تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816424264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش خبري/تركيب نمايندگان لرستان در مجلس نهم/ انتخاب چهار نماينده به دور دوم كشيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش خبري/تركيب نمايندگان لرستان در مجلس نهم/ انتخاب چهار نماينده به دور دوم كشيده شد
تركيب نمايندگان لرستان در مجلس نهم/ انتخاب چهار نماينده به دور دوم كشيده شد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: با نهايي شدن نتايج انتخابات دور نهم مجلس شوراي اسلامي در استان لرستان تركيب پنج نماينده استان در مجلس نهم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مطابق اعلام ستاد انتخابات استان لرستان با پايان يافتن شمارش آرا نمايندگان شهرستانهاي اليگودرز، سلسله و دلفان و كوهدشت در مجلس شوراي اسلامي مشخص شدند.

همچنين نمايندگان نخست حوزه هاي انتخابيه خرم آباد و دوره چگني و همچنين بروجرد و اشترينان در خانه ملت اعلام و انتخابات نفرات دوم در اين حوزه هاي انتخابيه به دور دوم كشيده شد.

همچنين انتخابات در دو حوزه انتخابيه پلدختر و دورود و ازنا براي انتخاب دو نماينده به دور دوم موكول شد.

اين در حاليست كه همان ساعات ابتدايي شب گذشته خبرگزاري مهر نسبت به اعلام نتايج اوليه انتخابات در حوزه هاي مختلف انتخابيه استان اقدام كرده بود كه با نهايي شدن نتايج صحت اخبار مهر تاييد شد.

رئيس ستاد انتخابات استان لرستان با تشريح جزئيات آرا در حوزه هاي انتخابيه استان به خبرنگار مهر گفت: در حوزه انتخابيه خرم آباد و دوره چگني از مجموع 256 هزار و 90 راي ماخوذه ايرج عبدي با 67 هزار و 562 راي به عنوان منتخب مردم برگزيده شد.

حسن شريعت نژاد ادامه داد: همچنين ابراهيم آقامحمدي با كسب 39 هزار و 356 راي و محمد رضا ملكشاهي راد با كسب 35 هزار و 920 راي به مرحله دوم راه يافتند.

معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان همچنين به نتيجه آرا در حوزه انتخابيه بروجرد اشاره كرد و گفت: در حوزه انتخابيه بروجرد و اشترينان از مجموع 134 هزار و 60 راي ماخوذه علاء الدين بروجردي با 41 هزار و 153 راي به عنوان منتخب مردم برگزيده شد.

شريعت نژاد ادامه داد: همچنين هادي مقدسي با كسب 30 هزار و 46 راي و بهرام بيرانوند با كسب 29 هزار و 965 راي به مرحله دوم راه يافتند.

رئيس ستاد انتخابات استان لرستان يادآور شد: همچنين در حوزه انتخابيه شهرستان كوهدشت نيز از مجموع 115 هزار و 79 راي ماخوذه الهيار ملكشاهي با كسب 47 هزار و 88 راي به عنوان منتخب مردم برگزيده شد.

شريعت نژاد به جزئيات آرا در حوزه انتخابيه دورود و ازنا اشاره كرد و گفت: در اين حوزه انتخابيه نيز از مجموع 13 هزار و 554 راي ماخوذه حسين گودرزي با كسب 16 هزار و 482 راي و عباس قائد رحمت با كسب 16 هزار و 147 راي به مرحله دوم راه يافتند.

رئيس ستاد انتخابات استان لرستان همچنين جزئيات آرا در حوزه انتخابيه شهرستان پلدختر را تشريح كرد و گفت: در حوزه انتخابيه پلدختر در مجموع 52 هزار و 179 راي توسط واجدان شرايط به صندوق ريخته شد.

وي ادامه داد: از اين ميزان راي ماخوذه علي كائيدي با كسب 11هزار و 919 راي و سيد حميد كاظمي با كسب 10 هزار و 715 راي به مرحله دوم راه يافتند.

شريعت نژاد همچنين به نتيجه رسمي انتخابات اليگودرز اشاره كرد و بيان داشت: در حوزه انتخابيه اليگودرز در مجموع 64 هزار و 540 راي توسط واجدان شرايط به صندوق ريخته شد.

معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان ادامه داد: از اين ميزان راي ماخوذه محمد تقي توكلي با كسب 23 هزار و 237 راي به عنوان منتخب مردم در اين حوزه انتخابيه برگزيده شد.

وي همچنين جزئيات آرا در حوزه انتخابيه سلسله و دلفان را تشريح كرد و افزود: در حوزه انتخابيه سلسله و دلفان در مجموع 118 هزار و 385 راي توسط واجدان شرايط به صندوق ريخته شد.

شريعت نژاد ادامه داد: از اين ميزان راي ماخوذه حجت الله خدايي سوري با كسب 39 هزار و 722 راي به عنوان منتخب مردم در اين حوزه انتخابيه برگزيده شد.

اين در حاليست كه پيش از اين نيز خبرگزاري مهر در گزارشي به احتمال كشيده شدن انتخابات در برخي حوزه هاي انتخابيه استان به دور دوم به دليل رقابت تنگاتنگ كانديداها پرداخته بود.

حسن شريعت نژاد رئيس ستاد انتخابات استان پيرامون زمان برگزاري دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي مشخص شدن چهار نماينده ديگر استان، به خبرنگار مهر گفت: براساس قانون ظرف مدت يك ماه پس از تاييد صحت انتخابات در مرحله اول فرصت داريم، مرحله دوم را با هماهنگي شوراي نگهبان در آن حوزه‌هاي انتخابيه كه به دور دوم كشيده شده است، برگزار كنيم.

به هر روي اين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مرحله اول در حالي با اعلام نتايج يك گام ديگر به جلو مي رود كه استان لرستان شاهد يكي از پرشورترين انتخاباتهاي خود در طول سالهاي اخير بود.

همچنين علاوه بر مشاركت مردم در انتخابات تلاشهاي ستاد انتخابات استان و استاندار لرستان براي برگزاري انتخابات در كمال صحت و سلامت قابل تقدير بوده به طوريكه علاوه بر هيئت هاي نظارتي، اجرايي، بازرسي و انتظامي معمول در نظر گرفته شده در انتخابات، استاندار لرستان اقدام به اعزام هيئت ها و نمايندگان ويژه اي به منظور اطمينان مضاعف از سلامت انتخابات به حوزه هاي انتخابيه مختلف استان كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن