تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816157922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرونده كهريزك سعيد مرتضوي باز است؛ مديرعاملي تامين اجتماعي‌اش نكنيدمطهري: سخنان رهبري درباره بيداري اسلامي يادآور سخنان جمال‌الدين اسدآبادي استخبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: سخنان آتشين مقام معظم رهبري درباره بيداري اسلامي كه بر مردم منطقه تاثير بسزايي داشته است، انسان را به ياد سخنان سيد جمال‌الدين اسدآبادي مي‌اندازد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پرونده كهريزك سعيد مرتضوي باز است؛ مديرعاملي تامين اجتماعي‌اش نكنيدمطهري: سخنان رهبري درباره بيداري اسلامي يادآور سخنان جمال‌الدين اسدآبادي استخبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: سخنان آتشين مقام معظم رهبري درباره بيداري اسلامي كه بر مردم منطقه تاثير بسزايي داشته است، انسان را به ياد سخنان سيد جمال‌الدين اسدآبادي مي‌اندازد.
خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: سخنان آتشين مقام معظم رهبري درباره بيداري اسلامي كه بر مردم منطقه تاثير بسزايي داشته است، انسان را به ياد سخنان سيد جمال‌الدين اسدآبادي مي‌اندازد.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز (سه‌شنبه) طي نطق ميان دستور در صحن علني مجلس اظهار داشت: مشاركت ملت ايران در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شرايط ويژه جهاني كشورمان از يك سو نشان‌دهنده رشد اجتماعي و سياسي ملت ايران است كه در طول 33 سال عمر جمهوري اسلامي به دست آمده است.

وي افزود: از سوي ديگر اين حضور پيام روشني براي غرب سلطه‌گر خصوصا آمريكا و اشغالگران قدس دارد كه آنها با اراده فولادين براي حفظ انقلاب اسلامي مواجه است و تحريم اقتصادي و تهديد نظامي آب در هاون كوبيدن است و مجبورند براي حل مسائل منطقه خاورميانه و جهان با ايران همكاري كنند.

اين نماينده مجلس ادامه داد: البته مسئولان اجرايي كشور مشاركت خوب مردم در انتخابات را به معناي درستي همه رفتارهاي خود تلقي نكنند چرا كه مردم انتقادات زيادي از نحوه مديريتي اقتصادي و فرهنگي كشور و از نوع برخورد با منتقدان و معترضان دارند اما همواره براي حفظ اصل انقلاب و نظام جمهوري اسلامي وارد ميدان ‌مي‌شوند تا پيام خود را به غرب زورگو برسانند.

مطهري با تشكر از مردم تهران، ري، اسلام‌شهر و شميرانات گفت: با وجود اينكه نام اينجانب در هيچ يك از دو فهرست مشهور يعني جبهه متحد اصولگرايي و جبهه پايداري وجود نداشت و تخريب گسترده و سازمان يافته‌اي نيز عليه من انجام شد، راي قابل توجهي به بنده دادند، سپاسگزارم.

وي اضافه كرد: اين امر حاكي از آن است كه تفكر و گفتمان صداي ملت كه با همه آرمان‌هاي اوليه انقلاب اسلامي از جمله رعايت حقوق مردم بر حكومت و آزادي بيان تاكيد دارد، مورد استقبال مردم حوزه انتخابيه تهران قرار گرفته است.

اين نماينده مجلس در ادامه سخنان خود تصريح كرد: به عنوان نمونه‌اي از تخريب‌هايي كه عليه بنده صورت گرفت به ذكر اين نكته بسنده مي‌كنم؛ در روزهاي پنجشنبه و جمعه يعني روز قبل از انتخابات و روز انتخابات كه تبليغات ممنوع است، چند پيامك به طور گسترده در سطح تهران ارسال شد كه يكي از آنها چنين است:

" مزخرفات علي مطهري عوضي در دانشگاه الزهرا: مقام عدالت بالاتر از ولايت است، ولايت فقيه يعني استبداد و ولي فقيه يعني مستبد منتهي ولي فقيه ما مستبد عادل است. لطفا شخصيت اين مردك عوضي را به مردم نشان دهيد. انتهاي پيام".

مطهري بر همين اساس ادامه داد: اين پيامك‌ها در حالي ارسال مي‌شد كه متن سخنان من اين بوده است "اينكه مي‌گويند ولايت بالاتر از عدالت است، حرف غلطي است و تفكر اشعري‌‌گري و بر ضد تفكر شيعه است و خدا هم بر اساس عدالت عمل مي‌كند و بالاتر از عدالت نيست بلكه عين عدالت است.

به تعبير شهيد مطهري عدالت مقياس دين است نه دين مقياس عدالت. آنچه عدل است خدا انجام مي‌دهد و آنچه خدا انجام مي‌دهد، عدل است. دو گروه برداشت غلطي از ولايت فقيه دارند. يكي روشنفكراني امثال سروش كه ولايت فقيه را به استبداد ظالم تفسير مي‌كند و ديگر افراد و گروه‌هاي تندرو و افراطي كه عملا ولايت فقيه را به معناي استبداد عادل مي‌دانند. در حالي كه ما ولايت فقيه را عاملي براي جلوگيري از استبداد دولت‌ها مي‌دانيم و آن را در تضاد با آزادي و دموكراسي نمي‌بينيم".

وي ادامه داد: اين كجا و آن پيامك موذيانه كجا. لذا در همين جا از مقامات امنيتي و اطلاعاتي درخواست مي‌كنم كه منشا ارسال آن پيامك عليه اينجانب را به جامعه معرفي و مجازات كنند.

اين نماينده مردم تهران در خانه ملت افزود: اينكه مردم تهران واقعيت را از پس چندين پرده فريب و تخريب درك مي‌كنند و پس از اجراي پروژه‌هاي مختلف عليه اينجانب مانند رد صلاحيت در هيئت اجرايي، حذف نام من از فهرست جبهه متحد اصولگرايان در حالي كه 7 راي مثبت از 12 راي را كسب كرده بودم و نيز پروژه تخريب جدي بنده در ايام تبليغات و پس از آن باز هم راي قابل توجهي به بنده مي‌دهند، بايد زنگ خطري براي انحصارطلباني باشد كه به جاي آنكه در پي تنظيم فهرستي از كانديداهاي اصلح و تشكيل مجلس قوي و كارآمد باشند، دنبال تنظيم فهرستي هستند كه به موجب آن آقاي الف يا ب رئيس مجلس بعدي باشد.

مطهري بر همين اساس ادامه داد: اين يعني خيانت به مردم و بازي با آرمان‌هاي انقلاب. جبهه متحد اصولگرايان بايد براي آينده سازوكار درستي را طراحي كند. اينكه چند تن از اعضاي 8+7 خود كانديدا باشند و ابتدا براي خود راي‌گيري كنند و نام خودشان را در فهرست قرار دهند و سپس درباره رقباي شان تصميم‌گيري كنند خلاف عدالت و اصولگرايي است.

وي با تشكر از خاتمي براي شركت در انتخابات و تلاش براي آشتي دادن گروهي كه با نظام قهر كرده بودند، گفت: اساسا قهر با نظام معني ندارد. همچنان كه انسان با فرزند خود قهر نمي‌كند. قهر مصلحان جامعه با نظام يعني باز شدن ميدان براي افراد افراطي و تندرو و رخنه فرصت‌طلبان و افتادن انقلاب به دست نااهلان و به حاشيه رانده شدن انقلابيون اصيل و راستين، همان بلايي كه بر سر انقلاب مشروطه آمد.

اين نماينده مجلس در ادامه سخنان خود تاكيد كرد: كساني از اصلاح‌طلبان كه به طور فعال در انتخابات شركت كردند روش درست‌تري را نسبت به آنها كه به طور كمرنگ شركت كردند، اتخاذ نمودند. اگر كساني مطالباتي در مورد حوادث پس از انتخابات سال 88 از نظام دارند، بايد از راه خودش وارد مي‌شدند نه از راه شركت نكردن در انتخابات و ميدان را به حريف واگذار كردن و به نوعي در جهت خواست دشمن حركت كردن.

مطهري با اشاره به طرح سؤال از رئيس جمهور گفت: اين مسئله قرار است يكشنبه يا سه‌شنبه هفته آينده در مجلس بررسي شود و رئيس جمهور با حضو در صحن مجلس به سؤالات نمايندگان پاسخ دهد البته جاي اين پرسش از هيئت رئيسه مجلس است كه چرا اين حضور در همين هفته كه فرصت قانوني است انجام نمي‌شود.

وي اضافه كرد: نكته قابل ذكر اين است كه چرا روزنامه دولتي ايران اين مقدار عليه اين حق قانوني ملت جوسازي مي‌كند؟ چرا اينقدر از موضوعي كه صرفا يك پرسش و پاسخ ساده و يك گفت‌وگو است و قطعا موجب حسن تفاهم مجلس و دولت مي‌شود، مي‌هراسد.

اين نماينده مجلس با توصيه به مديران روزنامه دولتي ايران تصريح كرد: يك مسئله ساده را تبديل به يك مسئله جنجالي نكنند و اخلاق اسلامي را رعايت كنند.

مطهري در ادامه از دولت به خاطر قطع فروش نفت به انگليس و فرانسه كه موجب حفظ عزت ملت ايران مي‌شود، سپاسگزاري كرد و گفت: همچنين از رئيس جمهور مي‌خواهم در تصميم خود مبني بر انتصاب سعيد مرتضوي به مديرعاملي سازمان تامين اجتماعي تجديدنظر كند چراكه پرونده وي در خصوص بازداشت‌هاي كهريزك همچنان مفتوح است تا آنجا كه حكم قضاوت وي براي هموار شدن راه رسيدگي به اين پرونده تعليق شد.

وي همچنين از احمدي‌نژاد خواست به جاي اين حكم براي مرتضوي با قوه قضائيه همكاري كرده و راه رسيدگي به پرونده كهريزك را هموار كند و طوري اقدام نكند كه مردم احساس تبعيض بين خود و مقامات دولتي كنند چنانچه در خصوص بازپرسي از معاون اول رئيس‌جمهور در محل دفتر ايشان چنين موضوعي احساس شد.

اين نماينده مردم تهران با اشاره به اهميت بيداري اسلامي در منطقه و شمال آفريقا گفت: رهبر انقلاب از همان ابتدا و زماني كه بسياري در حال ترديد بودند، حمايت جدي از اين بيداري اسلامي داشتند و حتي سقوط ديكتاتور مصر در آينده نزديك را پيش‌بيني كردند و بر تاثير متقابل انقلاب اسلامي ايران و نهضت‌هاي منطقه تاكيد كردند.

مطهري افزود: اكنون خط مقدم نبرد آمريكا و اسرائيل با ايران به

مرزهاي خاورميانه و شمال آفريقا منتقل شده است لذا حمايت جدي ما از اين نهضت‌ها يك واجب عقلي است همچنين سخنان آتشين مقام معظم رهبري درباره بيداري اسلامي كه بر مردم منطقه تاثير بسزايي داشته است، انسان را به ياد سخنان سيد جمال‌الدين اسدآبادي مي‌اندازد.

انتهاي پيام/

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن