تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/كميته امداد چشم اميد مستضعفان/قريب: جمع‌آوري بيش از 960 ميليون ريال صدقه در نهبندانخبرگزاري فارس: رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان از جمع‌آوري مبلغي بيش از 960 ميليون و 281 هزار ريال صدقه در اين شهرستان طي سال جاري خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /كميته امداد چشم اميد مستضعفان/قريب: جمع‌آوري بيش از 960 ميليون ريال صدقه در نهبندانخبرگزاري فارس: رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان از جمع‌آوري مبلغي بيش از 960 ميليون و 281 هزار ريال صدقه در اين شهرستان طي سال جاري خبر داد.
خبرگزاري فارس: رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان از جمع‌آوري مبلغي بيش از 960 ميليون و 281 هزار ريال صدقه در اين شهرستان طي سال جاري خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از نهبندان، علي قريب صبح امروز در جمع كاركنان و دانش‌آموزان زيرپوشش اين نهاد اظهار داشت: هم‌اكنون مجموع خانوارهاي زيرپوشش اين نهاد 3 هزار و 904 خانوار با جمعيت 10 هزار و 394 نفر هستند.

وي با بيان اينكه مددجويان عادي كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان يك‌هزار و 786 خانوار به تعداد 5 هزار و 934 نفر هستند، تصريح كرد: مددجويان طرح شهيد رجايي نيز 2 هزار و 118 خانوار با جمعيت 4 هزار و 460 نفر زير پوشش اين نهاد قرار دارند.

*مبلغي بيش از 22 ميليارد ريال مستمري به مستمري‌بگيران امداد اعطا شده است

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان يادآور شد: در 11 ماه سال جاري مبلغي بالغ بر 22 ميليارد و 766 ميليون ريال به‌عنوان مستمري به مستمري‌بگيران اين نهاد پرداخت شده است.

قريب، ميزان پرداخت كمك موردي ويژه به خانوارهاي مددجويان و اقشار نيازمند شهرستان را يك‌هزار و 11 خانوار به ارزش ريالي يك‌ميليارد و 987 ميليون ريال عنوان كرد و افزود: اين كمك‌ها در سرفصل‌هاي كمك به معيشت زندگي، بهداشت، خدمات تحصيلي، تهيه لوازم ضروري زندگي، بدهي وام و كمك هزينه ازدواج پرداخت شده است.

وي اذعان داشت: تعداد خانوارهاي با زن سرپرست زيرپوشش كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان يك‌هزار و 698 خانوار با جمعيت 2 هزار و 923 نفر هستند.

*بيش از 14 ميليارد ريال براي طرح‌هاي اشتغال پرداخت شد

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان با اشاره به اينكه در 11 ماه سال جاري تعداد 39 خانوار جديد با جمعيت 135 نفر زيرپوشش اين نهاد قرار گرفتند، اظهار داشت: در 11 ماه امسال نيز تعداد 267 خانوار با جمعيت يك‌هزار و 151 نفر با خودكفا شدن و توانمندسازي شدن از زيرپوشش كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان خارج شدند.

قريب ادامه داد: طي سال جاري به خانوارهاي مددجويان بابت هزينه‌هاي درماني مبلغ 128 ميليون و 926 ميليون ريال كمك شده است.

وي از اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي به منظور 210 خانوار با پرداخت مبلغ 14 ميليارد و 971 ميليون ريال تسهيلات در سال جاري خبر داد و گفت: از اين ميزان تسهيلات 12 ميليارد 600 ميليون ريال از محل تبصره‌هاي قانون بودجه و تسهيلات بانكي براي 162 مورد بوده است و 48 مورد نيز از تسهيلات قرض‌الحسنه اين نهاد پرداخت شده است.

*براي 565 نفر از متقاضيان پرونده مشاغل خانگي تشكيل شد

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان با بيان اينكه در حال حاضر براي 565 نفر از متقاضيان مشاغل خانگي اين شهرستان پرونده تشكيل داديم، تصريح كرد: اين نهاد به 10 از متقاضيان مشاغل خانگي اين شهرستان تا كنون مبلغ 460 ميليون ريال تسهيلات پرداخت كرده است.

قريب افزود: براي 123 خانوار تاكنون پرونده وام قرض‌الحسنه كارانگيزي تشكيل و در اين راستا مبلغ 659 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است.

وي با اشاره به اينكه اين نهاد از يك‌هزار و 440 دانش‌آموز و 150 دانشجو و طلبه حمايت مي‌كند، اظهار داشت: هم‌اكنون تعداد 92 دانش‌آموز زيرپوشش اين نهاد از مجتمع‌هاي خوابگاهي ريحانه و شهيد مطهري كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان بهره‌مند مي‌شوند.

*بيش از يك ميليارد ريال براي امور فرهنگي هزينه شد

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان ادامه داد: از ابتداي سال تاكنون مبلغي بيش از يك ميليارد ريال براي امور و برنامه‌هاي فرهنگي و معنوي دانش‌آموزان، دانشجويان و طلبه‌هاي زيرپوشش اين نهاد هزينه شده است.

قريب از پرداخت وام قرض‌الحسنه كارگشايي به 978 خانوار مددجو و غير مددجوي اين شهرستان به ارزش 3 ميليارد و 700 ميليون ريال طي سال جاري خبر داد و گفت: امسال براي ساخت مسكن و بحث‌هاي عمراني358 نفر از مددجويان مبلغي بيش از 766 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است همچنين به منظور يك مورد پرداخت وام مسكن براي غير مددجو به ارزش 50 ميليون ريال اقدام كرديم.

وي با بيان اينكه در سال جاري مبلغي بالغ بر 960 ميليون و 281 ميليون ريال صدقه از سطح شهرستان جمع‌آوري شده است، ادامه داد: اين ميزان درآمد صدقات از محل 4 هزار صندوق صدقات نصب و توزيع شده بين خيرين سطح شهرستان جمع‌آوري شده است.

*امسال درآمدهاي كميته امداد نهبندان بيش از 4 ميليارد ريال بود

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) نهبندان تصريح كرد: در سال جاري مبلغي بالغ بر يك‌ميليارد و 398 ميليون ريال به 134 زوج جوان اين شهرستان كمك شده است.

قريب با اشاره به اينكه اين نهاد هم‌اكنون از 562 يتيم زير 18 سال حمايت مي‌كند، افزود: اين تعداد ايتام شهرستان يك‌هزار حامي دارند كه امسال كمك‌هاي مالي حاميان خيرانديش به اين تعداد ايتام مبلغي بيش از 2 ميليارد و 244 ميليون ريال بوده كه نهبندان در اين زمينه مقام نخست را در بين ساير شهرستان‌هاي خراسان جنوبي كسب كرده است.

وي گفت: مجموع درآمدهاي اختصاصي و كمك‌هاي مردمي جمع‌آوري شده اين نهاد در سال جاري رقمي بالغ بر 4 ميليارد و 412 ميليون ريال بوده است.

انتهاي پيام/ح10

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن