوده است افزود: ساماندهي، نظارت و حمايت از هيئات مذهبي ، مساجد، كانون مداحان، شوراي هيئات مذهبي و استقرار روحانيون دائم در روستاها از موارد ديگري است كه اين اداره به نحو احسن ايفاي نقش كرده است.

معرفي روحاني مستقر روستاي گاومخل گيلانغرب

حجت الاسلام عزيزي سرپرست اداره تبليغات اسلامي گيلانغرب در سخناني كوتاه ثمرات حضور روحاني را براي اهالي تشريح كرد سپس حجت الاسلام سجاد شكري را به عنوان روحاني مستقر مسجد اين روستا معرفي و اظهار اميدواري كرد كه باحضور روحانيون برنامه هاي مذهبي در اين مسجد و سطح روستاي گاومخل رشد ورونق بگيرد.

ديدار روحاني مستقر روستاي گاومخل با سرپرست اداره تبليغات اسلامي گيلانغرب

حجت الاسلام مهدي عزيزي سرپرست اداره تبليغات اسلامي گيلانغرب ضمن توصيف نقش ارزنده روحانيت در جهت نشر معارف دين گفت: بهترين تبليغ براي دين و جذب حداكثري وظيفه اي است كه برعهده همگان و به ويژه روحانيت نهاده شده است.

حجت الاسلام شكري كه به تازگي به عنوان روحاني مستقر روستاي گاومخل معرفي شده است ضمن تشكر از رئيس و كاركنان اداره تبليغات اسلامي شهرستان اعلام اميدواري كرد كه با برنامه ريزي مناسب مبلغ خوبي براي اسلام و انقلاب اسلاميمان باشيم.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن