تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816290418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به بهانهٔ انتخابات مجلس نهم، جامعه ورزشي استان كردستان بيانيه صادر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: به بهانهٔ انتخابات مجلس نهم، جامعه ورزشي استان كردستان بيانيه صادر كرد
آنچه در وهله اول براي جامعه ورزشي استان كردستان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حائز اهميت است، مشاركت گسترده مردم و تجلي وحدت و همدلي ملي است و نه نتيجه انتخابات.


ايلنا: جامعه ورزشي استان كردستان به مناسبت انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بيانيه صادر كرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا از سنندج، متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

ملت مومن و شريف ايران اسلامي؛

انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همچون ساير انتخابات در نظام جمهوري اسلامي از اهميت به سزايي برخوردار است؛ اين دوره انتخابات به عنوان اولين انتخابات پس از فتنه سال ۱۳۸۸ و در حالي كه امواج خروشان بيداري ملت‌هاي مسلمان، مناسبات جديدي را بر جهان حاكم نموده است، افق جديدي را پيش روي انقلاب اسلامي ترسيم خواهد نمود كه به فضل الهي، ملت انقلابي ايران گام بزرگ ديگري را جهت تحقق آرمان‌هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي را برخواهد داشت.

جامعه ورزشي استان كردستان، بر مبناي اداي تكليف و انجام وظيفه، تلاش نموده است تا با لحاظ نمودن شاخص‌هاي گفتمان انقلاب اسلامي در خصوص انتخابات و ويژگي‌هاي يك نماينده اصلح در مجلس شوراي اسلامي گام بردارد.

از نظر جامعه ورزشي استان كردستان، اولويت اصلي در انتخابات پيش روي مجلس، تحقق مشاركت گسترده و دشمن شكن مردم عزيز كشورمان در انتخابات است. امروز، در شرايطي كه چشمان اميدوار ملت‌هاي مسلمان منطقه و مظلومان و آزاديخوهان دنيا به جمهوري اسلامي ايران دوخته شده است و پيشرفت‌هاي عظيم جوانان و دانشمندان ايراني، موجب حيرت جهانيان گشته است، حضور پرشور و آگاهانه ملت ايران پاي صندوق‌هاي راي و مشاركت گسترده مردمي، منجر به تقويت بيش از پيش پايه‌هاي انقلاب اسلامي در داخل و خارج كشور شده و رشد و ارتقاء شاخص‌هاي گوناگون توسعه و پيشرفت را در عرصه‌هاي گوناگون فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و زيربنايي وورزشي به همراه خواهد داشت.
مهندسي فاخر نظام مقدس جمهوري اسلامي مبتني بر راي و اراده مردم و اتكاء نظام به پشتوانه مردمي، باعث گرديده كه بر خلاف نظام‌هاي به ظاهر دموكراتيك غربي كه نقش مردم در آن‌ها تصنعي و زينيتي است، خواست و اراده مردم در گفتمان انقلاب اسلامي يك امر واقعي و حقيقي بوده و حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري به اين نقش ايمان داشته و دارند
از سوي ديگر مشاركت گسترده مردم در تعيين سرنوشت خويش و شكل دهي خانه ملت، آب سرد ديگري بر خاكس‌تر ياوه گويي‌ها و دشمني‌هاي استكبار جهاني- به ويژه امريكا و اسرائيل- خواهد بود و با نمايش وحدت ملي حول محور ولايت فقيه، مشتي محكم بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامي خواهند كوبيد.
بدين معنا، آنچه در وهله اول براي جامعه ورزشي استان كردستان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حائز اهميت است، مشاركت گسترده مردم و تجلي وحدت و همدلي ملي است و نه نتيجه انتخابات؛ چراكه در اينصورت پيروزي واقعي كه‌‌ همان حضور عزتمندانه مردم در انتخابات است محقق گشته و مطالبه به حق مقام معظم رهبري در خصوص انتخابات جامه عمل پوشيده است.

البته دشمن هم در اين رابطه بيكار ننشسته و تمام هم و غم خود را معطوف به پايين آوردن مشاركت در انتخابات نموده است و تلاش مي‌نمايد با القاء ياس، نااميدي و سياه نمايي، مانع از حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي شود.

لكن همچنان كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بار‌ها فرموده‌اند، دشمنان در تحليل جامعه ايران دچار اشتباهي فاحش هستند و به حول و قوه الهي اين تلاش‌هاي مذبوحانه ره به جايي نخواهد بردو جامعه ورزشي استان كردستان دركناراحادمردم عزيز حماسه بزرگ ديگري را در ۱۲ اسفند رقم خواهند زد.

پايان پيام

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن