تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816556977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرودگاه هیترو لندن به هواپیمای ایرانی بنزین نداد !!


واضح آرشیو وب فارسی:تکناز:
فرودگاه هیترو لندن به هواپیمای ایرانی بنزین نداد !!
مقامات فرودگاه هیترو لندن تصمیم گرفته اند به هواپیماهای شرکت هواپیمایی ایران ایر بنزین تحویل ندهند تا این هواپیماها مجبور باشند برای سوخت گیری در یک مکان دیگر توقف کنند که نتیجه عملی این تغییر مسیر پرواز، سه ساعت تأخیر در رسیدن به مقصد است....        این اقدام مستند به قطعنامه تحریم کنگره امریکا و اتحادیه اروپا اعمال می شود.
بر این اساس، هواپیماهای ایرانی در فرودگاه وین و یا فرودگاه دیگری در مسیر ضمن توقف سه ساعته و سوخت گیری مجدد به پرواز ادامه می دهند که در نتیجه آن، مسیر شش ساعته لندن- تهران را به مسیر بیش از 9 ساعته تبدیل خواهد کرد.
این اقدام مقامات فرودگاه بین المللی هیترو لندن که به بهانه منع فروش بنزین و فرآورده های نفتی به ایران انجام می شود، می تواند بیش از اینکه به شرکت ایران ایر ضربه بزند، برای شرکت خطوط هوایی بی-ام-ای مشکلاتی ایجاد خواهد کرد چرا که ایران ایر دارای سه پرواز به مقصد لندن است و بی-ام-ای دارای هفت پرواز در هفته به مقصد تهران است.
این در حالی است که تاکنون آیین نامه قعطنامه جدید اتحادیه اروپایی به گمرکات و سایر مراجع کشورهای عضو این اتحادیه ابلاغ نشده است و مشخص نیست به چه دلیل این شرایط در فرودگاه لندن ایجاد شده است که هیچ کدام از شرکت های فروشنده بنزین هواپیما حاضر به فروش بنزین به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه هیترو لندن نیستند.
در عین حال به نظر می رسد مقامات هواپیمایی ایران باید در دفاع از حقوق قانونی و مسلم خود جدیت بیشتری نشان دهند، چرا که تحویل ندادن سوخت با مقررات و قوانین "ایکائو" مطابقت ندارد و طبق مفاد اساسنامه ایکائو در هیچ شرایطی، یک کشور نمی تواند مانع سوخت گیری برای پرواز هواپیماها شود.
هواپیماهای ایران ایر باید بتوانند در فرودگاه های محل فرود خود سوخت گیری کنند و در مقابل دلالان و واسطه هایی بایستد که برای افزایش قیمت و به جیب زدن سودهای هنگفت، اقدام به سرگردانی مسافران کرده اند.
این درحالی است که هواپیماهای بی-ام-ای سرویس هواپیمایی انگلستان به راحتی در هفته هفت پرواز به ایران دارد و در فرودگاه ایران سوخت گیری می کند و باید در این زمینه مقابله به مثل شود.
این شیوه برخورد با مسافرین ایرانی که نشان دهنده ضعف طرف های اروپایی و به منظور ناراضی تراشی در ایران است بر خلاف ادعاهای مکرر مقامات این کشورها مبنی بر این است که هدف از تحریم ها مردم ایران نیستند. گفتنی است پیش از این فرودگاه فرانکفورت آلمان نیز سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرد که به همین دلیل هم اکنون هواپیماهای ایرانی مسیر فرانکفورت - تهران برای سوخت گیری در فرودگاه وین توقف می کنند.    







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تکناز]
[مشاهده در: www.taknaz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن