تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب‌الله لبنان سكوت جامعه جهاني را در قبال اسيران فلسطيني محكوم كرد - فراخوان حماس براي اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حزب‌الله لبنان سكوت جامعه جهاني را در قبال اسيران فلسطيني محكوم كرد - فراخوان حماس براي اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فلسـطيـن

حزب‌الله لبنان با صدور بيانيه‌اي ضمن تحسين موضع دومين اسير فلسطيني كه در اعتراض به سياست بازداشت اداري دست به اعتصاب غذا زده است، اعلام كرد: اعتصاب غذاي اسيران فلسطيني به معناي شكست دشمن در به تسليم واداشتن اسيران فلسطيني است.

به گزارش انجمن دانشجويان خبرنگار ايسنا، به نقل از روزنامه مصري اليوم السابع، حزب‌الله لبنان با صدور بيانيه‌اي از اقدام "هناء الشلبي"، اسير زن فلسطيني كه دراعتراض به سياست بازداشت اداري در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي دست به اعتصاب غذا زده است، تقدير كرد.

در اين بيانيه آمده است: جريان شكم‌هاي خالي كه اسيران فلسطيني در زندان‌هاي رژيم اشغالگر براي رويارويي با وحشي‌گري‌هاي زندان‌بانان پيش رو گرفته‌اند تا زماني كه سياست بازداشت اداري به عنوان يكي از شيوه‌هاي وحشيانه و جنايتكارانه دشمن براي شكست اراده و مقاومت فلسطيني‌ها وجود داشته باشد همچنان ادامه خواهد داشت.

در بيانيه مذكور همچنين اعلام شده است: اعتصاب غذاي اين قهرمان فلسطيني در اعتراض به ادامه بازداشت‌هاي اداري در حقيقت دليلي بر شكست دشمن در به زانو درآوردن اسيران فلسطيني است و نشان مي‌دهد كه صهيونيست‌ها قهرمانان فلسطيني را اعم از زن و مرد و كودك و پير به زندان‌ها مي‌فرستند.

حزب‌الله لبنان همچنين اقدام هناء الشلبي را تكميل راه خضر عدنان، اسير فلسطيني كه پيشتر به مدت 65 روز در اعتراض به سياست بازداشت اداري دست به اعتصاب غذا زده بود، خواند و از ملت فلسطين خواست كه صداي خود را بالا ببرند و با همه توان خود از اسيران فلسطيني مظلوم حمايت كنند.

حزب‌الله لبنان همچنين سكوت جامعه جهاني، همه سازمان‌ها و گروه‌هاي حقوق بشر را نسبت به اوضاع اسيران فلسطيني و اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي محكوم كرد.

از سوي ديگر، مشير المصري، يكي از نمايندگان شوراي قانونگذاري فراكسيون التغيير و اصلاح وابسته به حماس از دعوت اين جنبش از زندانيان سياسي كرانه باختري جهت اعتصاب غذا خبرداد.

وي افزود: جنبش حماس از زندانيان سياسي كرانه باختري خواسته است كه دست به اعتصاب غذا بزنند تا بدين وسيله الگويي باشند براي تحقق خواسته‌هاي فلسطيني‌ها.

وي در ادامه گفت: اين فراخوان در پي دعوت‌هاي پياپي جنبش حماس و جنبش فتح و تلاش‌هاي مسئولان اين دو جنبش براي آزادي زندانيان سياسي است.

وي همچنين اخبار منتشره درباره اينكه اين فراخوان تلاش حماس براي ضربه زدن و به شكست كشاندن آشتي ملي است را تكذيب و اظهار داشت: سياست بازداشت اداري با همه اصول و ارزش‌هاي ديني، اسلامي و ملي تناقض آشكار دارد و تنها حماس نيست كه اين سياست را رد مي‌كند بلكه همه ملت فلسطين آن را يك جنايت بزرگ مي‌دانند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن