تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816420188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهروان پس از سرپرستي سازمان ليگ: كارم را از امروز شروع مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: بهروان پس از سرپرستي سازمان ليگ: كارم را از امروز شروع مي‌كنم
ايران ورزشي – اولين جلسه هيات رييسه با حضور علي كفاشيان، مهدي محمد نبي، سيدهادي آيت‌اللهي، فريده شجاعي، غلامرضا بهروان، عليرضا رحيمي، شهاب‌الدين عزيزي خادم، حيدر بهاروند و فريدون اصفهانيان برگزار شد. در ابتداي جلسه علي كفاشيان-رييس فدراسيون - ضمن تشكر از وزير ورزش و جوانان، معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان، اعضاي مجمع، اعضاي هيات رييسه قبلي فدراسيون و كليه رسانه‌ها به دليل برگزاري بسيار مطلوب مجمع فدراسيون و تبريك به اعضاي جديد هيات رييسه گفت: «ما امانتدار راي اعضاي مجمع هستيم و بايد برنامه‌هاي كوتاه مدت و بلند مدت فدراسيون كه در دستور كار هيات رييسه و كميته‌ها قرار گرفته است را به صورت جدي مورد بررسي قرار داده تا از اين طريق بسترسازي براي توسعه پايدار فوتبال كشور را فراهم كنيم. بايد درخصوص تامين منابع مالي و منابع انساني فدراسيون، برنامه‌هاي بسيار مدوني را تدوين و به اجرا درآوريم. مسابقات داخلي كشور در رشته‌هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي در رده بانوان و آقايان را به صورتي مطلوب و مطابق با استانداردهاي بين المللي سازماندهي كنيم. از سوي ديگر توجه ويژه به تيم‌هاي ملي و رويدادهاي مهم پيش‌رو از اهميت بسياري برخوردار است. همچنين سازماندهي باشگاه‌هاي كشور به نحو مطلوب و مطابق استانداردهاي تعريف شده را مدنظر قرار دهيم.» در ادامه نشست اعضاي جديد هيات رييسه مطالبي را درخصوص پيشنهادهاي اجرايي و سياستگذاري در بخش‌هاي مختلف اعلام كردند و مقرر شد در جلسه‌اي كه هفته آينده برگزار مي‌شود، نظرات و پيشنهادهاي خود را به صورت مكتوب ارائه كنند. ضمنا همگي اعضاي هيات رييسه تاكيد داشتند، ضمن قدردان بودن از زحمات يكايك اعضاي مجمع نسبت به انسجام هر چه بيشتر هيات‌ها و باشگاه‌هاي كشور، اقدامات لازم به عمل آيد. در پايان نشست، غلامرضا بهروان با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان ليگ برتر انتخاب شد تا جانشين عزيزمحمدي شود. بهروان از امروز سرپرست سازمان ليگ است تا برنامه‌ريزي بازي‌ها را انجام دهد. «با نحوه برگزاري انتخابات رياست فدراسيون فوتبال، اعضاي مجمع نشان دادند كه توصيه پذير نيستند.» غلامرضا بهروان در پايان مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال با بيان اين مطلب مي‌گويد: «انتخابات خوبي بود و اعضا با مطالعه، رأي خود را دادند. كانديداها برنامه داشتند و اهالي مجمع هم نقطه نظر خود را در اين مورد داشتند. به نظرم نقطه قوت اين مجمع پايمردي اعضا و بي‌توجهي به حاشيه‌هاست. ديديد كه به هيچ‌كسي توصيه آنچناني نشد و مجمع نشان داد توصيه‌پذير نيست و نقطه نظرات خودش را دارد.» رييس سازمان ليگ آزادگان درباره اينكه منتقمي در انتخابات راي نياورد، ادامه مي‌دهد: «منتقمي هم در ليست كفاشيان بود و هم در ليست قريب اما مجمع نشان داد كه تفكر و برنامه خاص خودش را دارد و در نهايت هم تصميم‌گيري خودش را كرد.» او درباره اينكه قرار است كميته مسابقات و سازمان ليگ با ليگ آزادگان ادغام شود، مي‌گويد: «درست است، تمام مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي و حتي فوتبال بانوان زير نظر كميته مسابقات برگزار مي‌شود و اين موضوع طبق نظر و چارت فيفا است. شايد آنها براي خود زيرمجموعه‌هايي داشته باشند اما برنامه‌ها بايد يكپارچه و واحد ارائه شود.»
بهروان در مورد سرپرستي سازمان ليگ برتر با تصميم هيات رييسه جديد فدراسيون مي‌گويد: «آقاي كفاشيان اين موضوع را در جلسه مطرح كردند و اعضا در نهايت تصميم گرفتند چون من به كار آشنايي دارم سرپرستي سازمان ليگ را برعهده بگيرم. اينجا خانه عزيزمحمدي است و من از ايشان اجازه مي‌گيرم ولي به خاطر تكليف هيات رييسه كار خودم را از همين سه‌شنبه شروع مي‌كنم و مديريت سازمان ليگ را در دست مي‌گيرم تا زماني كه رييس آن مشخص شود.»

ZOOM
با توجه به تغيير و تحولات انجام شده در مديريت سازمان ليگ برتر، غلامرضا بهروان سرپرست جديد اين مجموعه از امروز رسما كار خودش را شروع خواهد كرد. روز گذشته به محض انتشار خبر بركناري عزيز محمدي از سازمان ليگ خبري منتشر شد مبني بر اينكه به رييس سابق سازمان ليگ گفته‌اند وسايل خودش را از دفتر رياست سازمان ليگ جمع‌آوري كند تا مديريت جديد كار خودش را شروع كند. هر چند ديروز خبر معرفي عزيزمحمدي از سوي كفاشيان به عنوان نايب رييس دوم در رسانه‌ها منتشر شد اما اگر قرار بود كفاشيان دوباره با عزيزمحمدي كار كند، هيچ وقت براي او جانشين تعيين نمي‌كرد.

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن