تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816913476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه اردبيل:رقابت‌ها را از امروز به رفاقت تبديل كنيد / نامزدها به فكر انتقام‌جويي نباشندخبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از تمام نامزدها و طرفداران آنها مي‌خواهيم عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي را از همين امروز تبديل به صحنه رفاقت و همدلي كنند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خطيب جمعه اردبيل:رقابت‌ها را از امروز به رفاقت تبديل كنيد / نامزدها به فكر انتقام‌جويي نباشندخبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از تمام نامزدها و طرفداران آنها مي‌خواهيم عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي را از همين امروز تبديل به صحنه رفاقت و همدلي كنند.
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: از تمام نامزدها و طرفداران آنها مي‌خواهيم عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي را از همين امروز تبديل به صحنه رفاقت و همدلي كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حجت‌الاسلام سيد حسن عاملي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردبيل اظهار داشت: حضور مردم و پايبندي به نظام ولايت از سرمايه‌هاي ارزشمند اين كشور است و مردم همچون انتخابات گذشته اين بار نيز به صلابت و پشتيباني نظام و ولايتمداري خود تاكيد دارند.

وي با اشاره به شور و حال ايام تبليغات و حضور آحاد مردم در صحنه سرنوشت‌ساز انتخاب كانديداي اصلح تصريح كرد: آنهايي كه شعار مي‌‌دهند انتخابات در ايران تشريفاتي است چشم كور خود را به روي اين همه شور و نشاط بسته‌اند.

عاملي با بيان اين‌كه در نظام اسلامي ما فرد پيروز در انتخابات از قبل تعيين شده نيست، خاطر نشان كرد: تكثر‌گرايي و رفتار عقلاني در تمام انتخابات ما موج مي‌زند و آمريكا نيز خود به سلامت و رقابتي بودن انتخابات در ايران معترف است.

اين مسئول الگوي انتخاباتي ارايه شده از سوي غرب و مزدوران منطقه‌اي آنها را يك الگوي فاسد پوسيده شده در نگرش مردم توصيف كرد و ادامه داد: تنها هدف آمريكا از تحركات منطقه‌اي و برگزاري انتخابات تشريفاتي تنها درست كردن حاشيه امنيت براي رژيم صهيونيستي است چرا كه نظام غرب دموكراسي را ابزاري براي برآورده كردن انديشه‌ها و اغراض‌آلوده خود ساخته است.

وي در ادامه اضافه كرد: با همدستي آمريكا در يمن انتخابات تك نامزدي برگزار شد در حالي كه در نظام مدعي دموكراسي برگزاري انتخابات با تك نامزد يك عيب و ايراد بزرگ است.

دشمن قصد تلخ كردن ذائقه شيرين انتخابات با شكوه را دارد

به گزارش فارس، امام جمعه اردبيل در ادامه سخنان خود با بيان اين‌كه دشمن تلاش مي‌كند تا ذائقه ملت را به رغم حماسه شكوهمند در 12 اسفند تلخ كند، بيان كرد: به رغم اين انديشه ملت ما بيدار است و از اولين دقايق امروز و شروع رأي‌گيري به صحنه آمدند تا به همه نشان دهند كه پشتوانه مردمي بزرگ‌ترين سرمايه نظام است.

عاملي گفت: با حضور ناظران تيزبين شوراي نگهبان سلامت انتخابات تضمين شده است و هيچ كس حق ندارد در امانت ملت خيانت كرده و دست‌كاري كند.

وي افزود: مردم با خيالي راحت در صحنه حاضر باشند و يقين داشته باشند كه سلامت انتخابات از چند زاويه در اين كشور تحت كنترل و نظارت است و هيچ كس نمي‌تواند در آراي حقيقي مردم دست‌كاري انجام دهد.

عاملي خطاب به كانديداها نيز تصريح كرد: كانديداي پيروز مسئوليت خطيري دارد كه اگر به عمق آن پي ببرد حتي از وحشت سنگيني مسئوليت و ترس و واهمه حتي شب‌ها نيز نمي‌خوابد.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان خاطر نشان كرد: خداوند متعال در روز قيامت به اندازه ذره‌اي خردل از ولي و سرپرست مردم در انجام وظيفه خود سئوال مي‌كند و آنهايي كه به منصب اسلامي به چشم طعمه نگاه مي‌كنند به يقين گناهشان بخشودني نيست.

وي خطاب به كساني كه در انتخابات پيروز نمي‌شوند نيز گفت: آنهايي كه در اين انتخابات رأي نمي‌آورند از بابت اين‌كه در صحنه خدمتگزاري حاضر شدند خداوند متعال اجر و پاداش آنها را مي‌دهد و رايگان صواب چهار سال نمايندگي را نصيب آنها مي‌كند.

خطيب جمعه اردبيل ادامه داد: هرگونه حركت شيطاني و زير سئوال بردن سلامت انتخابات از سوي كساني كه رأي نمي‌آورند، قابل قبول نيست و هيچ كانديدايي حق ندارد به فكر انتقام‌جويي باشد.

عاملي بيان كرد: انتخابات در ايران عامل وحدت است نه تفرقه چرا كه بلوغ سياسي مردم به انتخاب افراد صالح و شايسته كمك مي‌كند.

اهانت به ساحت قرآن كريم توهين به تمام بشريت است

امام جمعه اردبيل در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز با بيان اين‌كه اهانت‌كنندگان به ساحت قرآن كريم در افغانستان مورد مذمت مردم و مسلمانان هستند، گفت: بعد از حركت سخيف كشيش آمريكايي در آتش زدن قرآن كريم و توليد فيلم اهانت‌آميز فتنه در غرب اين بار عده‌اي مزدور صفت در افغانستان قرآن را مورد اهانت قرار دادند كه ملت‌هاي مسلمان در هفته‌هاي اخير پاسخ آنها را به روشني دادند.

عاملي حركت برنامه‌ريزي شده در كشور انگلستان در اهانت به كعبه آمال امت، خانه خدا و همچنين اهانت آشكار آلماني‌ها به سنگ حجرالاسود به عنوان نماد كند ذهن بودن مسلمانان اين بار نيز در يك حركت حقارت‌بار ديگر قرآن كريم را مورد جسارت قرار دادند كه همه نشان مي‌دهد غرب از توسعه فرهنگ و تمدن اسلامي به شدت نگران است.

وي به هجمه‌هاي زياد در عذرخواهي رئيس جمهور آمريكا از مسلمانان اشاره كرد و افزود: آنهايي كه به اين حركت اعتراض مي‌كنند چرا زماني كه به مقدسات ديگر امت‌ها از سوي رژيم صهيونيستي اهانت مي‌شود، واكنشي نشان نمي‌دهند و احساس مي‌كنند بايد امت اسلامي را مورد اهانت و جسارت قرار دهند.

عاملي تصريح كرد: در همين كشور همسايه ما آذربايجان كتاب شيطاني سلمان رشدي در اهانت به نبي مكرم اسلام چاپ و توزيع شد و به يقين اين اهانت‌ها آخرين اهانت نمي‌باشد اما آن چه مشخص است بي‌توجهي به 1.5 ميليارد نفر جمعيت مسلمان دنيا است كه سعي مي‌كنند آنها را تحت فشار قرار دهند.

وي خاطر نشان كرد: به قدرت الهي فرهنگ و تمدن اسلامي سنگرها را يكي پس از ديگري فتح مي‌كند و در آينده اسلام و مسلمانان حرف اول را در دنيا مي‌زنند.

حق محرومان را از مال خود پرداخت كنيد

خطيب جمعه اردبيل در ادامه سخنان خود 14 اسفند سالروز تشكيل كميته امداد را گرامي داشت و اضافه كرد: افراد متمول جامعه در آستانه عيد نوروز بايد از نيازمندان و محرومان جامعه حمايت كرده و آنها را ياري كنند.

وي ادامه داد: آن‌گونه كه از كلام الهي بر مي‌آيد حق و حقوق محرومان جامعه در پول و ثروت افراد صاحب مال و مكنت وجود دارد كه شايسته است به پرداخت آن اقدام كنند.

عاملي همچنين از همت اهالي استان در پرداخت 2 ميليارد و 200 ميليون تومان زكات قدرداني كرد و بيان داشت: اين ظرفيت بايستي همه ساله افزون‌تر شده و تا رقم 10 ميليارد تومان مي‌توان زكات در اين استان جمع‌آوري كرد.

وي رتبه اول شهرستان گرمي را در پرداخت زكات استان يادآور شد و افزود: مردم اين شهرستان 600 ميليون تومان زكات پرداخت كردند كه از مردم متدين اين منطقه انتظاري بيش از اين نيز نيست.

اهانت‌كنندگان به فطرت پاك نقش شيطاني بازي مي‌كنند

عاملي در ادامه سخنان خود به بحث فطرت و طبيعت انسان گفت: خداوند انسان را براساس فطرت و توجه به كمالات اوج و تعالي مي‌بخشد چرا كه فطرت منبع هدايت و اصلاحات فردي و اجتماعي است كه وجود انسان را از خاك به افلاك مي‌برد.

وي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: امروز نظام‌هاي مادي‌گراي دنيا با پوشاندن لباس زيبا به ظاهر طبيعت انسان فطرت را مورد تاخت و تاز واقعي قرار دادند و سعي كردند به واسطه اين امر شخصيت و شخص انسان‌ها را بشكنند.

امام جمعه اردبيل در ادامه خاطر نشان كرد: در سايه همين حقارت‌ها و تحقير شدن‌ها است كه بيداري اسلام شكل گرفته و مبارزه با شياطين روزگار آغاز شده است كه در فطرتي پاك همين حركت‌ها ادامه دارد.

عاملي به بي‌حرمتي يك هنرپيشه زن ايراني كه مرعوب فرهنگ آمريكا شده است، اشاره كرد و ادامه داد: اين بانوي هنرمند در كمال تأسف فطرت و حيا را زير پا گذاشته و با ظاهري لخت خود را در معرض ديد عموم قرار داده تا از طريق اينترنت و شبكه‌هاي تلويزيوني طبيعت ناپاك غرب را در حقيقت متظاهر كند.

وي در پايان سخنان خود اظهار داشت: اگر امروز غرب كودكان دبستاني را به بي‌حيايي و ناكام گذاشتن فطرت وادار مي‌كند و يا سعي مي‌كند با حركت زنان هرزه و يا توليد فيلم‌هاي مستهجن انديشه‌هاي پاك را به حقارت بكشاند، نشأت گرفته از نقش شيطاني است كه چنين نظام‌هايي بازي مي‌كنند.

انتهاي پيام/صا10

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن