تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820618330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور حماسي مردم در انتخابات توطئه هاي دشمن عليه انقلاب را خنثي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حضور حماسي مردم در انتخابات توطئه هاي دشمن عليه انقلاب را خنثي كرد
خرم آباد- نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با قدرداني از حضور حماسي مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: اين حضور پر شور و بانشاط, موجب شد تا تمامي توطئه ها و تبليغات منفي دشمنان عليه نظام خنثي شود.


به گزارش خبرنگار ايرنا, حجت الاسلام و المسلمين "سيد احمد مير عمادي" در خطبه هاي نماز جمعه خرم آباد افزود: حضور پر شور و باشكوه مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي، حيات دوباره اي را به انقلاب اسلامي ايران بخشيد.

وي روز 12 اسفند را روزي حماسي براي حضور با نشاط و شاداب ملت بزرگ ايران دانست و گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات امروز بسيار چشمگير و مايه مباهات و افتخار و موجب سربلندي، عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران است.

نماينده ولي فقيه در لرستان سربلندي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي را حاصل حضور مردم در صحنه عنوان كرد و گفت: حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب همواره مايه دلگرمي مسئولان براي خدمت بيشتر به مردم است.

وي با اشاره به اينكه امروز همه نگاه ها به ميزان حضور مردم در انتخابات دوخته شده، خاطر نشان كرد : مردم توجه داشته باشند كه هر راي در انتخابات سرنوشت ساز مي باشد و موجب پايداري نظام خواهد شد.

نماينده ولي فقيه در لرستان با دعوت مردم لرستان به حفظ وحدت و همبستگي بعد از اعلام نتايج انتخابات افزود: بعد از اعلام نتايج انتخابات همه بايد اختلافات را كنار گذاشته و با وحدت و يكدلي در جهت پيشرفت و تعالي استان تلاش كنند.

وي همچنين به كانديداهاي پيروز انتخاب نيز تذكر داد در روز وفات حضرت معصومه (س) حرمت اين روز را نگه داشته و از برپايي مجالس جشن و شادي خودداري كنند.

حجت الاسلام و المسلمين مير عمادي همچنين از كساني كه تاكنون موفق به حضور در انتخابات نشده اند خواست كوتاهي و مسامحه نكنند و هر چه سريع تر آراي خود را به صندوق بريزند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به فرا رسيدن هفته احسان و نيكوكاري از 14 اسفندماه از مردم خواست در روزهاي پاياني به ياري افراد نيازمند شتافته و آنان را ياري نمايند.

وي منابع طبيعي را سرمايه هاي بزرگ ملي كشور بر شمرد و اظهار داشت: اگر امروز شاهد بروز پديده گرد و غبار در اكثر استان هاي كشور از جمله استان لرستان مي باشيم به خاطر قطع بي رويه درختان و بي توجهي به منابع طبيعي مي باشد.

648/1625/320

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80018209

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن