تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816328354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سلسله جلسات طرح‌ريزي استراتژيك-تاريخ طرح‌ريزي استراتژيك اسلام (9)؛ 2 عباسي: جرالد فلوري معتقد است «سرطان ايران» در حال نابود كردن غرب است / غرب از رهبر انقلاب حساب مي‌برد / بعد از فتنه، تحقيقات درباره بسيج، سپاه و آقا چند برابر شده‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: سلسله جلسات طرح‌ريزي استراتژيك-تاريخ طرح‌ريزي استراتژيك اسلام (9)؛ 2 عباسي: جرالد فلوري معتقد است «سرطان ايران» در حال نابود كردن غرب است / غرب از رهبر انقلاب حساب مي‌برد / بعد از فتنه، تحقيقات درباره بسيج، سپاه و آقا چند برابر شده‌ است
رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال با اشاره به مقاله‌اي كه در اكتبر 2012 چاپ شده، گفت: اين مقاله از مفهومي به نام «سرطان ايران» ياد مي‌كند كه در حال نابود كردن تمام غرب است ...


به گزارش خبرنگار دين و انديشه «خبرگزاري دانشجو»، دكتر حسن عباسي در ادامه جلسه سيصد و بيست و دوم از سلسله جلسات «طرح‌ريزي استراتژيك - كلبه كرامت» تحت عنوان تاريخ طرح‌ريزي استراتژيك اسلام (9) به بحث در مورد نقش تاثيرگذار خواب‌هاي دانيال نبي در تحولات جهان امروز پرداخت.

هنگامي كه بيداري اسلامي شروع شد نشريه فيلادلفيا ترامپل در اكتبر 2011 عكسي از مقام معظم رهبري چاپ كرد كه كيفي بر پشت خود حمل مي‌كند و اين كيف حاوي كشورهاي منطقه است، اين عكس ترس آن‌ها را نشان مي‌دهد.

مصر و ليبي، شبكه تروري هستند كه ايران ايجاد كرده است

جرالد فلوري

جرالد فلوري در مقاله‌اي كه در اكتبر 2011 چاپ كرده و البته ريشه اين تحقيقات مستمر او به سال 1993 بازمي‌گردد، مي‌گويد: مصر و ليبي شبكه تروري هستند كه ايران ايجاد كرده است.

وي در فرازي از مقاله به بحث ليبي، مصر و ايران مي‌پردازد، در بخش بعدي به خشونت عليه اسرائيل و در فراز آخر مقاله بحث شاه جنوب و شاه شمال را مطرح كرده و مي‌گويد: اين درگيري جدي شده است.

اين مقاله بر اساس فرازهاي كتاب دانيال نبي، مصداق‌ها را مشخص مي‌كند.

نويسنده مقاله در شماره‌هاي بعدي در سال 2012، ليبي و اتيوپي را مبناي استراتژيك نظامي ايران قرار مي‌دهد و چارچوب نظري‌اش باز هم شاه جنوب و شاه شمال است.

مقاله نقشه نظامي ايران براي فتح خاورميانه
به منظور دانلود اين مقاله اينجا را كليك نماييد

در همين شماره مطرح مي‌كند كه رهبر و بسياري از مردم ايران اعتقاد دارند امام دوزادهمي دارند كه برمي‌گردد و خيلي از اين‌ها فكر مي‌كنند بايد آشوبي شكل بگيرد تا او بيايد.

فلوري آنچه را در سال 1993 مطرح كرده بود دوباره بر اساس كتاب دانيال نبي بررسي مي‌كند تا به ترسيم منطقه آشوب‌زده مي‌رسد كه در آن اروپا در برابر جهان اسلام با مركزيت ايران قرار مي‌گيرد، پس از آن ليبي و اتيوپي را مبتني بر نگاه كتاب مقدس آناليز كرده و با تفسير آيات و روايات مستند مي‌كند.

فراز آخر مقاله جنگ جهاني سوم و بازگشت مسيح است، جنگي كه بين شاه جنوب و شاه شمال درمي‌گيرد و چنين مي‌گويد كه در حال رفتن به سمت اين جنگ هستيم.

آنچه در اين هفته‌ها درباره تحريم نفت ايران و رابطه غرب و تركيه رخ داد مبتني بر اين نگاه بوده است.

القائات اتحاديه اروپا با محوريت واتيكان عليه ايران

اتحاديه اروپا با محوريت واتيكان القا كرده كه امپراطوري مقدس روم در برابر امپراطوري شيطاني با محوريت ايران قرار گرفته است، همان طور كه در زمان باستان از سوريه آمدند و فلسطين را نابود و بعد حبشه و ليبي را غارت كردند، الان هم ايران دارد در همه اين كشور‌ها انقلاب ايجاد مي‌كند.

بنا بر همين ديدگاه، سناتورهاي آمريكايي دستور ترور قاسم سليماني را مي‌دهند، ديدگاهي كه نقشه منطقه را تقسيم مي‌كند به امپراطوري مقدس روم در شمال و شاه جنوب با رهبري مقام معظم رهبري كه دارد جهان را در برابر آن‌ها مديريت مي‌كند.

سرطان ايران در حال نابود كردن غرب است

در مقاله‌اي كه در اكتبر 2012 چاپ شده است از مفهومي به نام «سرطان ايران» ياد مي‌كند كه در حال نابود كردن تمام غرب است و عنوان مي‌كند، مبارك 30 سال بين مصر و اسرائيل دوستي ايجاد كرد، با از بين رفتن او مثلث ايران، مصر و سوريه، اسرائيل را به محاصره درمي‌آورد و اين وضعيت بسترساز جنگ جهاني سوم است و طوفان ترور عليه غرب را نويد مي‌دهد.

همچنين در اين مقاله نوشته شده است: در ليبي القاعده و حزب‌الله لبنان و نيروهاي ايراني و عراقي آشوب به پا كردند - البته اين مقاله قبل از حذف قذافي است - شاه جنوب در برابر شاه شمال قرار گرفته است.

نويسنده به بند 12 كتاب دانيال استناد مي‌كند، در بخش 40 تا 43 حركت ايران براي تسخير مصر، ليبي و اتيوپي را بيان مي‌كند و آن را خاورميانه آينده مي‌داند.

در ايران اعتقاد بر اين است كه سفياني از سمت مصر و سوريه مي‌آيد و بعد حضرت از سمت شرق حركت مي‌كند.

جرالد فلوري، جغرافياي ديگري ترسيم مي‌كند و مي‌گويد: جرياني از ايران با فرماندهي قاسم سليماني راه مي‌افتد و اين كشورها را مي‌گيرد، اين‌ها شاه جنوب هستند.

دشمن در مورد ما اين‌طور فكر مي‌كند، مي‌گويد ليبي دوازدهمين كشور صادركننده نفت است و روزانه يك و چهاردهم بشكه نفت صادر مي‌كند و ايران از نفت به عنوان حربه استفاده مي‌كند، اين ‌جاست كه روي تحريم نفت ايران دست مي‌گذارند.

توليد ايران‌هاي جديد در نتيجه بيداري اسلامي

اينجاست كه به نظريه ايران‌هاي جديد مي‌رسند، درباره مسئله ايران جديد به روزنامه گاردين انگليس استناد مي‌كند كه اوايل بيداري اسلامي چاپ شد و عنوان كرد، اين‌ روند بيداري به توليد ايران‌هاي جديد مي‌انجامد.

چه‌گوارا در اوج جنگ ويتنام، جمله‌اي مشهور داشت كه مي‌گفت، دو، سه يا چند ويتنام بسازيم، همان طور كه آمريكا در ويتنام گير كرده اگر چند ويتنام براي آمريكا بسازيم امپرياليسم را پايين مي‌كشد.

توليد ايران‌هاي جديد، يعني همان طور كه ايران غرب را به چالش كشيد، تك تك كشورهاي آينده با بيداري اسلامي اين بلا را سر غرب خواهند آورد، در مدل چه‌گوارا اگر قرار است امپرياليسم نابود شود بايد تعداد زيادي ايران بوجود بيايد.

نظرات غرب در مورد ايران؟

قابل توجه كساني كه مي‌گويند مگر ما چه داريم كه بيداري اسلامي از ما الگو گرفته باشد - در مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام اين حرف زده شد - اين‌ها بايد سري كامل مجلات فيلادلفيا را ببينند تا بفهمند نظر خود غرب درباره تاثير ايران چيست.

غرب ايران را داراي قدرت تاثيرگذار و الهام‌بخش مي‌داند، اين اتفاق امروز نيافته، بلكه از سال 1993 تا كنون بارها بيان كرده‌اند چه اتفاقي افتاده كه غرب نظامي دو وجهي و دو قدرت را در جهان در نظر مي‌گيرد و تمام اتفاقات و فعل و انفعالات را بررسي مي‌كند.

من به عنوان نمونه، دو مجله را صفحه به صفحه بررسي كردم، در هر صفحه هر حرفي كه مي‌زند به ديدگاه و چارچوب شاه جنوب و شاه شمال ارتباط مي‌دهد.

در ادامه مقاله مي‌گويد اگر تعداد ايران‌هاي جديد در منطقه زياد شود، قطعاً فروپاشي غرب جدي خواهد بود.

ابرقدرتي كه روبروي ايران مي‌ايستد اتحاد آلمان و واتيكان است

اتحاديه اروپا 27 شاه‌عضو دارد و ابرقدرتي كه روبروي ايران مي‌ايستد اتحاد آلمان و واتيكان است.

در شماره ديگر مي‌گويد، شاه جنوب همان اسلام راديكال است و يك بحران موازي وجود دارد كه عبارت است از انقلاب‌هاي عربي و ايران در جستجوي بمب.

اين انقلاب‌هاي عربي يك ريل است و ايران در جستجوي بمب هم يك ريل ديگر كه به موازات هم به پيش مي‌روند. رهبر و مردم ايران معتقدند امام دوازدهم آن‌ها مي‌آيد و به همراه بسياري از تروريست‌ها و بمب اتم آشوب به پا مي‌كند، يعني تمام خطي كه بر اساس آن در عرصه سياست كلان عمل مي‌كنند، بر اساس همين ديدگاه است.

جرالد براي ترسيم فضاي منطقه مي‌گويد، با توجه به كتاب دانيال، سياست مصر در آينده به راديكاليسم تغيير پيدا مي‌كند، امپراطوري مقدس روم به همراه آلمان و واتيكان براي تخريب شاه جنوب آماده مي‌شود، مصر هم روابط خود با آمريكا را قطع مي‌كند.

جرالد در فرازي از مقاله مي‌گويد، كتاب دانيال دو كشور ليبي و اتيوپي را نام مي‌برد، خدا حكمتي داشته كه نام اين دو را در كتاب مقدس آورده است، پس اين دو كشور با ايران متحد مي‌شوند.

ايران لبنان را گروگان گرفته است

10 شاه بزرگ از آلمان تا واتيكان كاتوليك جلو اسلام راديكال مي‌ايستند، يعني تركيب و اتحادي بين پروتستان‌ها و كاتوليك‌ها براي رويارويي با شاه جنوب ايجاد مي‌شود. لبنان توسط ايران و حزب‌الله گروگان گرفته شده است و اين جمله وزير اسرائيلي را شاهد مي‌آورد: «يمن، دوست آمريكاست و خليج عدن و درياي سرخ و تجارت آزاد را در آن تضمين كرده، اما دارد از دست مي‌رود.»

ماشه جنگ جهاني سوم در خاورميانه كشيده شده است

درباره جنگ جهاني سوم هم مي‌گويد: ماشه جنگ جهاني سوم در خاورميانه كشيده شده، اين جنگ آرماگدون است كه بازگشت دوباره مسيح را نويد مي‌دهد. سناريوي دانيال، نبرد شاه جنوب و شاه شمال است كه در درگيري آن‌ها سرزمين مقدس نابود مي‌شود، سپس در اين آرماگدون مسيح و مهدي مي‌آيند.

دو پيروزي براي ايران: وضعيت انتخابات مصر و موفقيت اسلام‌گرايان؛ فرار علي عبدالله صالح

چه ضرورتي داشت قانون محكوميت منكران كشتار ارامنه در فرانسه كه شمشير برهنه غرب در برابر تركيه بود در اين زمان صورت بگيرد و يا تحريم نفت ايران در اين زمان به وقوع بپيوندد؟ اين دو اتفاق سرپوشي بود براي دو شكست آن‌ها تا با اين خبر دو موضوع را خنثي كنند، يكي وضعيت انتخابات مصر و موفقيت اسلام‌گرايان كه شكست غرب بود و ديگري فرار علي عبدالله صالح.

آنقدر با اين كار، توجهات به تركيه و تحريم ايران معطوف شد كه اين دو خبر مهم تاثير خودشان را نگذاشتند. تمام اين‌ها براي ايران پيروزي است؛ اين را ما نمي‌گوييم، بلكه خودشان مي‌گويند، دشمن علناً اعتراف مي‌كند يك طرف همه اين ماجراها ايران است، اما در ايران عده‌اي از جمله دختر رئيس مجمع تشخيص مصلحت اين مملكت مي‌گويد ما چه داشته‌ايم كه آن‌ها از ما الگو بگيرند؟!!

در تاريخ طرح‌ريزي استراتژيك در اسلام و اديان ابراهيمي نگاه دانيال نبي نگاه ويژه‌اي است و دشمن در حال مصادره آن است، اين صحنه ژئواستراتژيك توسط اتحاديه اروپا، يعني امپراطوري مقدس رم ترسيم شد و با مديريت آمريكا و اسرائيل در برابر شاه جنوب با محوريت ايران اجرا شد؛ آنها از سال 1993 در تلاش هستند كه اين ادبيات را جا بيندازند.

فرار ديكتاتور يمن، علي عبدالله صالحي كه جزو رهبران عصر جنگ سرد است به تنهايي براي مشغول كردن تمام خبرگزاري‌هاي جهان كافي بود، مسئله موفقيت اسلام‌گرايان در مصر زمين لرزه مهمي در جهان است.

در جنگ نرم دشمن با بالاترين ظرفيت برنامه‌ريزي مي‌كند، اما در كشور ما مسئولان هنوز آن را باور نكرده‌اند، غرب اگر بتواند بلايي سر اسلام و ايران مي‌آورد كه ديگر كسي جرات نكند جمهوري اسلامي راه بيندازد.

حساب بردن غرب از مقام معظم رهبري و بسيجي‌ها/ ضريب تحقيقاتي كه غربي‌ها بعد از فتنه درباره بسيج و سپاه و آقا انجام دادند چند برابر شده است

هيبت و عظمت مقام معظم رهبري و جمهوري اسلامي در چشم غربي‌ها نشسته است؛ چرا كه مومن ابهت و عظمتي در چشم كافر دارد كه بزرگ ديده مي شود و بالعكس كافر در چشم مومن كوچك است، بنابراين هر وقت كفار در چشم ما بزرگ قلمداد شوند بايد به ايمان خود شك كنيم.

به طور مشخص از آقا حساب مي‌برند، همان طور كه از امام (ره) حساب ‌مي‌بردند، از مجموعه بسيجي‌ها هم بسيار مي‌ترسند، ضريب تحقيقاتي كه بعد از فتنه درباره بسيج و سپاه و آقا انجام دادند چند برابر شده است.

آيت‌الله مشكيني يك بار به ما فرمود: حواستان باشد خدا در دل دشمن نسبت به مومن رعب مي‌اندازد و دشمن را در نگاه مومن كوچك مي‌كند، اين را معيار قرار بدهيد.

مبتني بر كتاب مقدس خود اين تهمت را به ايران مي‌زنند و مردم ساده‌لوح و مذهبي‌شان را فريب مي‌دهند و بر همين مبنا رفتارهاي خود را براي مردم توجيه مي‌كنند.

پايان

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن